Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrK007

Legacy Member
medalofkoen zei:
Geef dan een link waar je hem kan pre-loaden.

Wil geen berisping krijgen door een link te plaatsen naar een forum met warez op :) Als je even googled vindt je hem zo direct.

Of is het wel toegelaten hier Filesonic links en rapidshare links te plaatsen? laat dit even weten, dan post ik links.

medalofkoen

Legacy Member
MrK007 zei:
Wil geen berisping krijgen door een link te plaatsen naar een forum met warez op :) Als je even googled vindt je hem zo direct.

Of is het wel toegelaten hier Filesonic links en rapidshare links te plaatsen? laat dit even weten, dan post ik links.

Natuurlijk mag je die links posten. Dat is geen warez. het is een open beta.

Flitser

Legacy Member
Ik denk da ik weet waar u links van komen :p.
Die fileserve is nog niet compleet he btw

Nighthawk

Legacy Member
mja als je geen rs acount hebt zal het ook wel zeer lang duren met die wachttijden eer je alles binnen hebt

h0us3cat

Legacy Member
Code:
http://bf3.9cakes.com/bf3_beta/

Code:
http://www.fileserve.com/file/kYnQwDz/BF3_Beta.zip.001
http://www.fileserve.com/file/na6MMfD/BF3_Beta.zip.002
http://www.fileserve.com/file/5RZtDNu/BF3_Beta.zip.003
http://www.fileserve.com/file/PdR7Z5A/BF3_Beta.zip.004
http://www.fileserve.com/file/pFfCKeJ/BF3_Beta.zip.005
http://www.fileserve.com/file/PKw5xRx/BF3_Beta.zip.006
http://www.fileserve.com/file/5xBu2Mn/BF3_Beta.zip.007
http://www.fileserve.com/file/vGbKpVX/BF3_Beta.zip.008
http://www.fileserve.com/file/QcAnxmX/BF3_Beta.zip.009
http://www.fileserve.com/file/CWsMbkr/BF3_Beta.zip.010

meer links volgen nog

Glaeden

Legacy Member
Gladz0r zei:
Krijg je deze dan gemakkelijk in Origin als je deze zo download?

dat ben ik me ook aan het afvragen, er zal wel een manier zijn hoor maar ik ben niet zo tech savy om dat te kunnen :)

Triple0

Legacy Member
filesonic links zouden handig zijn voor mij aangezien ik daar een premium account heb :p

en de 9cakes links werken niet :(

xeLr

Legacy Member
Nighthawk zei:
mja als je geen rs acount hebt zal het ook wel zeer lang duren met die wachttijden eer je alles binnen hebt

er zijn al een tijdje geen wachttijden meer? ik dl gemakkelijk 15-20g/dag als free user :p

Nighthawk

Legacy Member
ah dat wist ik niet
ben ondertussen die torrent van wim_gunner aant downloaden

Flitser

Legacy Member
Als ik dubbeklik op die exe vraagt hij om mijn key in te geven in origin

CoUg4r.

Legacy Member
Wa ben je nu eigenlijk met die torrent enzo? Zolang je geen key hebt kan je er toch niks mee doen?

ChunWai.

Legacy Member
Pas in de namiddag, dus kan nog eventjes duren. (Kan ook meteen aankomen :D)

h0us3cat

Legacy Member
Code:
http://bf3.9cakes.com/bf3_beta/
(rechts klikken > opslaan als)

Code:
http://www.filesonic.com/file/2211231031/BF3 Beta.zip.001
http://www.filesonic.com/file/2211260401/BF3 Beta.zip.002
http://www.filesonic.com/file/2211297581/BF3 Beta.zip.003
http://www.filesonic.com/file/2211333141/BF3 Beta.zip.004
http://www.filesonic.com/file/2211351451/BF3 Beta.zip.005
http://www.filesonic.com/file/2211383011/BF3 Beta.zip.006
http://www.filesonic.com/file/2211414261/BF3 Beta.zip.007
http://www.filesonic.com/file/2211446251/BF3 Beta.zip.008
http://www.filesonic.com/file/2211196091/BF3 Beta.zip.010
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan