Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psy

Legacy Member
CoUg4r. zei:
Moede u eigenlijk ergens opgeven voor die open beta? Op Origin ofzo, of weet ik veel waar? Kheb wel mijn EA-account enzo.. En Origin staat er ook al op enz..

Donderdag is die beschikbaar voor iedereen (en zal die dus wel in origin verschijnen), vanaf dinsdag (morgen dus) enkel voor degenen met early access (moh tier1 edition keys, wedstrijd keys enz)

CoUg4r.

Legacy Member
Psy zei:
Donderdag is die beschikbaar voor iedereen (en zal die dus wel in origin verschijnen), vanaf dinsdag (morgen dus) enkel voor degenen met early access (moh tier1 edition keys, wedstrijd keys enz)

Ah k thx voor de snelle en duidelijke reply!

Gladz0r

Legacy Member
Waarschijnlijk mensen die dicht bij DICE staan ofzo, op dit moment maar beperkte groep die kan spelen maar er duiken overal filmpjes en screens op dus het komt nu wel echt dichterbij!

jerre555

Legacy Member
Weet iemand om hoe laat die bf3 early acces beta mail zal verkregen worden? zal dat om 00:00 PST zijn of local time?

MrK007

Legacy Member
Kdenk dat die keys vanavond niemeer komen, tzal wel voor morgen zijn...hopelijk :)

Axm

Legacy Member
Omdat het nog niet gepost is zal ik het maar doen :)

Meer info over Early acces

Hello Folks,

I have only just got off the line with EA in terms of getting some response to you guys about your Early Access Emails!
I've been receiving quite a bit of emails/private messages in regarding this lately, and the best response we can give right now is as follows.

Electronic Arts will be sending emails out with redeemable codes inside them, you will then go to this site and redeem the code in order to get access to the Early Access promotion.
Electronic Arts have already started sending out those emails, however most of you will start receiving your emails by midnight tonight(09/26/2011) in order for you to have them in your inbox by tomorrow morning (Tuesday 09/27/2011).

What are the requirements in order to receive Early Access?
In order to qualify for Early Access you must have played Medal of Honor Tier 1 or Limited Edition online and redeemed your Online Pass, or you must have pre-ordered Battlefield 3 via Origin before the 25th of September.

When will I get my email?
Sometime between Midnight tonight(most likely PST timezone) to the early hours of Tuesday morning.

What is in this email?
Information on how to redeem your key, the redemption key, and also a link to the redemption website.

Which email is this being sent to?
The email will most likely be sent to your EA Master Account's email, if you have linked your gamer profiles to that email.

Misc..
Emails will be sent to individuals who participated in the Medal of Honor T1/Limited Edition (Xbox 360/PC) promotion with information on how to redeem.

Emails will also be sent to the Origin BF3 Preorder users via their email, with information regarding that.
You will also receive a email if you purchased Medal of Honor via Steam prior to the 25th of July. Your key will be within your Steam Library -- right click Medal of Honor and then click "CD Keys" your code will be listed within that.

Currently I have no details as to wether Playstation 3 users will receive a email, you should see Battlefield 3 automatically popup within the PSN Network by tomorrow! (If you qualified, by the above).


EA Forums

Beantje

Legacy Member
iemand een idee of dit ook geld ? ik heb mijn medal of honor online gekocht bij
Direct2Drive krijg ik dan ook eerder toegang ?

mvg

MrK007

Legacy Member
Axm zei:
Omdat het nog niet gepost is zal ik het maar doen :)

Meer info over Early acces




EA Forums


Dit is wel goed nieuws, hopelijk krijgk em straks. en Zijn die mensen op die battlefieldtv nu duitsers? Want dat wil anders wel zeggen dat em al te spelen is :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan