gABBY
Legacy Member
PrivatThimi zei:Ziet er vet uit, hier en daar wat rare dingen in beeld maar het valt wel mee, het speelt vlot .. (I7920,gtx460, nvidia beta driver)... maar hoe de F$*ck stel je je keyboard in.. iemand enig idee.. want ik word nog zot van de standard qwerty setup!Greeze LtdThimi2
Eenmaal je effectief ingame bent (dus echt ant rondlopen en schieten) kan je via esc in het menu raken en je keybindings veranderen.
Greeze LtdThimi2
)
Geen grammarnazi, maar life = leven, live = live als in live op tv. (of to live = leven,wonen,..)
,chance dak ng overuren heb ... ze zijn dan tch ng voor iets goed 