Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cinde

Legacy Member
David Goldfarb, reassured that this week is “gonna be a great week. BF3″. Dat zijn er al drie, dus mogen we iets verwachten.

jm188

Legacy Member
Witte8 zei:
Pardon? De GBP is echt wel niet gelijk aan de EUR hoor. Ik check altijd de website van als ik online koop of ik niet in GBP of USD kan betalen. Gewoon even omrekenen in google en je weet in welke munt betalen het voordeligst is. Via visa of paypall kan je dan makkelijk aangeven in welke munt je wil betalen.

Betaal vandaag maar in GBP:)

daarom staat er ook =/= (niet gelijk aan? ook gekend als <> of != )

en niet

=

Psy

Legacy Member
godfella zei:
The official Italian Battlefield Facebook page was updated with a bit of interesting information. The text simple says, "Domani ragazzi seguiteci...ci sono delle news su qualcosa che state aspettando da tempo..." which translates to:

Tomorrow guys follow us... there are some news about something you have been waiting a long time...


Goldfarb wrote:
Gonna be a great week. #bf3

zh1nt0 wrote:
This week is going to be off the hook #BF3

zou de beta dan toch deze week komen ;)

Die nieuwe BC2 patch komt woensdag uit dacht ik, kan evengoed dat zijn. :p
Plus het feit dat Gears of War 3 deze week ook uitkomt.
Die gasten van DICE spelen ongeloofelijk graag met de mensen hun voeten als het op die beta aankomt, dus zou me niet verwonderen dat het niks is, ik blijf gokken op 27-29 Sept

Anoniem17

Legacy Member
Kan iemand mij eens het nut van die origin uitleggen? Ik heb BF3 gwn pre-ordered bij game mania ..

KoOkiE

Legacy Member
jOEns zei:
Kan iemand mij eens het nut van die origin uitleggen? Ik heb BF3 gwn pre-ordered bij game mania ..

preorder bij origin geeft je ook 48h early acces tot de beta.. voor zover dat belangrijk is, en daarnaast krijg je ook back to karkand dlc gratis dacht ik. plus dat EA dan je centen rechtstreeks en zonder retailer korting, doosje, handleiding etc (lees: extra winst voor EA) in hun zakken draait, dus kassa kassa!

heb ook bij game mania preorder geplaatst, heb bf2142 in tijde bij ea downloader gekocht en kheb me de aankoop van een game nog nooit zoveel beklaagd, niet dak bf2142 slecht vond, maar het hele gedoe met die downloader is gewoon klotig plus het vreet hopen bandbreedte telkens je je pc herinstalleert.

chosen one

Legacy Member
Dus iedereen die niet pre-orderd via origin zal back to karkand dlc moeten betalen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan