Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
benny zei:Haha, da key redeem site had een exploit en is over zijn kop gegaan door de drukte en nu kan niemand een key aanvragen, denk ik...
Sapermun zei:ik dacht dat je die via mail zou ontvangen alsje op origin preorderd hebt?

Sapermun zei:ik dacht dat je die via mail zou ontvangen alsje op origin preorderd hebt?

benny zei:Ja, maar via de site(nu passworded) https://bf3beta.battlefield.com/dob/index.php?id=1 kon je inloggen, en door een url parameter aan te passen, kreeg je een key, ook al had je daar geen recht op![]()
wrm wist ik dit niet :doh::doh:
anders moek wachten tot donderdag 
CosMiced zei:nooooooooowrm wist ik dit niet :doh::doh:
iemand die zo een key teveel geeft die er mij 1 kan geven plzanders moek wachten tot donderdag
![]()
fonne zei:kheb er 21 in steam en 1 in origin, als op fb niemand reageerd geef ik em hier weg
![]()
*rage*CosMiced zei:nooooooooowrm wist ik dit niet :doh::doh:
iemand die zo een key teveel geeft die er mij 1 kan geven plzanders moek wachten tot donderdag
![]()
. Wachten tot donderdag
ad:ik kan er wel 1 gebruikenfonne zei:kheb er 21 in steam en 1 in origin, als op fb niemand reageerd geef ik em hier weg
![]()
