Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gABBY

Legacy Member
PrivatThimi zei:
Ziet er vet uit, hier en daar wat rare dingen in beeld maar het valt wel mee, het speelt vlot .. (I7920,gtx460, nvidia beta driver)... maar hoe de F$*ck stel je je keyboard in.. iemand enig idee.. want ik word nog zot van de standard qwerty setup! :S Greeze LtdThimi2

Eenmaal je effectief ingame bent (dus echt ant rondlopen en schieten) kan je via esc in het menu raken en je keybindings veranderen.

PrivatThimi

Legacy Member
gABBY zei:
Eenmaal je effectief ingame bent (dus echt ant rondlopen en schieten) kan je via esc in het menu raken en je keybindings veranderen.

THX gABBY! Livesaver! (letterlijk ;))

ChunWai.

Legacy Member
Mannen :p Geen grammarnazi, maar life = leven, live = live als in live op tv. (of to live = leven,wonen,..)

schumi2003

Legacy Member
Ik graak geen enkele server meer binnen lol...

WTB more servers EA/DICE.

chosen one

Legacy Member
jah tmoet weer passen om 14.00 moet ik herbeginnen werkn :( ,chance dak ng overuren heb ... ze zijn dan tch ng voor iets goed ;)

KoOkiE

Legacy Member
je vindt eigenlijk het snelst een match als je "quick match" selecteert. je krijgt dan links onder in het battle log scherm een kader met een timer die afloopt, en als je 'join server' selecteert dan start hij het spel op. eigenlijk gaat dit wel nog vrij snel.
nadat je op "join server" klikte start BF3 op maar minimized, wanneer het spel volledig geladen is krijg je een boodschap "go to game" en als je daar op klikt start het spel.

de instellingen moet je wel veranderen eens je ingame bent en gespawnd bent, dat vind ik minder. je moet ook bij graphics instellen dat je full screen wil gaan anders start hij het spel altijd in een kader op en moet je via alt enter fullscreen gaan, hierbij is mijn spel al verschillende keren gecrasht..

spel is wel verslavend.

joriske18

Legacy Member
pfff, wat een miserie. Al een hele avond aan het proberen zonder succes.

Cinnead

Legacy Member
Het enige dat ik op het moment ambetant vindt, is dat er niet echt als team gespeeld wordt.

CoUg4r.

Legacy Member
KoOkiE zei:
je vindt eigenlijk het snelst een match als je "quick match" selecteert. je krijgt dan links onder in het battle log scherm een kader met een timer die afloopt, en als je 'join server' selecteert dan start hij het spel op. eigenlijk gaat dit wel nog vrij snel.
nadat je op "join server" klikte start BF3 op maar minimized, wanneer het spel volledig geladen is krijg je een boodschap "go to game" en als je daar op klikt start het spel.

de instellingen moet je wel veranderen eens je ingame bent en gespawnd bent, dat vind ik minder. je moet ook bij graphics instellen dat je full screen wil gaan anders start hij het spel altijd in een kader op en moet je via alt enter fullscreen gaan, hierbij is mijn spel al verschillende keren gecrasht..

spel is wel verslavend.

Hmmm kan je echt op geen andere manier die settings aanpassen? Dus eigenlijk terwijl je zou moeten zitten vechten met je teammates, moet je daar even staan als een kip zonder kop en u settings zitten instellen?

The_Dark_Night

Legacy Member
GVD!! Nog altijd geen key gehad en had op Origin ge-pre-ordered!
Blijkbaar zijn er veel mensen met dit probleem.

Een geluk dat ik een 20% discount code had, of ik zou mijn pre order direct gecancelled hebben.
Early access? My ass.

biertap

Legacy Member
geluid is echt zalig; zeker als die rpg in die metro wordt afgeschoten; ge hoort em azo voorbijtsjoeven :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan