Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ÆN!M4

Legacy Member
chosen one zei:
Dus iedereen die niet pre-orderd via origin zal back to karkand dlc moeten betalen?

Nee, iedereen die de limited edition pre-ordered, krijgt die Back to Karkand pack erbij, hier en daar zijn er nog extra bonussen bij sommige retailers of Origin zelf zoals die Physical Warfare pack, dogtags, skins etc

Normaal zijn alle pre-orders limited edition maar kan nooit geen kwaad om te dubbelchecken.

u4ea

Legacy Member
Alez, dus 29ste voor iedereen en de 27ste voor de mensen met pre-order/moh-keys...
Ben content dat em redelijk vroeg nog is. ^^

rafbanaan

Legacy Member
Beetje spijtig dat het deze week niet meer is :p

Volgende week start men school terug :(

Psy

Legacy Member
Minimum System Requirements
OS: WINDOWS VISTA (SERVICE PACK 2) 32-BIT
PROCESSOR: 2 GHZ DUAL CORE (CORE 2 DUO 2.4 GHZ OR ALTHON X2 2.7 GHZ)
MEMORY: 2 GB
HARD DRIVE: 20 GB
GRAPHICS CARD (AMD): DIRECTX 10.1 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 SERIES, WITH ATI RADEON 3870 OR HIGHER PERFORMANCE)
GRAPHICS CARD (NVIDIA): DIRECTX 10.0 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 SERIES WITH NVIDIA GEFORCE 8800 GT OR HIGHER PERFORMANCE)
SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE
KEYBOARD AND MOUSE
DVD ROM DRIVE

Recommended System Requirements
OS: WINDOWS 7 64-BIT
PROCESSOR: QUAD-CORE CPU
MEMORY: 4 GB
HARD DRIVE: 20 GB
GRAPHICS CARD: DIRECTX 11 COMPATIBLE WITH 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 OR ATI RADEON 6950)
SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE
KEYBOARD AND MOUSE
DVD ROM DRIVE

Beetje zoals verwacht dus, al valt nog steeds moeilijk in te schatten hoe groot het verschil is tussen verschillende types cpu & whatnot.

jm188

Legacy Member
kerel op twitter zegt nog= recommended is meestal medium settings

6950 is medium :s

CosMiced

Legacy Member
Spijtig dat alleen Metro is :s had graag caspian border gespeeld :p hehe want metro ben ik al beetje beu gespeeld van alpha

Psy

Legacy Member
michielsjoris zei:
kerel op twitter zegt nog= recommended is meestal medium settings

6950 is medium :s

hangt meer af dan enkel de videokaart eh, cpu "quad core cpu" zegt ook zo weinig, afgaande van bv videos in de alpha (waar ge bv geen AA had maar wel high settings) konden mensen met ne i5 2500 & 560ti & consoorten dat toch allemaal vlotjes draaien.

Sapermun

Legacy Member
Hopelijk maakt een extra 560ti erbij wat uit (sig). volgende week dinsdag weten we wat ons te doen staat.

Waarom bij minimum: windows 7 32bit en bij recommended: windows 7 64bit?

Zoiets zorgt toch niet voor meer of minder performance ingame? of ondersteund de 32 bit geen 4gb ramgeheugen ofzo?



Voor diegenen met Origin pre-orders:

You will receive an email from us with instructions on your early access. The cutoff date for receiving early access by pre-ordering on Origin is September 25th.
kwestie dat er geen twijfels zouden ontstaan

thelordofpee

Legacy Member
Ik kom elke vrijdag een uur vroeger van school, weet al wat te doen :)

cinde

Legacy Member
Allee als de beta uit is kunnen we hier een hoop posts verwachten van "Frames per seconde" naargelang jullie systemen, ik kijk er al naar uit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan