XPlosiv
Legacy Member
XPlosiv zei:Speelt echt heel smooth. Stukje in de metro is echt waw.
En dat stukje als je uit de metro komt in de stad zelf is ook wel

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XPlosiv zei:Speelt echt heel smooth. Stukje in de metro is echt waw.

CoUg4r. zei:Hmmm kan je echt op geen andere manier die settings aanpassen? Dus eigenlijk terwijl je zou moeten zitten vechten met je teammates, moet je daar even staan als een kip zonder kop en u settings zitten instellen?
The_Dark_Night zei:GVD!! Nog altijd geen key gehad en had op Origin ge-pre-ordered!
Blijkbaar zijn er veel mensen met dit probleem.
Een geluk dat ik een 20% discount code had, of ik zou mijn pre order direct gecancelled hebben.
Early access? My ass.


Mr. Jean zei:Alles gaat goed maar dan na een tijd spelen gewoon plots freez en gedaan![]()
janlaureys9 zei:Dan moet je misschien toch de beta drivers maar eens proberen ?

chosen one zei:Heb net mijn bf3 beta key gekregen , maar kan er iemand in Privebericht zijn ONGEBRUIKTE key doorgeven zodat ik kan kijken of de mijne wel kan kloppen...

XPlosiv zei:En dat stukje als je uit de metro komt in de stad zelf is ook wel![]()
![]()
en zoals eerder vermeld het geluid is ook zalig ! de max gewoon ;DSapermun zei:in windowed mode ziet het er toch nog eens zo mooi uit vind ikdat ze maar rap die caspian border ook maar opengooien. ken metro al vanbuiten
![]()