Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sele

Legacy Member
die maps vliegen voorbij :(,en op welke resolutie spelen jullie?als ik op de hoogste speel heb ik den indruk dat alles een beetje vertraagd :s

Extrizyo

Legacy Member
sele zei:
die maps vliegen voorbij :(,en op welke resolutie spelen jullie?als ik op de hoogste speel heb ik den indruk dat alles een beetje vertraagd :s

heb daar niets van problemen mee en speel op 1680x1050

draait supervlot zelf :)

xeLr

Legacy Member
Wg_Flow zei:
Hmm, wil het spel lanceren krijg ik bericht dat ik een webbrowser plugin moet installeren?

The hell, ik dacht dat het gewoon via origin was, que est ce merde? :p


als ik in dat webbrowser command center (wat voor bullshit toch) op quick match duw blijft hij gewoon matchmaken.

Gotta love EA.

Vanboven op multiplayer klikken en ge krijgt een server browser te zien ;)

joriske18

Legacy Member
Precies nogal random, sommige mensen joinen direct. Sommige zijn al uren aan het proberen.

FluffyBeast

Legacy Member
weet iemand nu waarom ik die drivers niet kan installen?
kheb een 3GB Nvidia GT 555M kaart

roelich

Legacy Member
ik geraak op geen enkele server van caspain border, ik moet altijd een wachtwoord ingeven?
de andere map lukt perfect zonder dat ik een wachtwoord moet ingeven

Anoniem05

Legacy Member
hmm kreeg hier info dat mijn nvidea drivers naar 285.27 upgegrade moesten worden :s

tijdens die installatie krijg ik een of ander error message dat deze niet geinstalleerd kon worden wegens een of ander direct x 10.0 ding waar mijn gtx 570 niet compatibel mee zou zijn... ook al is dit een nvida kaart.


Grrr...

demon326

Legacy Member
roelich zei:
ik geraak op geen enkele server van caspain border, ik moet altijd een wachtwoord ingeven?
de andere map lukt perfect zonder dat ik een wachtwoord moet ingeven

Omdat die map enkel voor intern testen bedoeld is :sad:

sele

Legacy Member
eigenlijk kunde beter iedereen toevoegen op battlelog ipv origin want je moet ze uitnodigen in battlelog en ook makelijk is als iemand the 9lives platoon joint dan kan je em ook ineens uitnodigen door op zen naam te klkken moeten we niet iedeeen gaan zoeken altijd

azertyalex

Legacy Member
Retro.Johnson zei:
Triestige comment amai, doe dan tenminste de moeite om wat extra uitleg te geven.

ik geef wat meer info;
kutspel imo, next MOH :/
ik ben een COD-fanboy

amun

Legacy Member
hey jongens!
heb dit forum al even gevolgd en ziet er allemaal goed uit!
kan ook niet wachten op de public beta!
btw,hoe gaat dit in zijn werk gaan?
gewoon link op origin om te downloaden?
nu moet je via redeem code werken naart schijnt.(pre-beta)
of gaat het gewoon via een download zijn op bf3 site??

thx!

en amusement nog!

my specs are:

Q9450-4GB 1066Mhz DDR2-250GB Velociraptor-570GTX
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan