Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Witte8 zei:Pardon? De GBP is echt wel niet gelijk aan de EUR hoor. Ik check altijd de website van als ik online koop of ik niet in GBP of USD kan betalen. Gewoon even omrekenen in google en je weet in welke munt betalen het voordeligst is. Via visa of paypall kan je dan makkelijk aangeven in welke munt je wil betalen.
Betaal vandaag maar in GBP![]()
michielsjoris zei:daarom staat er ook =/= (niet gelijk aan? ook gekend als <> of != )
en niet
=
ad:godfella zei:The official Italian Battlefield Facebook page was updated with a bit of interesting information. The text simple says, "Domani ragazzi seguiteci...ci sono delle news su qualcosa che state aspettando da tempo..." which translates to:
Tomorrow guys follow us... there are some news about something you have been waiting a long time...
Goldfarb wrote:
Gonna be a great week. #bf3
zh1nt0 wrote:
This week is going to be off the hook #BF3
zou de beta dan toch deze week komen![]()

Ik dacht zelfs tot BC2 zelf uitkwam.Inv zei:Dus: beta deze week waarschijnlijk. Hoelang duurde de beta bij bc2 btw?
jOEns zei:Kan iemand mij eens het nut van die origin uitleggen? Ik heb BF3 gwn pre-ordered bij game mania ..
jOEns zei:Kan iemand mij eens het nut van die origin uitleggen? Ik heb BF3 gwn pre-ordered bij game mania ..