Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

h0us3cat

Legacy Member
Iemand die de pre-load torrent al heeft binnen gehaald?
Is het een echte?

u4ea

Legacy Member
vincort zei:
Ik begrijp wat je bedoelt, maar als ze het er bij steken, mag het voor mij ineens deftig gedaan zijn. Dat was voor mij dan ook de grootste downside aan Bad Company 2.

Developers hebben minder en minder guts om multiplayer-only games te maken. Als je kijkt naar de halfbakken sp in Red Orchestra 2 ofzo :sop:

Denk da de sp toch wat beter gaat zijn dan BC2, maar ik zou er niet te veel van verwachten. Toch niet qua verhaal of cutscenes ofzo. Heb wel het gevoel dat ze het op de CoD manier doen bij SP aan de gameplay filmpkes te zien.

inkei

Legacy Member
vincort zei:
Ik begrijp wat je bedoelt, maar als ze het er bij steken, mag het voor mij ineens deftig gedaan zijn. Dat was voor mij dan ook de grootste downside aan Bad Company 2.

Developers hebben minder en minder guts om multiplayer-only games te maken. Als je kijkt naar de halfbakken sp in Red Orchestra 2 ofzo :sop:

Die sp is toch meer een tutorial in RO2 ?

MrK007

Legacy Member
Who cares about SP? Kvind da altijd wel super hoor, maar kweet zeker dat die sp bij mij pas wordt gespeeld alsk de mp een beetje beu begin te worden, en bij bf3 gaat da ni al te snel zijn :p Kvond de sp van bc2 ook niet super, maar best wel leuk :) Maar kdenk dat het deze keer wel anders wordt, die trailers zagen er wel vet uit.

KoOkiE

Legacy Member
BF zou in principe zelfs geen SP mogen bevatten, tis pure online, en de SP is gewoon een leuk extra'tje. heb BC en BC2 nooit als een echte battlefield game aanzien, meer een "hickup" van de producent achter het spel.

Nighthawk

Legacy Member
Witte8 zei:
Van de EA support site..was net van plan om uit te vliegen tegen een of andere Indiër! :o)

QUESTION
When will I receive notification for early access of the BF3 Beta?
ANSWER
If you qualify for early access (check here for qualifications), you will receive an email to your account on Tuesday, September 27 by the afternoon. Please ensure you are checking the email account associated with your EA/Origin ID and review any filtering rules. If you qualify for early access but have not received an email by Tuesday afternoon, please contact Customer Experience by using the Contact Us link on this page.

geef is die link van " click here for qualifications" aub

sele

Legacy Member
JackIsBack zei:
Ik vond juist de sp van BFBC2 juist goed.. Smaken verschillen

idd die multy was wel goed hoor,zeker beter dan die 2142 shit,alleen jammer daje niet kon neer liggen met bfbc2 :)

MrK007

Legacy Member
sele zei:
idd die multy was wel goed hoor,zeker beter dan die 2142 shit,alleen jammer daje niet kon neer liggen met bfbc2 :)

Kvond de Mp van 2142 ook wel goed hoor, maar meningen verschillen idd eh. Maar toch blijft bf2 de grote topper. Bf3 gaat net hetzelfde geven, het verlegd allesinds alweer de grafische benchmark voor pc :)

Witte8

Legacy Member
vincort zei:
Ben ik de enige die twijfels heeft of deze titel zijn naam volledig zal waarmaken. De multiplayer zal zoals altijd top zijn, versta me niet verkeerd. Maar wat met de singleplayer? Laten we eerlijk zijn, de singleplayer van Bad Company 2 trok echt op de kl*ten. Het probleem? Geen inspiratie, gewoon wat overnemen van CoD, niets van creativiteit. Hoe zal dat zitten met BF3, heeft DICE ondertussen wat meer inspiratie opgedaan voor de sp? De trailers doen me het slechtste denken. Het oogt allemaal mooi, maar ik heb nog niets gezien waarvan ik denk "wauw, dat heb ik nog niet gedaan".

Singleplayer zal me worst wezen eigenlijk, maar toch kanttekening hierbij!

Faultline series waren toch creatief genoeg? Komaan man...die scene met die sniper!!

Inv

Legacy Member
@zh1nt0 Daniel Matros
As you can see, keys are gradully rolling out and are to be rolled out. #earlyaccess #bf3beta

Twitter

*edit*

http://www.battlefieldlog.com/2011/09/battlefield-3-beta-key-e-mails-being.html

rFezL.png
(niet mijn inbox)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan