Extrizyo
Legacy Member
XPlosiv zei:Holy-Shit.. Waar kan ik gfx options terugvinden btw?
in game op esc. duwen dan opties, dan bij video
zoals in iedere game ..Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XPlosiv zei:Holy-Shit.. Waar kan ik gfx options terugvinden btw?
zoals in iedere game ..amun zei:hey jongens!
heb dit forum al even gevolgd en ziet er allemaal goed uit!
kan ook niet wachten op de public beta!
btw,hoe gaat dit in zijn werk gaan?
gewoon link op origin om te downloaden?
nu moet je via redeem code werken naart schijnt.(pre-beta)
of gaat het gewoon via een download zijn op bf3 site??
thx!
en amusement nog!
my specs are:
Q9450-4GB 1066Mhz DDR2-250GB Velociraptor-570GTX
denk niet dat je een code nodig hebt, dat was enkel voor de personen met een lim edition van moh 
Retro.Johnson zei:Triestige comment amai, doe dan tenminste de moeite om wat extra uitleg te geven.

XPlosiv zei:Holy-Shit.. Waar kan ik gfx options terugvinden btw?
Sapermun zei:Ik versta Sprantix wel wat.
K voel me ook hier en daar wat bedrogen, maar relativeer dan gewoon dat het nog steeds een beta is. Heb ff zin gekregen om bfbc2 op te starten, maar toch doe ik het niet.
Het enige terechte punt van kritiek dat ik al kan geven is dat ze toch 2 mappen van in het begin speelbaar hadden kunnen maken. Hun kleinste met lucht/zee/landvoertuigen en dan metro. Goed voor onze afwisseling en goed voor onze feedback naar hen toe omtrend de voertuigen ook.
) In Conquest zal het al leuker zijn denk ik
ChunWai. zei:+ Het is Rush. (Imo de slechtste mode) In Conquest zal het al leuker zijn denk ik
![]()

chosen one zei:jah maar hopelijk is het vlaggensysteem zoals bc1 of bf1942 , heb je alle vlaggen --> you win want wat het nut nu is van vlaggen veroveren in bc2 weet ik nu nog altijd niet :/

joriske18 zei:Hoe lang duurt het 'join server' gedeelte als je succesvol kan joinen? Spreken we daar over enkele seconden of enkele minuten?