Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Plut0r

Legacy Member
Moest iemand nog een key overhebben, mag het hier altijd melden!

Heb morgen de hele dag geen les, en moet toch iets te doen hebben :p

L'enfant terrible

Legacy Member
Plut0r zei:
Moest iemand nog een key overhebben, mag het hier altijd melden!

Heb morgen de hele dag geen les, en moet toch iets te doen hebben :p

leren gvd!

Psy

Legacy Member
CoUg4r. zei:
Euhm WTF? :p Dan wil ik ook wel ne key via GM ja.. Kheb daar direct mijn pre-order geplaatst van de eerste dag dat het kon :p

Nja zou het anders niet weten, key werkt & email komt van EA Belgium, dat email adres waar het heen is gestuurt staat zo in haar GM profiel, en is een ander adres dan dat in haar origin account dus daar zal het wel niet aan liggen

Nighthawk

Legacy Member
cétn zei:
mensen die het spel kunnen spelen op high/ultra, zeg even de specs die jullie hebben zodat de rest al eens een idee heeft van wat we kunnen verwachten.

ik heb het eens op ultra gespeeld en dan loopt mijn fps rond de 55 maar het blijft soepel spelen , in de meeste games merk ik dat het al wat minder soepel speel als hij rond de 60 hangt hier dus niet
maar anyway binnekort 580 sli Ganz geil

biertap

Legacy Member
godver, kan mij nu precies niemeer inloggen... nog iemand? blijft maar op "connecting"; en als ik al ergens binnengraak ist gewoon zwart scherm; dit terwijl ik derjust gewoon kon spelen...

Razer

Legacy Member
dus als je de origin versie hebt gekocht heb je beta toegang
via de limited edition ook ?

SPEEDMAN

Legacy Member
heb alls geinstalleerd, hij blijft zeggen:

matchmaking en blijft draaien in de browser...

overbelast ? iemand die dit ook heeft of oplossing weet ?

Extrizyo

Legacy Member
nog steeds geen mail gehad :( had moh ge pre orderd via steam en had dus limited edition, maar nog steeds geen mail, jammergenoeg !

pws

Legacy Member
Speel op ultra settings en vsync on en x16, zonder problemen.
De engine is goed gemaakt.
Speelt goed heb just een uur gespeeld.
men sig
I7 860 @ 3.3ghz
2 x 6970

Plut0r

Legacy Member
Darkrai61 zei:
nog steeds geen mail gehad :( had moh ge pre orderd via steam en had dus limited edition, maar nog steeds geen mail, jammergenoeg !


@zh1nt0 Steam codes are under your medal of honor CD keys - you can redeem them in origin as of now :) (restart steam if you don't see)

Nighthawk

Legacy Member
daarstraks ging het nog net maar nu is het een hel om ne server met ne empty slot te vinden

biertap

Legacy Member
Nighthawk zei:
daarstraks ging het nog net maar nu is het een hel om ne server met ne empty slot te vinden
idd...en als ge dan al ergens inzit ist achter 1-2 rondekes disconnect; en begint de zoektocht naar ne nieuwen weeral...

Extrizyo

Legacy Member
Plut0r zei:
@zh1nt0 Steam codes are under your medal of honor CD keys - you can redeem them in origin as of now :) (restart steam if you don't see)

Bedankt ! code gevonden en aant downloaden nu :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan