Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Witte8

Legacy Member
Pff die artillery moet toch van ergens komen he!

Zou een tactisch element kunnen zijn. Hopelijk geen artillery spam met al die squads. Ik hoop op een cooldown optie met een timer!

Net nog even op EA support gechat met een advisor ivm de early acces voor de early beta acces:

Nishithesh: Hi, my name is Nishithesh. How may I help you?
2250286106: Hello
2250286106: I was wondering how i will be granted early access to the beta of BF3, as i bought the Medal of Honor Tier 1 edition last year
2250286106: i set up an origin account already
Nishithesh: Please go through this information.
Nishithesh: PC gamers who earned early access gain it by redeeming a code in Origin. You receive the code one of two ways:
Players who purchased the Limited Edition of Medal of Honor for PC not via Steam, or who pre-order Battlefield 3 from Origin will receive an email containing the code.
If you purchased any version of Medal of Honor through Steam prior to the July 26th, 2011 cut-off, you will be given early access to the beta with a code provided by Steam. To view your key, go to Medal of Honor in your Steam Library, and click the "CD Key" link. Find the "Battlefield 3 Open Beta Early Access" key.
In the Origin client, click the gear icon in the top menu bar, and then select "Redeem Product Code".
2250286106: Ok i did redeemed the cd key in origin
2250286106: i can find MoH Tier 1 edition in my games list
2250286106: is this all i have to do?
2250286106: now just sit and wait for an e-mail?
Nishithesh: Yes. Please wait for the email, it might come to your email any time before 27th.
2250286106: ok thanks
2250286106: thanks for the help
Nishithesh: No problem.
Nishithesh: It was my pleasure.
2250286106: have a good night! in belgium its almost midnight!
2250286106: see you
You have disconnected.


Excuus voor de typfouten...wou het snel afhandelen. Niks nieuws maar wilde zeker zijn.

Andy91

Legacy Member
^MystiQ zei:
Gamen en laptops? Niet doen! :D

Rond deze tijd vorig jaar had ik een MSI waarmee ik CoD BO kon spelen in 1080p met alles op high. Al was dat echt een enorme koelkast.. Die m14x is ideaal als BF3 op mid zou gaan in 720p. Achja, afwachten..

Gladz0r

Legacy Member
De starttijd van de beta is zojuist bekend gemaakt! It's coming closer

Early Access: dinsdag 14u
Open Beta: donderdag 14u

KoOkiE

Legacy Member
9 kansen op 10 zal je vanaf dan via origin of zo de client kunnen downloaden :) zal wel grappig zijn, iedereen tegelijk probeern leechen, ik zie het al voor me, s'avonds aan de pc; start download

*click*
"ETA approx 9h14min39sec"

...
"Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu"

Flitser

Legacy Member
Ik heb nu medal of honor gekocht, maar ik heb nog altijd geen key gekregen voor beta ofzo ze. Kan maar zien da ik die morgen heb :p. Of tzit er hier tegen.

kan er mij iemand vertellen wat de titel is van die mail, zodat ik eens kan zien of ik er niet heb overgezien ofzo?

En is er al iemand die zijn code heeft gekregen dmv zijn medal of honor aankoop?

jm188

Legacy Member
Flitser zei:
Ik heb nu medal of honor gekocht, maar ik heb nog altijd geen key gekregen voor beta ofzo ze. Kan maar zien da ik die morgen heb :p. Of tzit er hier tegen.

kan er mij iemand vertellen wat de titel is van die mail, zodat ik eens kan zien of ik er niet heb overgezien ofzo?

En is er al iemand die zijn code heeft gekregen dmv zijn medal of honor aankoop?

eum was er geen tijdslimiet tot wanneer je moh nog kon kopen om early acces te krijgen? en lees hierboven ook eens wat je juist moet doen, het staat er echt letterlijk.

Flitser

Legacy Member
ik heb da spel al van vorig jaar bij release dus ik denk dat ik daar wel voor in aanmerking kom?

Medal of honor zit ongeveer een maand in mijn origin. Nog niets gekregen daarmee dat ik eens wou checken bij de anderen of zij al iets hadden gekregen.

Thin Liz

Legacy Member
Ga me speciaal voor dit spel toch nieuwe graka kopen denk ik. Zit nog me under-low-budget GT330 :s Nog een paar weken wachten, in tussentijd gaan de prijzen mss weer iets dalen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan