Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

L'enfant terrible

Legacy Member
64 lijkt me toch veel voor rush :p Kan wel eens fun zijn maar te frustrerend om een M COM te armen..

CosMiced

Legacy Member
ChunWai. zei:
Gij geeft de mensen hier graag valse hoop he, vorige keer ook al:p

Ja ma nu weet ik niets meer intern , ben uit Combat testing gesmeten xD

You have been banned for the following reason:
-Member is Affiliated with Hack sites/Questionable intentions
-Leaking intern information (Battlefield 3)
Date the ban will be lifted: Never

Dequal

Legacy Member
Tot wanneer zou je kunnen pre-orderen?

En iemand idee of ik het met volgende specs zou kunnen draaien?

3.4GHz quadcore i7
8GB DDR3 SDRAM
AMD Radeon HD 6970M 2GB GDDR5

Grafische kaart is wel een M(obile) kaart, dus ik weet niet hoe dat zich verhoudt tegenover de gewone graka's.

Triple0

Legacy Member
Dequal zei:
Tot wanneer zou je kunnen pre-orderen?

En iemand idee of ik het met volgende specs zou kunnen draaien?

3.4GHz quadcore i7
8GB DDR3 SDRAM
AMD Radeon HD 6970M 2GB GDDR5

Grafische kaart is wel een M(obile) kaart, dus ik weet niet hoe dat zich verhoudt tegenover de gewone graka's.

pech, je zal minimum een triple SLI 580 GTX moeten hebben

Dequal

Legacy Member
Haha grappig.

Effe gegoogled.

6970M = downclocked HD 6850 from 775MHz to 680MHz

dus HD 6970M = HD 6790

Kan dat kloppen?

Recommended specs op 4Gamers vereisen een HD 6850 wel.

"The 6970M is a 6850, with just 12% and 10% taken off of the core and memory clocks, respectively."

Wellicht spreken ze hier ook over de 1GB versies, ik heb een 2GB versie, dus zal ook wel verschil maken?

Triple0

Legacy Member
Dequal zei:
Haha grappig.

Effe gegoogled.

6970M = downclocked HD 6850 from 775MHz to 680MHz

dus HD 6970M = HD 6790

Kan dat kloppen?

Recommended specs op 4Gamers vereisen een HD 6850 wel.

"The 6970M is a 6850, with just 12% and 10% taken off of the core and memory clocks, respectively."

Wellicht spreken ze hier ook over de 1GB versies, ik heb een 2GB versie, dus zal ook wel verschil maken?

2gb ram is nutteloos als je max resolutie 1920x1200 is. 1gb is dan al genoeg

1gb of 2 gb ram maakt dus niks uit gezien je op een laptop gamet

Dequal

Legacy Member
Triple0 zei:
2gb ram is nutteloos als je max resolutie 1920x1200 is. 1gb is dan al genoeg

1gb of 2 gb ram maakt dus niks uit gezien je op een laptop gamet

't is eerder als in 27" iMac ;)

koolcast

Legacy Member
battlefield-3-20110915101654176.jpg


battlefield-3-20110915101657589.jpg


battlefield-3-20110915101721315.jpg


battlefield-3-20110915101732724.jpg


battlefield-3-20110915101744145.jpg


battlefield-3-20110915101747503.jpg


battlefield-3-20110915101750745.jpg

Trolle

Legacy Member
Triple0 zei:
2gb ram is nutteloos als je max resolutie 1920x1200 is. 1gb is dan al genoeg

1gb of 2 gb ram maakt dus niks uit gezien je op een laptop gamet

CiV neemt al 2.5gb Vram in op 1920x1080 met alles op max en bc2 rond de 850mb dus begint al wa te naderen ;)

coldvinc

Legacy Member
Not a fan of vehicles? No problem -- just click the “Infantry Only” box in your server browser when searching for a server game where no attack vehicles will spawn in, only transports. This is a great way to get a feel for the game or the map before you go all-out warfare.

Want a more lethal and tactical game mode where the risk and reward is even higher? With the Hardcore Mode setting, we are leaving you on the battlefield without much external help from the game interface. This game mode modifier will test the limits of your skills.

Awesome and double awesome :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan