Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
falc.be zei:fucking relax man ...
beta start pas morgen

falc.be zei:fucking relax man ...
beta start pas morgen
lease be patient, batches with beta keys are still being sent out as we speak."
TimeBandit_b zei:Sadface, pc komt pas vrijdag en mss zelfs pas maandag hier![]()

MrK007 zei:Is het die van je sig? of een nieuw systeem? Ik hoop dat mijn systeem(sig) zo wat deftig overweg gaat kunne met BF3, als mij 6950's het niet trekken op ultra zal ik toch wel moet overstappen naar een SLI GTX580 systeem, koopk me gelijk ook een I7 2600K![]()
MrK007 zei:Is het die van je sig? of een nieuw systeem? Ik hoop dat mijn systeem(sig) zo wat deftig overweg gaat kunne met BF3, als mij 6950's het niet trekken op ultra zal ik toch wel moet overstappen naar een SLI GTX580 systeem, koopk me gelijk ook een I7 2600K![]()
, niet ongeloofelijk groot budget maar zal hem wel vlotjes draaien
+ binnen paar maandjes een nieuwe gfxkaart erin als het nodig zou zijn
wa pijsde?nTFs zei:Ja want het verschil tussen high en ultra is immens.:ironic:
Zeker upgraden voor iets dat je mss maar ziet in een paar zaken.
nTFs zei:Ja want het verschil tussen high en ultra is immens.:ironic:
Zeker upgraden voor iets dat je mss maar ziet in een paar zaken.
mn huidig systeemke is meer dan genoeg, kheb deze trouwens speciaal gekocht om BF3 mee te kunne draaien, mn vorige was ng een Q6600 met 260 GTX. dus upgrade was wel nodig.TimeBandit_b zei:die vanuit sig, niet ongeloofelijk groot budget maar zal hem wel vlotjes draaien
+ binnen paar maandjes een nieuwe gfxkaart erin als het nodig zou zijn
wa pijsde?



TimeBandit_b zei:Jep. Vond ik ook, heb niet zo heel veel ervaring meer met de pc's, mss als de nieuwe 7000 reeks uitkomt, of ik steek er een 6950 in OF nog een 6870.
Zou dat goed zijn met twee 6870's?
ÆN!M4 zei:Full trailer
[youtube]coOHjF4_apI&feature=feedu[/youtube]
schumi2003 zei:Pfff morgen wil iedereen via dezelfde server die client downloaden en wordt het dus niets morgen. Overmorgen wrs nog van hetzelfde en dan komen die normale gasten erbij en dan lagt heel het spel nog harder.
Heb ook nog geen key ontvangen. Heb een pre-order gedaan op Origin btw.