Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vincort zei:Ik begrijp wat je bedoelt, maar als ze het er bij steken, mag het voor mij ineens deftig gedaan zijn. Dat was voor mij dan ook de grootste downside aan Bad Company 2.
Developers hebben minder en minder guts om multiplayer-only games te maken. Als je kijkt naar de halfbakken sp in Red Orchestra 2 ofzo![]()
vincort zei:Ik begrijp wat je bedoelt, maar als ze het er bij steken, mag het voor mij ineens deftig gedaan zijn. Dat was voor mij dan ook de grootste downside aan Bad Company 2.
Developers hebben minder en minder guts om multiplayer-only games te maken. Als je kijkt naar de halfbakken sp in Red Orchestra 2 ofzo![]()
Kvond de sp van bc2 ook niet super, maar best wel leuk
Maar kdenk dat het deze keer wel anders wordt, die trailers zagen er wel vet uit.Witte8 zei:Van de EA support site..was net van plan om uit te vliegen tegen een of andere Indiër!)
QUESTION
When will I receive notification for early access of the BF3 Beta?
ANSWER
If you qualify for early access (check here for qualifications), you will receive an email to your account on Tuesday, September 27 by the afternoon. Please ensure you are checking the email account associated with your EA/Origin ID and review any filtering rules. If you qualify for early access but have not received an email by Tuesday afternoon, please contact Customer Experience by using the Contact Us link on this page.
JackIsBack zei:Ik vond juist de sp van BFBC2 juist goed.. Smaken verschillen

sele zei:idd die multy was wel goed hoor,zeker beter dan die 2142 shit,alleen jammer daje niet kon neer liggen met bfbc2![]()

vincort zei:Ben ik de enige die twijfels heeft of deze titel zijn naam volledig zal waarmaken. De multiplayer zal zoals altijd top zijn, versta me niet verkeerd. Maar wat met de singleplayer? Laten we eerlijk zijn, de singleplayer van Bad Company 2 trok echt op de kl*ten. Het probleem? Geen inspiratie, gewoon wat overnemen van CoD, niets van creativiteit. Hoe zal dat zitten met BF3, heeft DICE ondertussen wat meer inspiratie opgedaan voor de sp? De trailers doen me het slechtste denken. Het oogt allemaal mooi, maar ik heb nog niets gezien waarvan ik denk "wauw, dat heb ik nog niet gedaan".
h0us3cat zei:Mijne beta is is al ge pre-load![]()

MrK007 zei:U key dan al gekregen? of hebdet op een andere manier gedaan? Pls inform us![]()
MrK007 zei:Kheb hem ondertss ookal gevonden![]()
@zh1nt0 Daniel Matros
As you can see, keys are gradully rolling out and are to be rolled out. #earlyaccess #bf3beta