Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

falc.be

Legacy Member
cinde zei:
Allee als de beta uit is kunnen we hier een hoop posts verwachten van "Frames per seconde" naargelang jullie systemen, ik kijk er al naar uit.

wat is het verschil met het feit dat iedereen nu al zijn systemen post ?

thelordofpee

Legacy Member
cinde zei:
Allee als de beta uit is kunnen we hier een hoop posts verwachten van "Frames per seconde" naargelang jullie systemen, ik kijk er al naar uit.

Whiners over whiners zijn nog erger dan whiners.


:cool:

Brick Top

Legacy Member
Nu wordt het misschien wel eens tijd voor een grote 'performance-topic'? Zo kan men daar hardware/configs bespreken en tips uitwisselen om de performance op te schroeven.

Zou leuk zijn moest het dan in dit topic enkel nog over de game als dusdanig gaan. :p

Nighthawk

Legacy Member
eerlijk gezegt vind ik het maar zielig van dice/EA ze beloven de beta in september en dan brengen ze hem uit 2 dagen voor het einde van de maand.
konden ze evengoed begin oktober gezegd hebben.dan zat niet iedereen een ganse maand te freaken over die beta.
komt er ook nog is bij da we maar tot 10 oktober kunnen spelen+in mijn ogen heeft het nog weinig van een beta maar meer van een demo

Toine79

Legacy Member
Ik vind het ook maar zwak om 10 dagen op 1 map en op 1 gametype te "testen".

Had beta wel ergens op het einde van de maand verwacht.

Was bij BC, BC2 en MOH ook maar zo.

Had ik dat geweten,was ik me MOH gaan halen maar geen Tier 1 pre-order

Triple0

Legacy Member
ze hebben gewoon diegene die MOH tier1 edition hebben, zwaar in de kakker genomen

cinde

Legacy Member
falc.be zei:
wat is het verschil met het feit dat iedereen nu al zijn systemen post ?

Dat ge nu nog niet kunt weten hoe dat jullie systemen presteren en het alleen maar gissingen zijn.

REDNIK

Legacy Member
"Join the Battlefield 3 Multiplayer Beta on September 29th!"

lees ik op een battlefield 3 fb fan page

http://blogs.battlefield.ea.com/bat...attlefield-3-open-beta-dates-announced.aspx##

We are happy to announce that the eagerly awaited Battlefield 3 Open Beta starts Thursday, September 29th!



Running until October 10th, the Battlefield 3 Open Beta is your chance to play the game early, try out our free social platform Battlelog, and help us make the game even better by sending us your valuable feedback.



If you pre-order Battlefield 3 (PC digital download version) on Origin before September 25th, or if you have bought Medal of Honor: Limited Edition/Tier 1 Edition, you will get 48 hours early access to the Beta, meaning you can start playing Tuesday, September 27th. The full details on how you will be granted early acess is available on our new Beta section.



For Xbox 360 and Playstation 3, the Open Beta will be visible on the consoles' digital marketplaces under Battlefield 3. For PC, you need to install Origin and download the Open Beta from within the Origin application.



For all your Open Beta questions and answers, head to our new Beta section at the official Battlefield 3 site. Enjoy the Beta, and let us know what you think!

REDNIK

Legacy Member
Ow, haha, my bad. Had maar eens snel tussendoor opt werk gechecked :p

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Witte8

Legacy Member
Hardware gewijs weten we nu nog altijd niet welke hardware deftig speelt.

Het blijft gissen imo...mijn vermoedens dat indien je gpu het nu op minimum kan trekken je best wacht om te upgraden tot de nieuwe generatie gpu's lijkt uit te komen.

En dan geruchten vandaag voor uitstel 7000 reeks van ati....pfff

Cinnead

Legacy Member
Witte8 zei:
Hardware gewijs weten we nu nog altijd niet welke hardware deftig speelt.

Het blijft gissen imo...mijn vermoedens dat indien je gpu het nu op minimum kan trekken je best wacht om te upgraden tot de nieuwe generatie gpu's lijkt uit te komen.

En dan geruchten vandaag voor uitstel 7000 reeks van ati....pfff

?

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS
OS: WINDOWS VISTA (SERVICE PACK 2) 32-BIT
PROCESSOR: 2 GHZ DUAL CORE (CORE 2 DUO 2.4 GHZ OR ATHLON X2 2.7 GHZ)
MEMORY: 2 GB
HARD DRIVE: 20 GB
GRAPHICS CARD (AMD): DIRECTX 10.1 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 SERIES, WITH ATI RADEON 3870 OR HIGHER PERFORMANCE)
GRAPHICS CARD (NVIDIA): DIRECTX 10.0 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 SERIES WITH NVIDIA GEFORCE 8800 GT OR HIGHER PERFORMANCE)
SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE
KEYBOARD AND MOUSE
DVD ROM DRIVE

RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS
OS: WINDOWS 7 64-BIT
PROCESSOR: QUAD-CORE CPU
MEMORY: 4 GB
HARD DRIVE: 20 GB
GRAPHICS CARD: DIRECTX 11 COMPATIBLE WITH 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 OR ATI RADEON 6950)
SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE
KEYBOARD AND MOUSE
DVD ROM DRIVE

Nicske91

Legacy Member
Als je BF3 via Amazon UK bestelt, betaal je dan de effectieve prijs van 30 pond? Het is toch niet zo dat ze je meer geld aansmeren omdat je bijvoorbeeld in België woont.

Brick Top

Legacy Member
Nicske91 zei:
Als je BF3 via Amazon UK bestelt, betaal je dan de effectieve prijs van 30 pond? Het is toch niet zo dat ze je meer geld aansmeren omdat je bijvoorbeeld in België woont.

Neje, gewoon wisselkoers checken en ge weet hoeveel je in euro's betaalt. :p

cinde

Legacy Member
als ge van uit België betaald is het in € maar US is dollars en UK is pond dus moet je converteren in hun munteenheid en die telt de dag dat je orderd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan