Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Extrizyo

Legacy Member
Marsmillo zei:
MoH Gekocht op steam? Dacht gelezen te hebben dat je dan geen mail kreeg, maar de key ergens in steam kwam te staan...



Hope dat het helpt,
En mocht er iemand een key over hebben, mag altijd eens denken aan mij :p

ja heb moh gekocht via steam, en heb idd geen mail gekregen maar als je kijkt bij de game moh, dan bij dlc staat de key erbij :) dan kan je deze gewoon invoeren in origin :)

Devian

Legacy Member
Daarstraks is wa frags gemaakt bij nighthawk, kmoe zeggen zalig spel, voelt goed aan ook. Dit is een topper!

ik kan pas spelen donderdag :(, ga dan ook metteen kunnen testen hoe het draait op een 6970 crossfire

Ataraxis

Legacy Member
Wat er is er mis met een traditioneel main menu en server browser IN game?

Dat via browser connecten, settings niet kunnen aanpassen zonder een server te joinen, etc ... staat me echt niks aan.

En is er niet zo'n 'forbidden area' of iets dergelijks als ge te ver doorpushed naar de attacker's spawn? Werd 5x op rij gespawnkilled door ene die gewoon ACHTER onze standaard spawn area zat :oink:

Iemand een idee of ge die sprint optie kunt aanpassen zodat die niet automatisch naar voor knalt zodra ge uw sprint knop inhoud zonder directie?

FluffyBeast

Legacy Member
hoe komt het dat ik die drivers niet kan installeren? het is blijkbaar niet compatibel ofzo zegtem...

Sapermun

Legacy Member
kbegin me hoelanger hoe meer op mn gemak te voelen met die battlelog. eigelijk ist wel handig, vooral nu met die queu's

tot nu toe overal stats kills: 44 deaths 43 ... kzen goe bezig! :D

Woodster

Legacy Member
Ik stond in de queu, nu ben ik de server aan het joinen maar het staat ondertussen al 10 minuten op 'joining server' zonder dat er iets gebeurd. Is dit normaal?

BleKKie

Legacy Member
Iemand met ne core2duo die het al gespeeld heeft? Is het überhaupt te spelen? :unsure:

rafbanaan

Legacy Member
Lol.

Ik kijk net bij men MoH ... staat daar een BF3 code :p Ik wist niet dat men steam versie limited was :p (gekocht met een sale).

Early op pc en ps3 nu :')

Bill

Legacy Member
Sapermun zei:
tot nu toe overal stats kills: 44 deaths 43 ... kzen goe bezig! :D

Niet teveel op K/D ratio letten in BF, als iedereen dat doet dan wordt er vaak gecamped etc. In BF is teamplay het voornaamste, al zal dat moeilijk worden met al dat volk dat van COD komt.

Ale begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat ge dat doet he :D

medalofkoen

Legacy Member
Fantastisch spel. Maar nu wil ik nog een map zien ;o)

De map is echt wel schitterend opgebouwd. Eerst een park, dan een metro-tunnel en dan een stukje stad. Echt 3 verschillende omgevingen in 1 map. Super gewoon. Vooral de gameplay in de stad is kippevel. Alleen jammer dat we in een ronde meestal niet zover geraken ;o)

Ik denk dat ik mijn shooterfix gevonden heb voor de komende maanden. Hopelijk nog wat performance verbeteringen en een leuke SP.

biertap

Legacy Member
lol, zelfs nog nie tot aan da stad gedeelte geraakt :p nog maar 2 rondekes kunnen spelen... sta den helft van den tijd in queue...

joriske18

Legacy Member
Sommige mensen geraken dus wel online? Ik ben al een dik uur aan het proberen, niks. Kan het aan de browser liggen: chrome?

Bill

Legacy Member
Ik wacht niet in que, ik blijf gewoon de servers afgaan tot ik de chance heb van 1 aan te klikken die werkt :)

Woodster

Legacy Member
Maar kan iemand me misschien een oplossing geven voor het probleem dat m'n browser gewoon op 'joining server' blijft staan?

Cinnead

Legacy Member
joriske18 zei:
Sommige mensen geraken dus wel online? Ik ben al een dik uur aan het proberen, niks. Kan het aan de browser liggen: chrome?

Hier werkt het bij chrome dus daar ligt het niet aan.
Wel een hoop geklik vooraleer ik eindelijk een server ingeraak. Ook een beetje attack of the CoD-players.

Werd daarstraks uitgescholden door een of andere idioot omdat ik zogezegd aan't campen was -> ik was defense op rush .. wat had hij dan verwacht ? :unsure:

Sapermun

Legacy Member
Bill zei:
Niet teveel op K/D ratio letten in BF, als iedereen dat doet dan wordt er vaak gecamped etc. In BF is teamplay het voornaamste, al zal dat moeilijk worden met al dat volk dat van COD komt.

Ale begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat ge dat doet he :D

k wist dat het zo ging overkomen. ben gewoon al content datk daar alvast in slaag. kben ook al lang fan van battlefield, gewoon al omdat het objectives based is.


(ik nam je reactie trouwens helemaal niet verkeerd op hoor, het is educatief voor diegenen die nieuw zijn :D)

XPlosiv

Legacy Member
Ben benieuwd hoe het gaat draaien met mijn setup. :). Denk niet dat een single 6950 alles op ultra gaat trekken :p. Anyway, eerst nog in server graken en eerst nog 30 minuten downloaden :p

Sapermun

Legacy Member
XPlosiv zei:
Ben benieuwd hoe het gaat draaien met mijn setup. :). Denk niet dat een single 6950 alles op ultra gaat trekken :p. Anyway, eerst nog in server graken en eerst nog 30 minuten downloaden :p

ik vind het eigelijk verrassend licht. zo enorm veel scheelt het niet met bfbc2 maxed out kwa fps.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan