Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nighthawk

Legacy Member
sele zei:
hier nog niks en ik dacht tegen 2u ene te hebben niks dus,wrm zou het ma rond 14u zijn?ze hebben ons gewoon int zak gezet das geen 48uur meer e :(

als ik al ne key krijg,waar ik sterk begin aan te twijfelen( ben altijd de kerel met da geluk ) dan kunde hooguit 1 dag eerder spelen als de open beta

and again komen ze hun beloftes niet na. ze maken mss een topshooter maar van public relations hebben ze geen kaas gegeten

demon326

Legacy Member
zh1nt0 Daniel Matros
Keys will be sent, around 1pm-3pm CET on PC and Xbox 360. Awaiting further messaging on PS3
1 uur geleden

Oftewel tussen 13 uur en 15 uur worden de keys voor de 48 uur clossed beta verzonden:p

Nighthawk

Legacy Member
benny zei:
Oftewel tussen 13 uur en 15 uur worden de keys voor de 48 uur clossed beta verzonden:p

Dat ze die keys pas verzenden op de release vind ik zoiezo al dom!

Hadde ze in de loop van de week de mensen laten pre-downloaden waren er al veel problemen van de baan geweest.

Ik zie het nog gebeuren dat we straks nog steeds niet gaan kunnen spelen door de server die overbelast zijn.

demon326

Legacy Member
KoOkiE zei:
tis volgens mij just dadde dan ze willen testen he :)

Inderdaad.. de beta is niet alleen voor de game zelf, ook voor de hele backend van origin en dice...

Orodreth

Legacy Member
Raar vraagje, moet je iets speciaal doen voor de beta vanaf 29 september? Ergens sign up doen? Of kan je gewoon naar de Bf3 site gaan , die downloaden en eens testen tot 10 oktober?

nvm, heb men eigen vraag beantwoord door naar de site van bf3 te surfen :p.

sele

Legacy Member
Orodreth zei:
Raar vraagje, moet je iets speciaal doen voor de beta vanaf 29 september? Ergens sign up doen? Of kan je gewoon naar de Bf3 site gaan , die downloaden en eens testen tot 10 oktober?

een acc aanmaken op origin en dan vandaar gewoon downloaden en spelen :)

Glaeden

Legacy Member
sele zei:
heb zo een voorgevoel dat origin iets niet gaat aankunnen vandaag :)

haha, kzit met datzelfde gevoel. Een downloadsnelheid van 100kb/sec ofzo vanaf 2 uur xD

Kenapa

Legacy Member
Keep me posted... Ik heb een Nieuwe visa besteld vorige week. De oude is reeds geblokkeerd en de nieuwe komt morgen pas aan in de bank!!! :::''(((((
Zot komen (dat komt ervan als je de pre order uitstelt tot het laatste moment zeker)... Vraag mij af of mijn 5870 et goe zal kunnen trekken op high. anders wordt het een nieuwe pc...

MrK007

Legacy Member
Kheb dit gisteren al eens ergens getypt hier in dit topic, maar tzou niet de eerst keer zijn dat ea zoiets niet nakomt...dat alles zo ng last minute moet gebeuren, vind ik een echt schande, dat ze int vervolg eens alles goed op tijd beginne doen. Want dit is echt wel lame...beta in september...ja opt einde vande maand, begint op dinsdag....om 14u :s alsk tegen 14u nog niks heb ga ik toch wel eens een of gesprekje doen met de customer service :)

Arcan

Legacy Member
Jongens toch, heb nu toch eens wat geduld.


Het komt wel allemaal in orde.

ÆN!M4

Legacy Member
benny zei:
Oftewel tussen 13 uur en 15 uur worden de keys voor de 48 uur closed beta verzonden:p

En ik werk van 13u tot 21u :sad:

Had gehoopt dat ik alles kon klaarzetten tegen vanavond ma soit, morgen voormiddag wat knallen.

medalofkoen

Legacy Member
Het is steeds aangekondigd vanaf 13 uur GMT voor Europa. EA heeft nooit anders beweerd. De beta wordt verdeeld in verschillende tijdzones, net zoals bij BC2. Er zal waarschijnlijk wel vertraging zijn, net zoals bij BC2. Maar het zal er vandaag wel zijn.

Trouwens, zelfs al heb je je key, dan nog ga je waarschijnlijk weinig kunnen spelen vandaag. Ten eerste zit iedereen te wachten om de client te downloaden, en als die vrijkomt, dan crasht die server toch. En daarna gaat iedereen tegelijk willen inloggen om te spelen en zullen de servers van EA terug crashen. Dat was ook al zo bij BC2.

Anyhow: net zoals iedereen hier kan ik niet wachten om het te spelen, maar wees wel wat realistisch.

Xtralecherus

Legacy Member
kzal blij zijn alst zaterdag is, school+vakantiejob tot einde van de week :'(

Witte8

Legacy Member
Van de EA support site..was net van plan om uit te vliegen tegen een of andere Indiër! :o)

QUESTION
When will I receive notification for early access of the BF3 Beta?
ANSWER
If you qualify for early access (check here for qualifications), you will receive an email to your account on Tuesday, September 27 by the afternoon. Please ensure you are checking the email account associated with your EA/Origin ID and review any filtering rules. If you qualify for early access but have not received an email by Tuesday afternoon, please contact Customer Experience by using the Contact Us link on this page.

Vincort

Legacy Member
Ben ik de enige die twijfels heeft of deze titel zijn naam volledig zal waarmaken. De multiplayer zal zoals altijd top zijn, versta me niet verkeerd. Maar wat met de singleplayer? Laten we eerlijk zijn, de singleplayer van Bad Company 2 trok echt op de kl*ten. Het probleem? Geen inspiratie, gewoon wat overnemen van CoD, niets van creativiteit. Hoe zal dat zitten met BF3, heeft DICE ondertussen wat meer inspiratie opgedaan voor de sp? De trailers doen me het slechtste denken. Het oogt allemaal mooi, maar ik heb nog niets gezien waarvan ik denk "wauw, dat heb ik nog niet gedaan".

Vincort

Legacy Member
Marsmillo zei:
Battlefield is eindelijk al altijd een MP titel geweest. Dus denk niet dat voor de echte fans die SP van enig belang is. Het is een leuk extra'tje.

Ik begrijp wat je bedoelt, maar als ze het er bij steken, mag het voor mij ineens deftig gedaan zijn. Dat was voor mij dan ook de grootste downside aan Bad Company 2.

Developers hebben minder en minder guts om multiplayer-only games te maken. Als je kijkt naar de halfbakken sp in Red Orchestra 2 ofzo :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan