Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sele zei:die maps vliegen voorbij,en op welke resolutie spelen jullie?als ik op de hoogste speel heb ik den indruk dat alles een beetje vertraagd
![]()

Wg_Flow zei:Hmm, wil het spel lanceren krijg ik bericht dat ik een webbrowser plugin moet installeren?
The hell, ik dacht dat het gewoon via origin was, que est ce merde?
als ik in dat webbrowser command center (wat voor bullshit toch) op quick match duw blijft hij gewoon matchmaken.
Gotta love EA.


roelich zei:ik geraak op geen enkele server van caspain border, ik moet altijd een wachtwoord ingeven?
de andere map lukt perfect zonder dat ik een wachtwoord moet ingeven
ad:Sprantix zei:kutspel imo, next MOH :/
Sprantix zei:kutspel imo, next MOH :/
benny zei:Omdat die map enkel voor intern testen bedoeld isad:

Retro.Johnson zei:Triestige comment amai, doe dan tenminste de moeite om wat extra uitleg te geven.
roelich zei:das wel jammer, wou echt eens met de jets rondvliegen![]()
