Totaal niet mee akkoord. Als je de feature lijst alleen al bekijkt(die is zelfs nog niet final) dan zie je elementen die de bf franchise groot maakten.
Oa 64 player maps(Caspian Border is even groot als El Alamein en wat was dat een gigantische map!!), Jets... Prone is terug!!
Games evolueren ook he, wellicht de grootste verandering in de reeks de afgelopen jaren is de "pace"...het tempo waar de game op speelt. Vandaag willen spelers geen tragere gameplay, maar moet het snel gaan. De gameplay in BF was voor Bad Company nogal traag tov COD. Ik moet toegeven dat ik in het begin ook sceptisch was tov deze verandering, maar nu juich ik ze toe.
Er is ook al herhaaldelijk gezegd en aangetoond ahv gameplay en dergelijke dat ze deze keer terug naar de core bf gameplay gaan en dat is ook al te merken. Alleen al Caspian Border heeft voor bf veteranen een kwijlheidsfactor om u tegen te zeggen.
Verder halen ze ook aan dat dit hun diepste bf tot nu toe is. Eigenlijk willen ze zeggen...nu gaan we jullie laten spelen hoe je ons spel wil spelen. Kom je van COD en hou je van infantry...goed speel dan infantry only..Hou je van "all out warfare" speel dan conquest... Enfin je kan het spel spelen hoe je het wil,... Eigenlijk vind ik dit ook goed, daar ik niet echt altijd veel tijd heb en een potje cod van een kwartiertje ging nog,maar een bf game speelde je nogal moeilijk voor een kwartier. Nu klik ik gewoon een server met TDM aan en ben vertrokken...
De pc gamers moeten ze niet terugwinnen die zijn nog allemaal overtuigd...als ik hier de reacties van enkele veteranen op het forum lees lopen die ook al met een broek bf goesting rond dus dat komt wel snor.
Enfin mijn gedacht maar he ...