Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plut0r zei:Moest iemand nog een key overhebben, mag het hier altijd melden!
Heb morgen de hele dag geen les, en moet toch iets te doen hebben![]()
Ik meld me ook aan.Plut0r zei:Moest iemand nog een key overhebben, mag het hier altijd melden!
Heb morgen de hele dag geen les, en moet toch iets te doen hebben![]()

CoUg4r. zei:Euhm WTF?Dan wil ik ook wel ne key via GM ja.. Kheb daar direct mijn pre-order geplaatst van de eerste dag dat het kon
![]()
cétn zei:mensen die het spel kunnen spelen op high/ultra, zeg even de specs die jullie hebben zodat de rest al eens een idee heeft van wat we kunnen verwachten.
ja idd maar ik denk niet dat het nog véél zwaarder zal wordenChronic zei:Het is toch zo dat echte ultra settings pas in fullgame zullen zitte?
Jack-Sparrow zei:dus als je de origin versie hebt gekocht heb je beta toegang
via de limited edition ook ?
morb zei:Raar, bf3 gekocht via origin maar zie nergens iets over de beta
Darkrai61 zei:nog steeds geen mail gehadhad moh ge pre orderd via steam en had dus limited edition, maar nog steeds geen mail, jammergenoeg !
(restart steam if you don't see)idd...en als ge dan al ergens inzit ist achter 1-2 rondekes disconnect; en begint de zoektocht naar ne nieuwen weeral...Nighthawk zei:daarstraks ging het nog net maar nu is het een hel om ne server met ne empty slot te vinden
Plut0r zei:@zh1nt0 Steam codes are under your medal of honor CD keys - you can redeem them in origin as of now(restart steam if you don't see)
