Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ILIQUID

Legacy Member
Zo...
Dus ik moet ook eerst origin downloaden en een account erop registreren net zoals bij steam? Kan ik dan ook het spel dat ik in de winkel koop eraan linken en het zo spelen?

Mahatma

Legacy Member
Zijn er mensen die een exemplaar van MOH LE hebben, die al een mail hebben gekregen ivm de beta?

KoOkiE

Legacy Member
samenvatting info over de beta

More Battlefield 3 beta details - Battlefield 3

Battlefield 3 beta will run from September 29 to October 10.

There is no player level limit on the beta and no limit on how much you can unlock.

One game mode, Rush, and one map, Operation Metro will be available.

The Operation Metro map has undergone changes since the alpha.

The beta is limited to 32 players on PC, 24 on console.

Beta size will be around 2-3 GB.

The netcode has been re-written from the alpha trial.

Owners of Medal of Honor do not need the disc to play the beta

EA Origin pre-orders and Medal of Honor owners get access to the beta 48h earlier, on Sep 27.

If you want early access, you have to pre-order on Origin before Sep 25.

Asia has now been added to the open beta.

Origin is required to play the beta on PC.

Stats and ranks will not carry over into the final game.

The beta won’t include all the graphics features which will make it in the final version.

amdr

Legacy Member
Dees is de lijst die ik heb geleze :p
2-3 GB beta client
Netcode is totally new
Battlelog can be updated without patching the game so we can get new stuff faster
No level limit @ beta
Caspian Border is not the biggest map
Next 1-3 weeks will be talking about new maps
Auto heal on all vehicles after 10-15sec
Can't join as a squad if team is full so Battlelog groups don't get split
No weather + time changing in game
No jet bombs
Battlelog application for iPhone
You can use 3 screens if you have enough graphic power
E-sports is a focus for BF3
No comment for BattleRecorder
Battlelog will unlock beta on client so no keys for pre-order if you have origin order + Medal of Honor
Unlocks are for weapons not for classes. You can't unlock red dot on gun1 and use it on gun 2
Pre-load info will come in a few days
Metro got changed that' why they want to test balance again
You can not change the posters in game to make clan publicity
You have more then 1 knife animation. On the ground you can NOT counter knife
Beta will not start at 00:00
Beta was never delayed ( the date )
You can not UPDATE alpha client you need a full download
You can join with friends on a server
Friendly fire is On default settings
Mod tools are still CONSIDERED
You can not cook grenades
Vehicles auto regeneration ONLY under 75%
Ranked servers can be changed to unranked but same price
When you get kicked you can see the reason in the Battleblog
there will be more info the next weeks
Some community events will be held during the beta
About 300 workers @ DICE
Will be some more Q&A for English people "soon"

Psy

Legacy Member
Sommige sites zijn trouwens al begonnen met early access keys uit te delen, voor de beta, (hint 9lives? :p), deze nacht rond een uur of 4 nog via id3.net's facebook page aan een key geraakt

Thin Liz

Legacy Member
No jet bombs... Dat vond ik dus net zo fijn in BF2, en niet enkel als piloot. Het gaf je net als soldaat die extra stimulans om die jet uit de lucht te halen want anders bombde die je unit toch plat. Zéér spijtig IMO.

Psy

Legacy Member
Zou nog niet te vroeg conclusies trekken, kan evengoed zijn dat ze bedoelen dat het bombsysteem zoals het gekend is er gewoon niet meer in zit.
Eerder iets als bv een bepaald spotsysteem, dat ge met uw rockets (of eventueel toch bombs) een target kunt afknallen als de groundunits die gespot hebben (zodat ge een lock hebt), en dat ge bv effectief moet landen om te reloaden ipv gewoon eens over te vliegen .. maar een paar ideekes die het toch een stuk minder spammable zouden maken in vergelijking met vroeger.

Vroeger konden ietwat deftige pilots gewoon enorm ownen, voelde soms aan alsof groundunits overbodig waren :p

Langs de andere kant zou no bombs me echt niet storen, speel al pilot in bf sinds desert combat en het leukste bleef toch altijd dogfights, dat continue gebomb voelde zo cheap aan met momenten, even wat altitude pakken, duikvlucht naar uw bomb target en tegen de tijd dat een AA gun op u kon richten (meestal net na de bombing) vloog ge gewoon weg langs de blind spots die ge door ervaring leert kennen

Guillaume001

Legacy Member
"FRIENDLY FIRE MISUNDERSTANDING: FF IS OFF BY DEFAULT, ON BY DEFAULT IN HARDCORE. SERVER OPTION AS WELL. SPREAD THE WORD"

(via twitter)

demon326

Legacy Member
Guillaume001 zei:
"FRIENDLY FIRE MISUNDERSTANDING: FF IS OFF BY DEFAULT, ON BY DEFAULT IN HARDCORE. SERVER OPTION AS WELL. SPREAD THE WORD"

(via twitter)

Maar goed dat het standaard uit staat... Het zou anders een teamkill fest worden voor dat ene voertuig toch maar te hebben :p

Brick Top

Legacy Member
benny zei:
Maar goed dat het standaard uit staat... Het zou anders een teamkill fest worden voor dat ene voertuig toch maar te hebben :p

Dat zouden ze al lang hebben moeten aanpakken. Virtuele 'zones' maken rond de plaats waar voertuigen spawnen. Indien je een medespeler molt die in zo'n zone staat ---> strafpunt. Bij twee strafpunten automatische kick.

Ok, af en toe zal er dan wel is iemand zijn die per ongeluk twee mensen molt die op een chopper staan te wachten ofzo. Maar hoe vaak gebeurt dat? En het weegt imo niet op tegen de voordelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan