Retro.Johnson
Legacy Member
ChunWai. zei:Ik kan pas vlot spelen met alles op lowAl een geluk ben ik geen graphic hoer.
Dat ge op low kunt spelen is imo useless als ge de specs er niet bijpost

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ChunWai. zei:Ik kan pas vlot spelen met alles op lowAl een geluk ben ik geen graphic hoer.

Retro.Johnson zei:Dat ge op low kunt spelen is imo useless als ge de specs er niet bijpost![]()

thelordofpee zei:En dat kan maar op low?

C:\Users\User\Documents\Battlefield 3 Open Beta\settings\PROF_SAVE_body
Een beta dient om de laatste schoonheidsfoutjes weg te werken en evt servercapaciteit te testen, meer niet. 't is geen alpha.Retro.Johnson zei:Misschien gewoon beter voor sommigen dat ze die beta niet spelen, het blijft nog altijd een BETA hé gasten ...
Apathy zei:Een beta dient om de laatste schoonheidsfoutjes weg te werken en evt servercapaciteit te testen, meer niet. 't is geen alpha.