Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gABBY

Legacy Member
CoUg4r. zei:
Hmmm kan je echt op geen andere manier die settings aanpassen? Dus eigenlijk terwijl je zou moeten zitten vechten met je teammates, moet je daar even staan als een kip zonder kop en u settings zitten instellen?


Tjah, het is de engiste manier hoor. Nu, trek et U nie aan en join zo'n game stel alles in op je gemak quit en rejoin...

ChunWai.

Legacy Member
The_Dark_Night zei:
GVD!! Nog altijd geen key gehad en had op Origin ge-pre-ordered!
Blijkbaar zijn er veel mensen met dit probleem.

Een geluk dat ik een 20% discount code had, of ik zou mijn pre order direct gecancelled hebben.
Early access? My ass.

Ik heb key, heb kunnen spelen (10min), maar nu geraak ik niet meer ingelogd op Origin dat blijkbaar een meer voorkomend voorval is en zeer moeilijk op te lossen:sop:

Mr. Jean

Legacy Member
Hoe zit dat nu juist met die drivers. Je hebt zogezegd de nieuwste "beta" drivers nodig van nvidia, release 185. Maar ik kan ook doorspelen met release 180. Een beetje raar ...

Alles gaat goed maar dan na een tijd spelen gewoon plots freez en gedaan :(

Edit: Oh ja, ik zou bijna vergeten zeggen dat wanneer de beta het wel doet ik echt wel overtuigd ben. Hier en daar nog wat rare zaken zoals bvb vastzitten op een object, onder de grond kijken bij het kruipen, sneller lopen of naar een plaats morphen terwijl je op iets springt, ... Maar anders alles top!

gABBY

Legacy Member
Ik vind het meest vervelende atm dat ik mijn muisknoppen niet kan toewijzen, ik wil middelbutton op spot zetten en thumbs op knife en grenade.


Iemand die er al in geslaagd is?

Mr. Jean

Legacy Member
janlaureys9 zei:
Dan moet je misschien toch de beta drivers maar eens proberen ?

Ik heb het niet zo voor beta drivers van video kaarten. Zou al de eerste maal niet zijn dat de boel naar de bliksem is :p

[LRRP] Brekkie

Legacy Member
Still no key... 7uur na de officiele release in europe (3u CET). EA support 2 maal gecontacteerd... Geen woorden voor

chosen one

Legacy Member
Heb net mijn bf3 beta key gekregen , maar kan er iemand in Privebericht zijn ONGEBRUIKTE key doorgeven zodat ik kan kijken of de mijne wel kan kloppen...

MrK007

Legacy Member
Echt kut dat je je controls niet kan instellen op je muis, dit had ik namelijk ook graag gedaan. Maar damn, ik kan maar niet connecten met een server, ofwel zijn ze vol, ofwel krijg ik een rare error en zegt hij me dat de server down is, en dat matchmaking systeem doet ook zen werk niet al te best. Hebben jullie ook zoveel problemen met connecten?

Cinnead

Legacy Member
chosen one zei:
Heb net mijn bf3 beta key gekregen , maar kan er iemand in Privebericht zijn ONGEBRUIKTE key doorgeven zodat ik kan kijken of de mijne wel kan kloppen...

Nice try .. :unsure:

Extrizyo

Legacy Member
XPlosiv zei:
En dat stukje als je uit de metro komt in de stad zelf is ook wel :drool: :D

zoals je zegt, die lichteffecten zijn zalig, en omgekeerd ook als je van buiten naar binnen in de metro gaat, super nice :) en zoals eerder vermeld het geluid is ook zalig ! de max gewoon ;D

Sapermun

Legacy Member
in windowed mode ziet het er toch nog eens zo mooi uit vind ik:) dat ze maar rap die caspian border ook maar opengooien. ken metro al vanbuiten:p

MrK007

Legacy Member
ik ben nu al ondertss 1 uur en 12 min aan het zoeken achter een server waar plaats op is....vanmiddag ging alles toch vlotjes....Khoop dat er straks een hele boel kindjes gaan slapen zodat de grote mensen kunne beginne spelen :p

sele

Legacy Member
Sapermun zei:
in windowed mode ziet het er toch nog eens zo mooi uit vind ik:) dat ze maar rap die caspian border ook maar opengooien. ken metro al vanbuiten:p

gaan ze die open gooien?ik denk van wel want je kan er ook op klikken om te zoeken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan