Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sapermun

Legacy Member
volgens mij is die ultra gewoon high settings maar dan nog eens csaa en af maxed..

Devian

Legacy Member
mentor0 zei:
En dus niet op Ultra.

neen, maar dat wisten we toch al langer? Dice heeft bij GC vermeld dat er nog geen pc's zijn die bf3 maxed out kunnen spelen. Mss net met 580 sli en cf 6970 .

Sapermun

Legacy Member
twielant zei:
neen, maar dat wisten we toch al langer? Dice heeft bij GC vermeld dat er nog geen pc's zijn die bf3 maxed out kunnen spelen. Mss net met 580 sli en cf 6970 .

je vergeet tri-sli setups en consoorten...

Arcan

Legacy Member
Ik had ergens gelezen dat BF3 op ultra kan gespeeld worden met een 580 gtx sli.
Maarja, wat voor een übernerd moet je wel niet zijn om daar zoveel geld in te steken.

Anoniem05

Legacy Member
Hihi, ik heb een GTX 580 sli en ben voor zover ik weet geen ubernerd :p


Dan toch maar net via EA origins de special edition gekocht, evenveel als standaar editions in België.


Ik dacht trouwens dat Origins een apart programma was zoals steam of ben ik daarin verkeerd? Volgens de website moet ik 'm gewoon op de 27e downloaden vanaf het overzicht van de bestelling, ofzoiets :p

Psy

Legacy Member
Origin kunt ge nu al downloaden, das idd iets zoals steam, staat hier al een week of twee geinstalleerd.

blacky

Legacy Member
wanneer is de release datum feitelijk, zodat ik optijd naar de winkel kan hollen?

u4ea

Legacy Member
Oh god, binnen 3 dagen gaat youtube weer helemaal volstaan me BF3 beta-gameplay.:p

Anoniem05

Legacy Member
@ psy, jep heb het een paar minuten na mijn vorige post ontdekt, installed and ready to pounce on that download button!


Unlocken ze het om 00.00 op de avond/ochtend van de 26e/27e ?

Psy

Legacy Member
Denk het niet, dacht ergens gelezen te hebben op één van het tweets dat het niet om middernacht start (zonder verklaring)

kabamzz

Legacy Member
Weet iemand of die download v/d beta op pc een .exe bestand zal zijn?
Met m'n traag internet hier zal 2-3gb veel te lang duren dus had ik gedacht om het bij een vriend dan te halen op usb stick die het ook zal downloaden.
Of zal dit zichzelf installeren terwijl het download?

Psy

Legacy Member
Aangezien ge het via de website kunt downloaden *veronderstel* ik dat het een exe kan zijn, maar kan evengoed zijn dat die website link verwijst naar origin & dat ge het op die manier moet downloaden.
Alhoewel ik wel denk dat het via een exe ook moet lukken, daar ze waarschijnlijk wel de load niet puur op de EA website zullen plaatsen & het op verscheidene andere websites ook zullen zetten.

Devian

Legacy Member
Arcan zei:
Ik had ergens gelezen dat BF3 op ultra kan gespeeld worden met een 580 gtx sli.
Maarja, wat voor een übernerd moet je wel niet zijn om daar zoveel geld in te steken.

Ik heb dees week ne crossfire 6970, en ik ben ook geen uber nerd :s
kheb al lang vriendin, kheb een goeie job waar ik veel tijd in steek, ik sluit me niet op achter mijn pc, en ga elk weekend nog weg met mijn vrienden.

Dus jouw statement van ubernerd is echt belachelijk. Als er iemand nu het kan betalen om zo 2 kaarten te plaatsen, dan is dat zo, maar daarvoor toch metteen geen nerd cker

cinde

Legacy Member
Psy zei:
Denk het niet, dacht ergens gelezen te hebben op één van het tweets dat het niet om middernacht start (zonder verklaring)

Heb ik ook gelezen maar dat was dan voor de beta

Therapy

Legacy Member
twielant zei:
Ik heb dees week ne crossfire 6970, en ik ben ook geen uber nerd :s
kheb al lang vriendin, kheb een goeie job waar ik veel tijd in steek, ik sluit me niet op achter mijn pc, en ga elk weekend nog weg met mijn vrienden.

Dus jouw statement van ubernerd is echt belachelijk. Als er iemand nu het kan betalen om zo 2 kaarten te plaatsen, dan is dat zo, maar daarvoor toch metteen geen nerd cker

Iemand voelde zich aangesproken. :lol:

Sapermun

Legacy Member
Battlefield 3 will need monster rig to run on ultra settings

DICE community manager Daniel Matros has been answering questions about Battlefield 3 on Twitter. Battlefield fan @bkohn1 asked him whether a rig matching the Battlefield 3 recommended system requirements would run the game on ultra settings. Matros replied to say that “recommended is usually medium.”

So will a top of the range Nvidia GTX580 do the trick? Apparently not. Matros revealed that we’ll need two 580s in SLI to make the most of the Frostbite 2 engine. The minimum system specifications may not be too punishing, but for those who want to see Battlefield 3 at its very best, a hefty upgrade may needed. Battlefield 3 may well be worth the expense.
Bron. Pc gamer via Steam news
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan