Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fr33z

Legacy Member
kan iemand mij vertellen waarom de recommed specs voor bf3.. de grafische kaart.. van nvidea 100 euro goedkoper is als die van ATI.. normaal is ATI een tikje goedkoper altijd...

dan zal ik otch een nvidea moete gaan kopen! :p

en als je de GTX560 koopt op welke detail kunde dan spele?? mid?? op full res.??

jm188

Legacy Member
meer dan 1 loop, het draait rond, in mijn hoofd is dat een minigun, allez, een heel grote minigun dan

Brick Top

Legacy Member
Freezman zei:
kan iemand mij vertellen waarom de recommed specs voor bf3.. de grafische kaart.. van nvidea 100 euro goedkoper is als die van ATI.. normaal is ATI een tikje goedkoper altijd...

dan zal ik otch een nvidea moete gaan kopen! :p

en als je de GTX560 koopt op welke detail kunde dan spele?? mid?? op full res.??

Gelieve hardware-gerelateerde vragen in het ander topic te stellen ('kan-ik-het-aan').

rafbanaan zei:

Ik wil niet hier niet de nerd uithangen maar ik dacht dat het over de A10 ging en dan spreken we wel degelijk over deze lieverd:

11362_8083.jpg

rafbanaan

Legacy Member
Brick Top zei:
Gelieve hardware-gerelateerde vragen in het ander topic te stellen ('kan-ik-het-aan').



Ik wil niet hier niet de nerd uithangen maar ik dacht dat het over de A10 ging en dan spreken we wel degelijk over deze lieverd:

11362_8083.jpg


Dat kan zijn :P Ik wou enkel de strijd aanwakkeren :evil:

(Ik wist niet over welk vliegtuig ze aan het spreken waren)

Brick Top

Legacy Member
spourop zei:
Kunt ge met een A10 vliegen in BF3? :o:o:o:o

Had ge ook al in BF2 (met dat boosterpack Armored Fury denk ik, of hoe heette dat nu ook al weer?). Toffe was dat die vrij 'traag' waren en nogal een grote hitbox hadden. Beetje timen met uw SRAW en ge kon ze zo uit de lucht knallen. :p

koebeest

Legacy Member
Zou pas lol zijn moesten ze de beta cancellen.
Ik zit nu niet bepaald te wachten op de beta. Ik wacht dan liever op het volledige spel :p

cinde

Legacy Member
koebeest zei:
Zou pas lol zijn moesten ze de beta cancellen.
Ik zit nu niet bepaald te wachten op de beta. Ik wacht dan liever op het volledige spel :p

Ik speel liever eerst de beta om te zien of mijn systeem het trekt, dan kan ik mijn pre-order nog altijd annuleren.

Cinnead

Legacy Member
TimeBandit_b zei:
Hoe zal het nu werken met Origin?

Hetzelfde als Steam, Origin zal altijd aan moeten staan als ge het spel wilt spelen. Patches en updates worden beschikbaar gesteld via Origin en als ge een digitale kopie van het spel gekocht heb zal deze gedownload moeten worden van Origin.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan