Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrK007

Legacy Member
Waar blijven die Beta mails......Ik heb mn MOH Tier 1 op launch gekocht dus heb ik toch recht op een Beta key? En ja, MOH staat al lang geregistreerd in Origin... Dat ze maar eens snel beginne met die mails uit te sturen!!

MrK007

Legacy Member
falc.be zei:
fucking relax man ...

beta start pas morgen

Ik ben kalm hoor, maar tzou gwn niet de eerste keer zijn dat EA blundert met zo'n dingen, en ja u Beta key opsturen op de dag dat het moet beginnen vind ik eigenlijk op zich al niet kunnen. Kdurf er zelfs geld op zetten dat de meeste mensen die MOH Tier 1 hebben helemaal geen Early Acces key krijgen. Maar goed, we wachten af. Maar klokslag 12 uur geen mail, dan kunt ge er vanuit gaan dat ge er morgen overdag ook geen meer gaan krijgen ze. EA + Customer Service = FAIL

MrK007

Legacy Member
Net 2 gesprekken gehad met EA customer support en ze zeggen alle2 hetzelfde:

"Nikunj:Please be patient, batches with beta keys are still being sent out as we speak."

"Anubhav:At the moment the invitation has been sent for the Beta access but not the complete batch haven't been yet sent. Hopefully on the next batch you will receive it . Till the time I would suggest you to wait."

Ze zeiden ook, als je morgen nog niks gekregen hebt mag je altijd customer support contacteren...Kan me wel voorstellen dat dit heel wat werk is om al die mails te versturen, dus zal nog maar ff mooi geduldig wezen :P

MrK007

Legacy Member
TimeBandit_b zei:
Sadface, pc komt pas vrijdag en mss zelfs pas maandag hier :(

Is het die van je sig? of een nieuw systeem? Ik hoop dat mijn systeem(sig) zo wat deftig overweg gaat kunne met BF3, als mij 6950's het niet trekken op ultra zal ik toch wel moet overstappen naar een SLI GTX580 systeem, koopk me gelijk ook een I7 2600K :P

nTFs

Legacy Member
MrK007 zei:
Is het die van je sig? of een nieuw systeem? Ik hoop dat mijn systeem(sig) zo wat deftig overweg gaat kunne met BF3, als mij 6950's het niet trekken op ultra zal ik toch wel moet overstappen naar een SLI GTX580 systeem, koopk me gelijk ook een I7 2600K :P

Ja want het verschil tussen high en ultra is immens.:ironic:
Zeker upgraden voor iets dat je mss maar ziet in een paar zaken.

ILIQUID

Legacy Member
MrK007 zei:
Is het die van je sig? of een nieuw systeem? Ik hoop dat mijn systeem(sig) zo wat deftig overweg gaat kunne met BF3, als mij 6950's het niet trekken op ultra zal ik toch wel moet overstappen naar een SLI GTX580 systeem, koopk me gelijk ook een I7 2600K :P

die vanuit sig :), niet ongeloofelijk groot budget maar zal hem wel vlotjes draaien :) + binnen paar maandjes een nieuwe gfxkaart erin als het nodig zou zijn :) wa pijsde?

Triple0

Legacy Member
kalmpjes aan mannen, heb op twitter gelezen dat ze pas morgenochtend pas de mails gaan verzenden

MrK007

Legacy Member
nTFs zei:
Ja want het verschil tussen high en ultra is immens.:ironic:
Zeker upgraden voor iets dat je mss maar ziet in een paar zaken.

Kwas er maar mee aant zwanzen ze manne :) mn huidig systeemke is meer dan genoeg, kheb deze trouwens speciaal gekocht om BF3 mee te kunne draaien, mn vorige was ng een Q6600 met 260 GTX. dus upgrade was wel nodig.

MrK007

Legacy Member
TimeBandit_b zei:
die vanuit sig :), niet ongeloofelijk groot budget maar zal hem wel vlotjes draaien :) + binnen paar maandjes een nieuwe gfxkaart erin als het nodig zou zijn :) wa pijsde?

Ziet er meer dan deftig genoeg uit om bf3 te kunne draaien, af te wachten op de beta voor de prestaties die iedereen gaat halen met zen systeem.

ILIQUID

Legacy Member
Jep. Vond ik ook, heb niet zo heel veel ervaring meer met de pc's :), mss als de nieuwe 7000 reeks uitkomt, of ik steek er een 6950 in OF nog een 6870.
Zou dat goed zijn met twee 6870's?

Sapermun

Legacy Member
de komende dagen zal buy&sell weer volstaan met ietwat verouderde hardware :p

Vanaf 14.00 en kben maar thuis om 17.00. Hopelijk is de merendeel dan al gereed met zn download en komk zo net in een dalperiode>ff download binnenhalen in een half uurtje of zo. Kheb tegen die van ons gezegd daze me morgen nie beneden ziet..dat die laptop mn kloten kust :p

Ze gaat morgen boven hare strijk doen en eens meekijken "wa da kik in die spellekes zie".


*ah la vie, c'est superb! :p

efkes een greep uit sapermun's leven op het fameuze net gesmeten alweer nogmaals!

MrK007

Legacy Member
TimeBandit_b zei:
Jep. Vond ik ook, heb niet zo heel veel ervaring meer met de pc's :), mss als de nieuwe 7000 reeks uitkomt, of ik steek er een 6950 in OF nog een 6870.
Zou dat goed zijn met twee 6870's?

Ik ben heel tevreden van mijn 6950 crofffire opstelling, kheb ook al eens single card geprobeerd, en dat was ook de max, ik draai elk spel op max setting. voorbeeld: met 2 kaarten en alles op max (16x AA enz) in Shift 2 haal ik 60 fps, met 1 kaart haal ik 35 - 40 fps. Maar infeite zou je niet veel minder prestaties hebbe moest je crossfire gaan met 6870.

schumi2003

Legacy Member
Pfff morgen wil iedereen via dezelfde server die client downloaden en wordt het dus niets morgen. Overmorgen wrs nog van hetzelfde en dan komen die normale gasten erbij en dan lagt heel het spel nog harder.

Heb ook nog geen key ontvangen. Heb een pre-order gedaan op Origin btw.

Sapermun

Legacy Member
ÆN!M4 zei:
Full trailer


[youtube]coOHjF4_apI&feature=feedu[/youtube]

K kan het moeilijk geloven dat die scene vanaf 0:11 zo te zien gaat zijn ingame(ookal komt het er expliciet op vanaf 0:13... beeld me zo al een dikke zwarte rookwolk in en ne jet die er uitkomt en op die moment net een missile afschiet of dergelijk.

eerst zien en dan geloven.

Psy

Legacy Member
schumi2003 zei:
Pfff morgen wil iedereen via dezelfde server die client downloaden en wordt het dus niets morgen. Overmorgen wrs nog van hetzelfde en dan komen die normale gasten erbij en dan lagt heel het spel nog harder.

Heb ook nog geen key ontvangen. Heb een pre-order gedaan op Origin btw.

early access downloads zullen wel meevallen, k'vrees meer voor wanneer de beta echt open word dat de boel rap zal platliggen, vooral die battlelog website
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan