Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dracones

Legacy Member
1. zorg dat je zeker het goeie email-adres in de gaten houdt

2. misschien in je spam folder? normaal gezien niet maar je weet nooit.

3. t is enkel voor mensen die via origin hebben gepreordered of die moh:le (of zoiets) hebben gekocht.

*Mail is getiteld: Jouw vroege toegang tot de open bèta is nu ....
afzender: Battlefield 3


Heb eens in mijn profiel gekeken en daar stond dat ik mijn e-mailadres nog moest bevestigen, heb het nu gedaan,hopelijk krijg ik mijn email nog ? :s

Plorex

Legacy Member
Kenapa zei:
waar staat dat ergens??
Had het ergens gelezen, weet niet meer precies waar.

Je zal het wel merken als je vandaag of morgen nog een Beta key aankrijgt. ^^

cétn

Legacy Member
mensen die het spel kunnen spelen op high/ultra, zeg even de specs die jullie hebben zodat de rest al eens een idee heeft van wat we kunnen verwachten.

CosMiced

Legacy Member
Mensen vergeet niet dat je een browser plugin moet hebben hè voor te spelen lol

medalofkoen

Legacy Member
cétn zei:
mensen die het spel kunnen spelen op high/ultra, zeg even de specs die jullie hebben zodat de rest al eens een idee heeft van wat we kunnen verwachten.

i7 930 @ 3.8 GHz
2 x GTX570 in sli
6 GB DDR3
Win 7 64 bit

Ik kan het volledig op max (= ultra) spelen in 1080p, met als laagste fps die ik gezien heb via fraps: 55 fps. Vooral het stuk in de stad is veeleisend en draait rond de 60 fps bij mij. Ik weet niet juist welke setting het meest veeleisende is.
Anyhow, ik denk dat je een stevig systeem nodig hebt om op ultra te spelen.

Het lijkt idd meer op MoH dan op BF:BC2.

Sapermun

Legacy Member
allez, k wil spelen: generic game error (code 2)

ik wist dat die battlelog me niet ging bevallen..godverdevlammestemiljaarde!

edit: (code 4 bestaat ook al :p)

thelordofpee

Legacy Member
Ge moogt uw account anders ook eens geven, ik probeer wel eens uit :cool:

h0us3cat

Legacy Member
Sapermun zei:
allez, k wil spelen: generic game error (code 2)

ik wist dat die battlelog me niet ging bevallen..godverdevlammestemiljaarde!

Een eeuwige schande is het!

ChunWai.

Legacy Member
Ik kan pas vlot spelen met alles op low:p Al een geluk ben ik geen graphic hoer.

nTFs

Legacy Member
Iedereen nu al aan't stressen op dag 1..wat had je gedacht..dat alles perfect vlot ging bollen..geef da toch wat tijd.

biertap

Legacy Member
waar stelt ge die settings in mss? In battlelog zelf vind ik hier niets van terug; en ben zelf nog nie int spel zelf geraakt... Blijft op matchmaking hangen nu...

Uch...

schumi2003

Legacy Member
LOOOOOOOOOOOL

Mijn download op fileserve is juist klaar en op dat moment krijg ik een pop-up van mijn mail en zie ik dat mijn key eindelijk hier is :D.

Bill

Legacy Member
pws zei:
Ik heb een key en alles is geinstaleert. Maar die server browser doe niks, klik op join server en er gebeurt niks zo al 30min. Die browser trekt op niks.

nTFs zei:
Iedereen nu al aan't stressen op dag 1..wat had je gedacht..dat alles perfect vlot ging bollen..geef da toch wat tijd.

Idd, BF2 en BC2 hadden ook enorme problemen in het begin, zelfs bij de full release, kan ook niet anders bij zo'n populair spel.

Specs staan in sig en kon het spel vlot draaien op 1080p, had ook problemen met mijn toetsen te veranderen, ook de 3D functie kon ik niet aanzetten..?

Verder is het wel fun, al vind ik de M16 >>>>> AK :)

biertap

Legacy Member
thahah...78th place in queu... Fak mannekes; en iedereen zo zot maken voor dienen beta... Da wisten ze toch op voorhand da iedereen da ging willen spelen dat al gepre-ordered heeft.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan