Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ChunWai.

Legacy Member
Duurt het connecten bij jullie ook even + blijft het scherm daarbij zwart? :p

CoUg4r.

Legacy Member
Hmmm even een vraagje dat misschien een beetje Off-Topic is.. Maar hou kan ik mijn BFBC2 in Origin krijgen bij mijn games? Ik zie dat bij veel mensen staan, maar bij mij lukt dat precies niet :s Is misschien een domme vraag, maar vind het echt niet :s

Krijg altijd bij "Mijn Games" in Origin: Geen games gedetecteerd...?

KoOkiE

Legacy Member
CoUg4r. zei:
Hmmm even een vraagje dat misschien een beetje Off-Topic is.. Maar hou kan ik mijn BFBC2 in Origin krijgen bij mijn games? Ik zie dat bij veel mensen staan, maar bij mij lukt dat precies niet :s Is misschien een domme vraag, maar vind het echt niet :s

Krijg altijd bij "Mijn Games" in Origin: Geen games gedetecteerd...?

Toen ik op origin site ingelogd was kon ik instellen welke games ik had op welk platform. games die ik via EA downloader gekocht heb vroeger staan ook in mijn lijst.

Sapermun

Legacy Member
ben thuisgeraakt, aant downloaden aan 5.0MB/sec. kleine 15 minuten.

Dracones zei:
Ik heb hier nog altijd geen email gekregen :-/


1. zorg dat je zeker het goeie email-adres in de gaten houdt

2. misschien in je spam folder? normaal gezien niet maar je weet nooit.

3. t is enkel voor mensen die via origin hebben gepreordered of die moh:le (of zoiets) hebben gekocht.

*Mail is getiteld: Jouw vroege toegang tot de open bèta is nu ....
afzender: Battlefield 3

Bill

Legacy Member
Ik kan het spel draaien op max, ziet er idd nice uit en heb geen connectie problemen gehad.

Wat wel meteen opvalt is dat er veel in de struiken gaan liggen en wachten tot ge voorbij loopt, jeuj :)

Inv

Legacy Member
Ik kan precies mijn keybinds niet veranderen. Geraak wel in het menu maar da's ook alles. Iemand nog dat?

*edit* daarjuist ook een random crash to desktop gehad.

Kenapa

Legacy Member
ik heb hem net gepreordered... Zal ik nog toegang krijgen of ben ik te laat??!!

Sapermun

Legacy Member
Bill zei:
Ik kan het spel draaien op max, ziet er idd nice uit en heb geen connectie problemen gehad.

Wat wel meteen opvalt is dat er veel in de struiken gaan liggen en wachten tot ge voorbij loopt, jeuj :)

dat had je toch kunnen verwachten? ik hoop eerlijk gezegd dat ze het er gaan uithalen, of dat er toch 1 of andere handicap komt als je neerligt.

CoUg4r.

Legacy Member
KoOkiE zei:
Toen ik op origin site ingelogd was kon ik instellen welke games ik had op welk platform. games die ik via EA downloader gekocht heb vroeger staan ook in mijn lijst.

Hmmm da heb ik precies toch niet gehad nee :s En Origin site? De enige site dat ik daarvan vind is: Origin, maar daar kan je toch niet inloggen ofzo? Ik zie precies iets over het hoofd..

Nu heb ik de code kunnen verzilveren via Origin, en staat het wel in mijn games, maar nu moet ik het daar weer downloaden? Terwijl het al geïnstalleerd staat op mijn pc? :s En het toont ook nog altijd niet op mijn profiel..

vishnusixclix

Legacy Member
KoOkiE zei:
Just zitten praten met iemand op het irc kanaal (zie mijn sig) die met een i7 en gtx580 op ultra gespeeld heeft en hij zegt dat het spel er prachtig uit ziet op pc (w7 64bit)

Er is al een eeuwenoud BF kanaal op IRC, dat heet #9lives.bf .

pws

Legacy Member
Ik heb een key en alles is geinstaleert. Maar die server browser doe niks, klik op join server en er gebeurt niks zo al 30min. Die browser trekt op niks.

biertap

Legacy Member
krijg constant dit als ik gelijk waar wil joinen, (quick match ook) :

A generic game error was reported, please try again. ( code: 2 )

Uch...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan