Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Extrizyo

Legacy Member
amun zei:
hey jongens!
heb dit forum al even gevolgd en ziet er allemaal goed uit!
kan ook niet wachten op de public beta!
btw,hoe gaat dit in zijn werk gaan?
gewoon link op origin om te downloaden?
nu moet je via redeem code werken naart schijnt.(pre-beta)
of gaat het gewoon via een download zijn op bf3 site??

thx!

en amusement nog!

my specs are:

Q9450-4GB 1066Mhz DDR2-250GB Velociraptor-570GTX

normaal zal die gewoon te downloaden zijn via origin of via de site van battlefield :) denk niet dat je een code nodig hebt, dat was enkel voor de personen met een lim edition van moh :)

Chaser1

Legacy Member
Enkel origin installeren. Van daaruit zal je de bèta kunnen installeren. Het spel is écht AF!! Man man, grafisch dik in orde, gameplay dik in orde ... social live=hold :)

greg89

Legacy Member
Retro.Johnson zei:
Triestige comment amai, doe dan tenminste de moeite om wat extra uitleg te geven.

-Graphics lijken minder dan BF BC2 of Vietnam
-BFBC2 Beta was 3x beter, en daarvan onthou ik dat aan het spel zelf niets meer werd echt aangepast, behalve patches. (Dvds worden waarschijnlijk al een tijdje gedrukt)
-Origin + Firefox Plugin + ESN Sonar om nog maar tot de battleblog te komen, zitten we hier op Facebook of een game :)
-Beweging van je persoon is heel ruw met momenten, maar dat is niet echt x wat het spel objectief slecht maakt.
-Cover is wel leuk, maar je ziet echt niemand die achter een struikje zit.
-Party maken & dan een spel joinen gaat langs geen kanten, letterlijk 35min zitten proberen daarjuist maar geen succes. Als we dan in groepjes van 2 proberen lukt het wel, maar worden we leuk elk in een ander team opgedeeld. Zucht, spelen die ontwikkelaars wel hun eigen spel denk je dan soms.
- Campen lijkt een groot voordeel te spelen, wat ERG jammer is, met al die struikjes die niet vernietigbaar zijn (lol).

Let op, ik kijk al uit naar BF3 sinds 2 jaar, maar ik verwachtte toch een meer BF-feeling, de COD/MOH-kant lijk te winnen, wat voor mij heel spijtig is.

gamerchick

Legacy Member
Ik zit met een secondhand MOH TIER1 heb ik dan ook recht op een beta key?
het is wel een Xbox versie ;)

darkside19

Legacy Member
iemand een idee hoe ik deze kan update om bf3 te spelen


NVIDIA GeForce GTX 460 (x2)

280.26

Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time.

Sapermun

Legacy Member
Ik versta Sprantix wel wat.


K voel me ook hier en daar wat bedrogen, maar relativeer dan gewoon dat het nog steeds een beta is. Heb ff zin gekregen om bfbc2 op te starten, maar toch doe ik het niet.

Het enige terechte punt van kritiek dat ik al kan geven is dat ze toch 2 mappen van in het begin speelbaar hadden kunnen maken. Hun kleinste met lucht/zee/landvoertuigen en dan metro. Goed voor onze afwisseling en goed voor onze feedback naar hen toe omtrend de voertuigen ook.

ChunWai.

Legacy Member
Sapermun zei:
Ik versta Sprantix wel wat.


K voel me ook hier en daar wat bedrogen, maar relativeer dan gewoon dat het nog steeds een beta is. Heb ff zin gekregen om bfbc2 op te starten, maar toch doe ik het niet.

Het enige terechte punt van kritiek dat ik al kan geven is dat ze toch 2 mappen van in het begin speelbaar hadden kunnen maken. Hun kleinste met lucht/zee/landvoertuigen en dan metro. Goed voor onze afwisseling en goed voor onze feedback naar hen toe omtrend de voertuigen ook.

+ Het is Rush. (Imo de slechtste mode :p) In Conquest zal het al leuker zijn denk ik:)

chosen one

Legacy Member
jah maar hopelijk is het vlaggensysteem zoals bc1 of bf1942 , heb je alle vlaggen --> you win want wat het nut nu is van vlaggen veroveren in bc2 weet ik nu nog altijd niet :/

greg89

Legacy Member
Welja ik kan niet relativeren dat het maar een beta is, ik zie bitter weinig veranderen :( (Betas zijn gewoon veredelde demo's dezer dagen)

Bill

Legacy Member
Als je in de data map gaat zijn er precies 2 levels, mss zijn de geruchten dat Capsian border later unlocked wordt wel waar.. :p

ChunWai.

Legacy Member
chosen one zei:
jah maar hopelijk is het vlaggensysteem zoals bc1 of bf1942 , heb je alle vlaggen --> you win want wat het nut nu is van vlaggen veroveren in bc2 weet ik nu nog altijd niet :/

Meer vlaggen = meer controle over de map = meer deaths voor het andere team:)

Maar inderdaad, met grote mappen kan men meerdere vlagpoints zetten dan de 3-5 in BC2.

fredje29

Legacy Member
Rustig mensen, de beta is nog geen dag bezig, ge hebt nog maar me moeite gespeeld en ge zit al te kakken da het nie goe is. Natuurlijk hebde geen BF gevoel omda ge nog nie kunt vliegen en er maar 1 map is etc... Ik speel de beta niet, tis de moeite nie. K wacht wel tot het spel gereleased is. Na een week zulde wel anders piepen. En voor al de fanboys, kruipt terug in u hol.

Oordelen -> Vooroordelen !!

inkei

Legacy Member
Dernet gespawned in een wall :p maar ik kon wel nog schieten, dus wel wat kills zo gehaald hehe :)

joriske18

Legacy Member
Hoe lang duurt het 'join server' gedeelte als je succesvol kan joinen? Spreken we daar over enkele seconden of enkele minuten?

gABBY

Legacy Member
joriske18 zei:
Hoe lang duurt het 'join server' gedeelte als je succesvol kan joinen? Spreken we daar over enkele seconden of enkele minuten?

Thoh, dat hangt er eingelijk sterk vanaf, ik cancel meestal na 20 secs. Als ik succesvol kan joinen ben ik normaal gezien in zo'n 40 seconden ingame. Gewoon snel cancellen en direct een nieuwe server zoeken..

PrivatThimi

Legacy Member
Ziet er vet uit, hier en daar wat rare dingen in beeld maar het valt wel mee, het speelt vlot .. (I7920,gtx460, nvidia beta driver)... maar hoe de F$*ck stel je je keyboard in.. iemand enig idee.. want ik word nog zot van de standard qwerty setup! :S Greeze LtdThimi2
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan