falc.be
Legacy Member
cinde zei:Allee als de beta uit is kunnen we hier een hoop posts verwachten van "Frames per seconde" naargelang jullie systemen, ik kijk er al naar uit.
wat is het verschil met het feit dat iedereen nu al zijn systemen post ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cinde zei:Allee als de beta uit is kunnen we hier een hoop posts verwachten van "Frames per seconde" naargelang jullie systemen, ik kijk er al naar uit.
cinde zei:Allee als de beta uit is kunnen we hier een hoop posts verwachten van "Frames per seconde" naargelang jullie systemen, ik kijk er al naar uit.

falc.be zei:wat is het verschil met het feit dat iedereen nu al zijn systemen post ?
We are happy to announce that the eagerly awaited Battlefield 3 Open Beta starts Thursday, September 29th!
Running until October 10th, the Battlefield 3 Open Beta is your chance to play the game early, try out our free social platform Battlelog, and help us make the game even better by sending us your valuable feedback.
If you pre-order Battlefield 3 (PC digital download version) on Origin before September 25th, or if you have bought Medal of Honor: Limited Edition/Tier 1 Edition, you will get 48 hours early access to the Beta, meaning you can start playing Tuesday, September 27th. The full details on how you will be granted early acess is available on our new Beta section.
For Xbox 360 and Playstation 3, the Open Beta will be visible on the consoles' digital marketplaces under Battlefield 3. For PC, you need to install Origin and download the Open Beta from within the Origin application.
For all your Open Beta questions and answers, head to our new Beta section at the official Battlefield 3 site. Enjoy the Beta, and let us know what you think!
KoOkiE zei:and now we play the waiting game.. again.
Witte8 zei:Hardware gewijs weten we nu nog altijd niet welke hardware deftig speelt.
Het blijft gissen imo...mijn vermoedens dat indien je gpu het nu op minimum kan trekken je best wacht om te upgraden tot de nieuwe generatie gpu's lijkt uit te komen.
En dan geruchten vandaag voor uitstel 7000 reeks van ati....pfff
Nicske91 zei:Als je BF3 via Amazon UK bestelt, betaal je dan de effectieve prijs van 30 pond? Het is toch niet zo dat ze je meer geld aansmeren omdat je bijvoorbeeld in België woont.

Brick Top zei:Neje, gewoon wisselkoers checken en ge weet hoeveel je in euro's betaalt.![]()