Plorex
Legacy Member
fonne zei:kheb er 21 in steam en 1 in origin, als op fb niemand reageerd geef ik em hier weg
![]()
Toch maar voor de zekerheid een PM gestuurd

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fonne zei:kheb er 21 in steam en 1 in origin, als op fb niemand reageerd geef ik em hier weg
![]()

MrK007 zei:Even een vraagske, voor de mensen die Bf3 beta al gedownload hebben via filesonic of dergelijke, waar plaats ik die files zodat ik vanuit origin kan booten?
MrK007 zei:Even een vraagske, voor de mensen die Bf3 beta al gedownload hebben via filesonic of dergelijke, waar plaats ik die files zodat ik vanuit origin kan booten?
fonne zei:kheb er 21 in steam en 1 in origin, als op fb niemand reageerd geef ik em hier weg
![]()

h0us3cat zei:read the readme?
fonne zei:Om 16h geef ik er ene weg, so be hereMss dat ik er een kleine wedstrijdvraag rond maak
![]()
CosMiced zei:pas op dat forum nie crasht he
fonne zei:Om 16h geef ik er ene weg, so be hereMss dat ik er een kleine wedstrijdvraag rond maak
![]()