Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

medalofkoen

Legacy Member
Voor de mensen die niet op een server geraken: ALLE servers zitten vol volgens de browser. Als je dus wil spelen: join quick match. Je zal altijd kunnen spelen dan. Zo doe ik het nu tot er nieuwe servers bijkomen. op dit moment maakt het toch niet uit op welke server je zit. Gewoon 'quick match' en spelen!!!!

gABBY

Legacy Member
Hier net twee matchen achter de rug.

Het ziet er in elk geval heerlijk uit allemaal en kan het met gemak draaien op Ultra settings.

Ik heb wel nog enkele vraagjes, misschien iemand die hier het antwoord kan weten:

1. Zal de finale versie nog zwaarder zijn om te draaien op de PC?
2. Is er een mogelijkheid om een extra soldier te maken of is het tijdens de beta te doen met diegene die je krijgt want ik wil een andere naam.
3. Is het mogelijk om tijdens de beta de muisknoppen toe te wijzen? Middel is hier normaal gezien 3D spotting maar ik kan in het optie menu nergens mijn knoppen toewijzen. :(

medalofkoen

Legacy Member
gABBY zei:
Ik dacht van wel hoor.

4 Gieg voor 1 map, ik vraag me dan af hoeveel het zal worden in de finale versie

Nee, het is al bevestigd dat niet alle grafische snufjes in de beta zitten. Dus waarschijnlijk zal dit pas bij release zijn. Dan zal ik het niet meer op ultra kunnen spelen ;o)

darkside19

Legacy Member
Heeft iemand een idee waarom na de queu, er steeds blijft staan joining server?

is hier een oplossing voor?

bedankt alvast

medalofkoen

Legacy Member
XPlosiv zei:
87th in queue.. :p

Eerts moetje naar het Tab Multiplayer gaan. Als je daarover gaat met je muiscursor, zie je join quick match. Daarop moet je klikken. Niet op die quick match op de frotpage van battlelog. Die werkt niet.

joriske18

Legacy Member
Toch een beetje teleurstellend, hoeveel server zijn er voorzien? Ze hadden toch kunnen verwachten dat er een grotere toeloop ging zijn?

Kilroy

Legacy Member
Servers worden inderdaad massaal overspoelt, heb zelfs de indruk dat als je op een server geraakt daat de latencies altijd bijna onspeelbaar hoog zijn doordat er constant zoveel volk probeert te joinen...

^MystiQ

Legacy Member
XPlosiv zei:
Ben benieuwd hoe het gaat draaien met mijn setup. :). Denk niet dat een single 6950 alles op ultra gaat trekken :p. Anyway, eerst nog in server graken en eerst nog 30 minuten downloaden :p

Laat het mij eens weten anders budgetteer ik een tweede 6950 voor de maand oktober :D

ChunWai.

Legacy Member
Kan al een hele tijd niet meer inloggen op Origin, iemand die de oorzaak hiervan weet?

XPlosiv

Legacy Member
medalofkoen zei:
Eerts moetje naar het Tab Multiplayer gaan. Als je daarover gaat met je muiscursor, zie je join quick match. Daarop moet je klikken. Niet op die quick match op de frotpage van battlelog. Die werkt niet.

Doe ik.. daarnet van 87th tot 10th in queue geraakt en dan kreeg ik "Reservation Timed Out". :doh:

Sta nu weer 91th >.>

xeLr

Legacy Member
^MystiQ zei:
Laat het mij eens weten anders budgetteer ik een tweede 6950 voor de maand oktober :D

met alles op max zit ik toch constant tussen de 60-100+fps, zoveel gaat het nu ook niet schelen met retail denk ik.

Vette game :love:. speelt vlot, ziet er goed uit.. enkel wat random ctd's maar dat zal wel gefixed worden.

@hieronder: haha die rpg's zijn zalig! lig je op je gemakske in de struikjes, hoor je van ver iets aankomen, dan op 10cm die rpg die u passeert. dat geluid.. schitterend!

Extrizyo

Legacy Member
even info voor mensen die het willen weten :)

wil joinen zat direct in een game, grafisch ziet het spel er gewoon massaal goed uit ! de details zijn ongelofelijk, en die mappen zijn supergroot, de gameplay ben ik ook van onder de indruk, als je goed overweg kon met bfbc2 zal het zeker lukken in bf3 ook, de actie en licht-effecten zijn echt enorm goed, ik draai alles zelf goed op ultra met een res van 1680x1050 met de specs uit mijn sig :) en heb niets van lagg, met andere woorden chapeau aan de makers van dit spel , de engine is zalig goed geprogrammeerd, + als je de game speelt is het alsof je echt in de actie zit, als er een rpg aankomt is het echt van ... FACK daarjuist zater der 4 in een building, schiet op een ondersteuningspilaar met een rpg, boem het gebouw volledig kapot en 4 kills in 1 keer :) echt zalig, voor je wapens aan te passen is het ook overzichtelijker dan bij bfbc2

nog een zeer groot pluspunt is toch wel het geluid, heb dat nog nooit gehoord in een spel ö echt zot!

voor mij is dit nu al de game of the year ! en da al voor nen beta ! een aanrader voor iedereen ! de gameplay is zalig , draait mooi stabiel + de gfx zijn gewoon awesome !

1 klein minpuntje, er zitten nog een paar bugs in maar dat is zeker normaal voor nen beta :) valt zelf goed mee ;)

pet af voor dice, tis hun echt gelukt ! (y)

Extrizyo

Legacy Member
XPlosiv zei:
Ben benieuwd hoe het gaat draaien met mijn setup. :). Denk niet dat een single 6950 alles op ultra gaat trekken :p. Anyway, eerst nog in server graken en eerst nog 30 minuten downloaden :p

bij mij gaat ultra zelf met een gtx 460 :) je zit zeker safe ! ;)

Retro.Johnson

Legacy Member
Moest er iemand nog een beta key op spare hebben ;) Anders zal het pas na het weekend worden helaas, teveel werk.

Anoniem05

Legacy Member
Hmm, wil het spel lanceren krijg ik bericht dat ik een webbrowser plugin moet installeren?

The hell, ik dacht dat het gewoon via origin was, que est ce merde? :p


als ik in dat webbrowser command center (wat voor bullshit toch) op quick match duw blijft hij gewoon matchmaken.

Gotta love EA.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan