Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Godlessarto zei:Hoe geraakt men in de beta eigelek?
h0us3cat zei:En de server browser ligt plat
ChunWai. zei:Ik heb 280 nvidia drivers, maar heb de 285 nodig. Als ik die download zijn die incompatible met mijn grafische kaart. Ik heb 285m GTX in SLI. Is dat niet genoeg?![]()
gamer3 zei:da belooft al bij een early acces

Plorex zei:
Dus ik kan het gewoon niet spelen omdat het niet ondersteund is?
Plorex zei:Oh ?
Ik heb er geen problemen mee gehad.

ChunWai. zei:Heb je ook de mobiele versie?
EDIT: Nee, zijn enkel de desktop grafische kaarten, geen mobiles![]()
Plorex zei:NVIDIA DRIVERS 285.38 BETA
Dit zou hij normaal moeten zijn.
Zal is checken!
[LRRP] Brekkie;15424062 zei:Still nothing...
En hoe de fuck krijgen mensen meer keys zonder/met maar 1 preorder/MOHLE?
nog ergere lagg 
medalofkoen zei:Ik heb nu effe gespeeld op maximum settings in 1080p. Awel, in de trailers ziet het er stukken beter uit. Ben echt niet onder de indruk. Is dx11 wel enabled? Er is geen optie om het aan te vinken, dus ik veronderstel dat het wel in dx11 is.
Destructie: zo goed als afwezig op deze map. Vreemd.
Sapermun zei:destelbergen...getting there! 1 opmerking over de gfx en direct een negatieve.... lazt het spel geen teleurstelling zijn god!!!