Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[Az3r]

Legacy Member
Thin Liz zei:
Zo ja, waar pré-order ik best het spel als ik een fysisch doosje in m'n handen wil hebben? (dus zeker geen pure download)

Bedankt :)


hard copy:
wehkamp.nl: BF3 LE + SPECACT KIT 8 multiplayer-skins 32.85€
amazon.co.uk: BF3 LE + SPECACT KIT 8 multiplayer-skins £29.91
game.co.uk: BF3 LE + Physical Warfare Pack £29.99
gamestation.co.uk: BF3 LE + Physical Warfare Pack £29.99
Game Mania: BF3 LE 50€

The_Dark_Night

Legacy Member
Redraptorx zei:
Dit is gewoon bad company 3 en ze doen een charme offensief om de pc gamers terug te winnen? Dat is in ieder geval toch sterk de indruk die ik heb na het kijken van al die gameplay filmpkes.

[youtube]0_2gFfR6KCs[/youtube]

Dit filmke geeft een enorm vertekenend beeld.
De Alpha speelde veel langzamer en tactischer dan het idee dat je hier krijgt. Kills worden aan elkaar ge-edited. Dan kan ik het ook op BFBC 3 doen lijken...

edit: kan zelfs zo BF 2 op een Bad Company game doen lijken.

koolcast

Legacy Member
Private_BE zei:
Idem hier, hopen dat TheHut snel gaat leveren eenmaal dat het spel uit is.

De laatste maanden duurt het vaak 3 weken voor een pre-order,
je kan hem beter bij amazon.co.uk bestellen.;)

georgiodavid

Legacy Member
thelordofpee zei:
Dat is normaal, en Sony geeft dit ook toe. Waarom? De code van de PS is echt moeilijk, en al zeker voor multiplatform


OT::drool:

Ja moeilijker te programmeren maar moeilijk gaat ook hè.
Vind Resostance 3 (exclusieve)game spijtig geen wow kwa grafisch.
Zo :cry:onscherp. Zelfs gun die je vast hebt is waazig. Speciaal voor r3 ps gekocht maar het spel is zelf hoop ik fun (zoveel coole wapens)en is iets anders dan Halo Cod Bf

demon326

Legacy Member
Xdoos boom
Animation1.gif


PC boom:
xmjr10.gif

:unsure:

falc.be

Legacy Member
georgiodavid zei:
Ja moeilijker te programmeren maar moeilijk gaat ook hè.
Vind Resostance 3 (exclusieve)game spijtig geen wow kwa grafisch.
Zo :cry:onscherp. Zelfs gun die je vast hebt is waazig. Speciaal voor r3 ps gekocht maar het spel is zelf hoop ik fun (zoveel coole wapens)en is iets anders dan Halo Cod Bf

moeilijk is trager en een pak duurder

thelordofpee

Legacy Member
georgiodavid zei:
Ja moeilijker te programmeren maar moeilijk gaat ook hè.
Vind Resostance 3 (exclusieve)game spijtig geen wow kwa grafisch.
Zo :cry:onscherp. Zelfs gun die je vast hebt is waazig. Speciaal voor r3 ps gekocht maar het spel is zelf hoop ik fun (zoveel coole wapens)en is iets anders dan Halo Cod Bf

Kijk dan eens naar UC3, pracht van een spel.:offtopic:

Witte8

Legacy Member
Thin Liz zei:
En dat heb je dan niet als je de Special Edition na de release koopt in de winkel?

BTK mappack wordt toch niet gereleased bij de launch van BF3? Of ben ik mis?

Je gaat nog op je tanden mogen bijten dan.:)

Frado2005

Legacy Member
Witte8 zei:
BTK mappack wordt toch niet gereleased bij de launch van BF3? Of ben ik mis?

Je gaat nog op je tanden mogen bijten dan.:)

maand erachter denk ik:). Nu, ik heb ook een gewone versie besteld. Voor 27$ wil ik wel een maand wachten op BTK en 10 euro extra leggen. Had eerst pre order bij Amazon maar aangezien de game net voor het weekend uitkomt heb ik een online key besteld. Kan enkel in't weekend spelen:D

ChunWai.

Legacy Member
The_Dark_Night zei:
Dit filmke geeft een enorm vertekenend beeld.
De Alpha speelde veel langzamer en tactischer dan het idee dat je hier krijgt. Kills worden aan elkaar ge-edited. Dan kan ik het ook op BFBC 3 doen lijken...

edit: kan zelfs zo BF 2 op een Bad Company game doen lijken.

En 't is Rush. Da's sowieso al andere stijl.

Gianelli

Legacy Member
Die xbox 360 versie valt nog goed mee voor +6 jaar oude hardware vind ik persoonlijk. maar natuurlijk is pc gewoon BEAST :) Je kan zelf de bladeren van die struik zien bewegen door de explosie , ofwel zie ik niet goed . :/

Nighthawk

Legacy Member
Witte8 zei:
Totaal niet mee akkoord. Als je de feature lijst alleen al bekijkt(die is zelfs nog niet final) dan zie je elementen die de bf franchise groot maakten.

Oa 64 player maps(Caspian Border is even groot als El Alamein en wat was dat een gigantische map!!), Jets... Prone is terug!!

Games evolueren ook he, wellicht de grootste verandering in de reeks de afgelopen jaren is de "pace"...het tempo waar de game op speelt. Vandaag willen spelers geen tragere gameplay, maar moet het snel gaan. De gameplay in BF was voor Bad Company nogal traag tov COD. Ik moet toegeven dat ik in het begin ook sceptisch was tov deze verandering, maar nu juich ik ze toe.

Er is ook al herhaaldelijk gezegd en aangetoond ahv gameplay en dergelijke dat ze deze keer terug naar de core bf gameplay gaan en dat is ook al te merken. Alleen al Caspian Border heeft voor bf veteranen een kwijlheidsfactor om u tegen te zeggen.

Verder halen ze ook aan dat dit hun diepste bf tot nu toe is. Eigenlijk willen ze zeggen...nu gaan we jullie laten spelen hoe je ons spel wil spelen. Kom je van COD en hou je van infantry...goed speel dan infantry only..Hou je van "all out warfare" speel dan conquest... Enfin je kan het spel spelen hoe je het wil,... Eigenlijk vind ik dit ook goed, daar ik niet echt altijd veel tijd heb en een potje cod van een kwartiertje ging nog,maar een bf game speelde je nogal moeilijk voor een kwartier. Nu klik ik gewoon een server met TDM aan en ben vertrokken...

De pc gamers moeten ze niet terugwinnen die zijn nog allemaal overtuigd...als ik hier de reacties van enkele veteranen op het forum lees lopen die ook al met een broek bf goesting rond dus dat komt wel snor.

Enfin mijn gedacht maar he ...

AMEN !!

Fr33z

Legacy Member
sorry, maar met het zien van die nieuwe gameplay vid's die hier op 9lives staan.. ben ik echt recht getroffen in men hart.. ik moet gwn een fatsoenlijke grafisch kaart gaan kope :p

FluffyBeast

Legacy Member
weet iemand hoe je aan die beta kunt meedoen?
is het alleen voor mensen die een code hebben of komt er ook een open beta waarbij iedereen gewoon iets moet downen en spelen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan