Dracones
Legacy Member
1. zorg dat je zeker het goeie email-adres in de gaten houdt
2. misschien in je spam folder? normaal gezien niet maar je weet nooit.
3. t is enkel voor mensen die via origin hebben gepreordered of die moh:le (of zoiets) hebben gekocht.
*Mail is getiteld: Jouw vroege toegang tot de open bèta is nu ....
afzender: Battlefield 3
Heb eens in mijn profiel gekeken en daar stond dat ik mijn e-mailadres nog moest bevestigen, heb het nu gedaan,hopelijk krijg ik mijn email nog ?


)
