Nighthawk
Legacy Member
sele zei:hier nog niks en ik dacht tegen 2u ene te hebben niks dus,wrm zou het ma rond 14u zijn?ze hebben ons gewoon int zak gezet das geen 48uur meer e![]()
als ik al ne key krijg,waar ik sterk begin aan te twijfelen( ben altijd de kerel met da geluk ) dan kunde hooguit 1 dag eerder spelen als de open beta
and again komen ze hun beloftes niet na. ze maken mss een topshooter maar van public relations hebben ze geen kaas gegeten


alsk tegen 14u nog niks heb ga ik toch wel eens een of gesprekje doen met de customer service
)