Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Glaeden

Legacy Member
Bobby.Digital zei:
nieuwe pass is: videokilledtheradiostar

IE9 en firefox werken niet. Reinstall al gedaan.
Matchmakerservice vindt heel snel een server, maar wilt em dan wel niet joinen :(

ik gebruik firefox en heb geen enkel probleem

Woodster

Legacy Member
Bobby.Digital zei:
nieuwe pass is: videokilledtheradiostar

IE9 en firefox werken niet. Reinstall al gedaan.
Matchmakerservice vindt heel snel een server, maar wilt em dan wel niet joinen :(

Hoe kom je aan die passwords?

Anoniem05

Legacy Member
This webpage is not available
The connection to battlelog.battlefield.com was interrupted.
Here are some suggestions:
Reload this webpage later.
Check your Internet connection. Restart any router, modem, or other network devices you may be using.
Add Google Chrome as a permitted program in your firewall's or antivirus software's settings. If it is already a permitted program, try deleting it from the list of permitted programs and adding it again.
If you use a proxy server, check your proxy settings or contact your network administrator to make sure the proxy server is working. If you don't believe you should be using a proxy server, adjust your proxy settings: Go to the wrench menu > Options > Under the Hood > Change proxy settings... > LAN Settings and deselect the "Use a proxy server for your LAN" checkbox.
Error 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): The connection was reset.


krijg dit bericht als ik de beta wil openen, was net caspian aant spelen (draait supervlot bij mij) server crashed en nu dit :s

Glaeden

Legacy Member
battlelog is weer even offline ;)

en waarschijnlijk weer een password change xD

^MystiQ

Legacy Member
Psy zei:
Is niet enkel Caspian imo, (ook al ist wel een zalige map), is ook vooral conquest mode zoals het altijd al geweest is in de gewone BF series.
Die rush mode is pretty meh, en zeker voor mense die nieuw zijn voor de BF series vind ik rush nogal een zwakke entréé, rush kan soms echt stressen zijn terwijl conquest een pak relaxer is om te spelen.

Zeker omdat ge op rush soms ook op de defence kant zit, en persoonlijk vind ik dat vrij irritant :p val nogal graag aan om de pace er wat in te houden, op conquest kunt ge continue verscheidene bases blijven aanvallen & zit ge nooit echt vast op defence als dat uw ding niet is.

Eerlijk gezegd, in het begin speelde ik voortdurend conquest op BF:BC2. Ik vond dit wel een toffe gameplay maar op een dag had ik besloten om rush eens te proberen. En ik werd meteen :love:

Wat mij betreft gaat er niets boven goede rush games. Bovendien moet je in rush echt in team samenwerken of je zal het niet halen zowel op offense als op defense. Wat mij persoonlijk betreft is het rush > conquest!

rafbanaan zei:
In plaats van zo te reageren ... kon je de pagina's voor u bekijken >_> op bijna elke pagina is dit gezegd ...

In plaats van dat er hier 5 mensen lullen over het feit dat hij maar moet zoeken kon er ook gewoon 1 persoon gezegd hebben "Vandaag vanaf 14u". Daar was de kous ook mee af. Het is maar een kwestie van perceptie he.

Fenumeher

Legacy Member
Wanneer kunnen we de open beta downloaden op PC?




... :p j/k , spel ziet er zo heerlijk uit ik ga de download sebiet direct opzetten!!!

thelordofpee

Legacy Member
@Mystic: Spijtig hebben al 30 mensen gezegd dat hij om 14 uur komt, en per pagina zijn er 2 personen die het blijven vragen.

falc.be

Legacy Member
thelordofpee zei:
@Mystic: Spijtig hebben al 30 mensen gezegd dat hij om 14 uur komt, en per pagina zijn er 2 personen die het blijven vragen.

dees wil k toch al nen tijd zeggen: houd uwe mond s dicht snotneus

thelordofpee

Legacy Member
Sorry, ben ik niet echt van plan... Daarom zit ik hier niet op het forum he.


Bijna tijd...

Bill

Legacy Member
Net Caspian Border gespeeld, wow 10x beter dan Metro...

CB is het echt BF gevoel :D

Anoniem05

Legacy Member
Caspian Border crashed wel terwijl métro dit niet had.


Nu niet elk spel, maar toch al 3x ofzo deze middag.


CB is SO AWESOME.

En ik ben blij dat m'n systeempje het spel op die map aankan met 64 spelers, niet alle functionaliteiten zitten erin ma toch !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan