Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KoOkiE

Legacy Member
zou wel leuk zijn eigenlijk ^

van demize99's twitter

Q: X and Y (both have 0-0 stats) X kills Y. Y is revived. What's the score for each?
A: X: 1-0 Y: 0-0

Q: do tickets get restored for my team when i am zapped by Defibs or only when i ACCEPT revive?
A: It is restored when you are revived.

Scr1fle

Legacy Member
Moet ik een topic er over maken? Of wil gaat iemand anders 1 over maken? :)

Zentek

Legacy Member
KoOkiE zei:
Ik persoonlijk niet eigenlijk. er is een periode geweest met veel WWII games maar COD heeft die uiteindelijk in de zak gedraaid en volledig uitgemolken .. waardoor veel gamers die periode beu zijn. Niettegenstaande is BF2 3 jaar na 1942 uitgekomen en sindsdien is het enkel hedendaagse en futuristische settings geweest (buiten de vietnam dlc van bc2 dan). Ik denk dat een battlefield met WWII setting veel spelers zou aantrekken, gezien die setting als massive online shooter via battlefield voor het eerst te beleven was.

Ik zou het gewoon uit pure nostalgie zelfs kopen, ik hoor ook stemmen opgaan op forums van bv brothers in arms dat de nieuwste telg van die serie fameus cool zou zijn met de frostbyte 2 engine.. jammergenoeg hangt gearbox aan unreal 3 vast dus we gaan op onze kin mogen kloppen..

100% Agree

WWII setting met vliegtuigen, tanks, artillerie, boten en wapens uit WWII met Frostbite 2 (of 3) engine zou een insta buy zijn voor mij.

Cinnead

Legacy Member
bf3beta.battlefield.com

Dit is de site waar ge u kon inschrijven voor de alpha.
Zou het iets te maken hebben met die tweets van morgen ?

PS: Die "It works" is de default pagina die ge krijgt als ge Apache (webserver) ingesteld hebt op uw domein. Apache gaat in dit geval wss gebruikt worden om naar databases te schrijven (username + key) voor de beta.

-> SOON !

Born Kill3r

Legacy Member
cinde zei:
zh1nt0 Daniel Matros
This week is going to be off the hook #BF3

Nee, da mag nie!!!!
Heb teambuilding met unief van woensdag tot vrijdag :O
Als dan de beta uitkomt word ik crank !!

KoOkiE

Legacy Member
heb just ook die twitterberichtjes gezien.. gatver ik ga slecht slapen vanacht O.o the suspense is killing me!

Devian

Legacy Member
wat zijn die twitter berichtjes? :|
ik heb hier al 2 pillekes moeten pakken voor mijn bloeddruk :D

Witte8

Legacy Member
michielsjoris zei:

Pardon? De GBP is echt wel niet gelijk aan de EUR hoor. Ik check altijd de website van als ik online koop of ik niet in GBP of USD kan betalen. Gewoon even omrekenen in google en je weet in welke munt betalen het voordeligst is. Via visa of paypall kan je dan makkelijk aangeven in welke munt je wil betalen.

Betaal vandaag maar in GBP:)

Witte8

Legacy Member
KoOkiE zei:
vond 2142 eigenlijk nie zo geslaagd. Ik stem voor

4. 1942 remake

kdenk dat dit vrij positief zou onthaald worden door de anciens van de battlefield reeks, gezien dat spel met destruction echt wel dikke fun zou zijn (zie 1943) maar dan met serieus coole graphics en meer teamplay opties.

BF 2142 is imo een miskend pareltje binnen de BF reeks. Het grote issue was dat deze veel te vroeg uitkwam na BF2.

komkommerman

Legacy Member
twielant zei:
wat zijn die twitter berichtjes? :|
ik heb hier al 2 pillekes moeten pakken voor mijn bloeddruk :D

The official Italian Battlefield Facebook page was updated with a bit of interesting information. The text simple says, "Domani ragazzi seguiteci...ci sono delle news su qualcosa che state aspettando da tempo..." which translates to:

Tomorrow guys follow us... there are some news about something you have been waiting a long time...


Goldfarb wrote:
Gonna be a great week. #bf3

zh1nt0 wrote:
This week is going to be off the hook #BF3

zou de beta dan toch deze week komen ;)

CosMiced

Legacy Member
dju, vrijdag stage en tweekend komt een maat voor groot feestje :o tzal kiezen worden :o

Real life < BF3 Beta :o ben zo verslaafd aan de alpha dak weer wil spelen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan