Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Retro.Johnson

Legacy Member
ChunWai. zei:
Ik kan pas vlot spelen met alles op low:p Al een geluk ben ik geen graphic hoer.

Dat ge op low kunt spelen is imo useless als ge de specs er niet bijpost :)

ChunWai.

Legacy Member
Retro.Johnson zei:
Dat ge op low kunt spelen is imo useless als ge de specs er niet bijpost :)

i7 Q720 @ 1.60GHz
8GB ram
nVidia GeForce GTX 285m op SLI

Op een laptop dus :p

Sapermun

Legacy Member
en ik die dacht dat je in een queu enkel dichter bij 0 kon komen: k spring hier van 38 naar 72 en nu weer 56


Morgen in 't nieuws


15 Badly injured employees died in burned down server etablishment of Electronic Arts
er zit een moptjen in :)

ChunWai.

Legacy Member
thelordofpee zei:
En dat kan maar op low?

Ben geen computer-expert. Weet dus de snufjes niet om m'n performance op te krikken, als je wil helpen, ik aanvaard alle hulp:p

thelordofpee

Legacy Member
Yh tuurlijk, zijt blij da ze nen beta geven en dit kunnen fixen tegen de release. Wa moest da zijn moesten ze het gewoon niet doen en bij de release een gebugged spel afgeven?

h0us3cat

Legacy Member
Wie een hogere fov wilt hebben dan 70 ga naar
C:\Users\User\Documents\Battlefield 3 Open Beta\settings\PROF_SAVE_body

en open dit met een texteditor (notepad++)
zoek dan naar 70.000000 en verander deze naar 85.000000 of nog hoger zoals jezelf wil.

PrivatThimi

Legacy Member
Yiepie.. Mailtje gehad... Download gestart! gaat vlotjes.. Effe rap die beta driver installeren van Nvidia en hopelijk kunnen we seffes knallen... :p Tot later, veel later als alles vlot gaat :D

Apathy

Legacy Member
Altijd als ik een server heb gevonden en kan joinen, blijft het windowed BF3 kader gewoon zwart, het start nooit op. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? Ja, ik heb de nieuwe drivers en ja, ik heb alle plug-ins.

mp4me

Legacy Member
Ik krijg een error als ik wil spelen

"Kan geen toegang krijgen tot het opgegeven apparaat,pad of bestand krijgen.Mogelijk hebt u geen toegansrechten voor het item."


Wtf is dit toch.

Retro.Johnson

Legacy Member
Misschien gewoon beter voor sommigen dat ze die beta niet spelen, het blijft nog altijd een BETA hé gasten ...

Sapermun

Legacy Member
t draait hier vlotjes op onderstaande specs op highest denkik.

ligt het aan mij of moetje aim down sight inhouden alsje wil schieten? wel lastig

Apathy

Legacy Member
Retro.Johnson zei:
Misschien gewoon beter voor sommigen dat ze die beta niet spelen, het blijft nog altijd een BETA hé gasten ...
Een beta dient om de laatste schoonheidsfoutjes weg te werken en evt servercapaciteit te testen, meer niet. 't is geen alpha.

schumi2003

Legacy Member
Leuk hebben ze slecht een paar servers online staat die allemaal vol zitten met een queue van hier tot in tokyo...

Retro.Johnson

Legacy Member
Apathy zei:
Een beta dient om de laatste schoonheidsfoutjes weg te werken en evt servercapaciteit te testen, meer niet. 't is geen alpha.

Schoonheidsfoutjes fixen ze met een patch imo, een betastage van een game kan verre van 'bijna compleet' gezien worden vind ik.

greg89

Legacy Member
Hoe speelt het eigenlijk? Ben hoe langer hoe meer bang dat het een MOH-like game gaat zijn, gewoon goed campen & 2 shots killen heb ik het idee van die stream

Gladz0r

Legacy Member
Ik geef ook nog één early access key weg als je het antwoord weet op volgende vraag:

Welke BF-game die op pc is uitgekomen heb ik nooit gespeeld? BF1942 - BF:V - BF2 - BF2142 - BF:BC2

1 antwoord per persoon :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan