Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is misschien een domme vraag, maar vind het echt niet 
Probeer al een tijd op een server te connecten maar er gebeurt niks op die site browser.Duurt het connecten bij jullie ook even + blijft het scherm daarbij zwart?

CoUg4r. zei:Hmmm even een vraagje dat misschien een beetje Off-Topic is.. Maar hou kan ik mijn BFBC2 in Origin krijgen bij mijn games? Ik zie dat bij veel mensen staan, maar bij mij lukt dat precies nietIs misschien een domme vraag, maar vind het echt niet
Krijg altijd bij "Mijn Games" in Origin: Geen games gedetecteerd...?
h0us3cat zei:Iemand nog die zijn muis knoppen nie kan instellen?
Dracones zei:Ik heb hier nog altijd geen email gekregen :-/
Bill zei:Ik kan het spel draaien op max, ziet er idd nice uit en heb geen connectie problemen gehad.
Wat wel meteen opvalt is dat er veel in de struiken gaan liggen en wachten tot ge voorbij loopt, jeuj![]()
Kenapa zei:ik heb hem net gepreordered... Zal ik nog toegang krijgen of ben ik te laat??!!
Dracones zei:Ik heb hier nog altijd geen email gekregen :-/

KoOkiE zei:Toen ik op origin site ingelogd was kon ik instellen welke games ik had op welk platform. games die ik via EA downloader gekocht heb vroeger staan ook in mijn lijst.
En Origin site? De enige site dat ik daarvan vind is: Origin, maar daar kan je toch niet inloggen ofzo? Ik zie precies iets over het hoofd..
En het toont ook nog altijd niet op mijn profiel..KoOkiE zei:Just zitten praten met iemand op het irc kanaal (zie mijn sig) die met een i7 en gtx580 op ultra gespeeld heeft en hij zegt dat het spel er prachtig uit ziet op pc (w7 64bit)
Plorex zei:Moest voor 27 sept dus ik vrees dat je te laat bent.
schumi2003 zei:Idem, fuckers bij EA/Dice gvd![]()