Link_006_
Legacy Member
Hm ziet er wel nice uit maar toch wel enorm irritante key configuration. Als ik 1 actie verander, moet ik steeds 2x op Escape drukken omdat mijn muis crusor weg is, dan moet ik weer naar opties en dan terug naar keyconfig...
En dan nog het feit dat ik soms niet meer in de key-config menu raak, lijkt alsof de knop ergens anders staat dan de text. Nu dit laatste is wel opgelost door te alt-enteren maar wel zeer irritant om zo alles goed te zetten.
En dan nog het feit dat ik soms niet meer in de key-config menu raak, lijkt alsof de knop ergens anders staat dan de text. Nu dit laatste is wel opgelost door te alt-enteren maar wel zeer irritant om zo alles goed te zetten.
.
Ik probeer contant servers uit nl te joinen.