Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crosserke

Legacy Member
dat artikel is outdated , source daarvan is van in Juli + stond onlangs op twitter dat recommended = high is en niet medium.

KoOkiE

Legacy Member
niet iedereen volgt die thread, vandaar dak da hier nog es gepost heb. je zij wok "rap" met uw reactie..

Anoniem05

Legacy Member
Potenza zei:
Vorige edities mocht het hier ook gewoon in de BF2 draad dus zet ik het nu ook in deze draad.
Wij zijn geen clan, en al heel wat 9-lifers zijn jullie voorgegaan.
Iedereen Welkom.



Gear up Soldier for the experience of a life time!

European Battlefield Command proudly announces

THE European Battlefield 3 Tournament



European Battlefield Command or EBC is a free online community that was founded in 2004 and has hosted many BF2 Tournaments.
Our members include people from UK, Belgium, Holland, Germany, Austria, Estonia, Lithouania, Spain, Sweden, Italy...
We have experience in handling many members from different nationalities, although our main language is English, we will help you in your language when needed.

We are not a clan, in fact, many of our members do play in clans as well. What we aim is to bring 64 or more people together on a weekly basis and play an organised game of Battlefield 3.
Our games are all about communication and teamplay, loosly based on a military structure and of course on your ability to make a group of friends the best team in Battlefield 3.

Why not hop along our forums and check us out? After all, all you need is a good sense of humor, some team spirit and the love for Battlefield 3.

Come on we are waiting for you EBC


EBC PROMO 2 - YouTube

EBC will have it’s own ranked server upon release, a pre campaign scrim (test battle) will be organised on the public beta if allowed by EA

Wel leuk, maar wanneer ik registreer krijg ik een of andere error page ;)


Kurywusaki is m'n origin ID, add meh!

CobraX

Legacy Member
KoOkiE zei:
niet iedereen volgt die thread, vandaar dak da hier nog es gepost heb. je zij wok "rap" met uw reactie..

Leek mij gewoon overbodig omdat er een speciale thread voor is. En wat is "wok"? De enige wok die ik ken, is een platte pan en die past niet in deze context. :p

cinde

Legacy Member
En wat is "wok"? De enige wok die ik ken, is een platte pan en die past niet in deze context. :p[/QUOTE]
Een wok een platte pan? :rofl:

cinde

Legacy Member
Ik krijg hier juist fout meldingen als ik mij wil aanmelden bij origin, heeft er iemand nog dit probleem?

Scr1fle

Legacy Member
Wil het niet meer opstarten? Ook gehad bij de update...
Gwn opnieuw installeren!

Scr1fle

Legacy Member
Nog 4 dagen :D

En fuck school, vrijdag pas om 21u terug op school dus dat is maar om 21.30u terug thuis. :sad: :cry:

Andy91

Legacy Member
Iemand die een GT555m heeft, of beter zelfs een Alienware m14x met de GT555m en die BF3 kan testen woensdag? Op youtube stond er een filmke waar iemand BF3 Alpha op de m14x draait, maar het staat er niet meer op.. Moet dringend een nieuwe (kleinere) laptop hebben..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan