Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scr1fle

Legacy Member
azertyalex zei:
Een meneer;
A: You can takedown with the knife out or with a quick attack. Both only work from behind.

Ikke;
Kan je dan slaan met je gun ofzo??

Haha lol nee , allee niet dat ik weet . :p

Je hebt quickknife-attack , is dat je met 1 knop aanvalt met je mes maar je kan ook gewoon met je mes in de hand rondlopen . :)

azertyalex

Legacy Member
wat is het nut dan van het rondlopen met je mes??
en "slaan" met je gun is veel grappiger, zit je zo te porren tegen zen kop, draait die hem om, en port hij terug :D

Witte8

Legacy Member
Zijn er nu medpacks of niet? Was me niet helemaal duidelijk. Weet dat er regen health is , maar die vraag op twitter hierboven doet me twijfelen over de aanwezigheid van medpacks?

demon326

Legacy Member
Witte8 zei:
Zijn er nu medpacks of niet? Was me niet helemaal duidelijk. Weet dat er regen health is , maar die vraag op twitter hierboven doet me twijfelen over de aanwezigheid van medpacks?

Medpacks zijn er, versnellen dan gewoon het effect: )

cinde

Legacy Member
Ik denk dat de beta na de tokyo gameshow uit komt, dan heeft ieder belangrijk "gamewerelddeel" zijn voorstelling van BF3 gehad.

KoOkiE

Legacy Member
Witte8 zei:
Zijn er nu medpacks of niet? Was me niet helemaal duidelijk. Weet dat er regen health is , maar die vraag op twitter hierboven doet me twijfelen over de aanwezigheid van medpacks?

er zijn doosjes die je medic kan werpen, maar er zijn geen pakketten die je vasthoud zoals in bf2.

Dat van die lichten op de xbox was een moptje he, tis niet al serieus wat hij antwoordt, vond het gewoon grappig om dat er es tussen te zetten :lol:

anyway; we continue with the Q&A, yes?

S(tatement): How much detail are we putting into BF3? The color of the ejected shell casings is different for US and RU weapons, just like real life.
Q: so...uh, what color ARE they haha, had no clue they were different
A: Western casings tend to be brass, RU casings are stamped from steel and then finished.

(volgend op dropshot fix vraag eerder)
Q: can you still fire while going into crouch?
A: Yes crouch is unrestricted.

Q: Why not opt in/out of revive PRIOR to getting zapped? Revive symbols can then let meds know who actually wants to live.
A: Because everyone ops out every time and destroys team play.

Q: Do medkits heal while being held by a medic?
A: No

Q: After the loading screen do we have a wait time so we can spawn like BF2?
A: Yes there is a fully functional Preround.

Q: Is the 'hold breath' function removed now that sway is caused by suppressing fire?
A: Nope. You still need to hold breath if not using a bipod.

Q: if the m-com goes pow in bf3 will surrounding defenders be killed? if so: will the armer get points for the kills?
A: Crates don't do splash damage. It felt cheap when we tried it in BC1.

Q: Is true that bullets will bounce? How will this work? What if people shoot a shotgun to metal? Where can bullets bounce?
A: No bouncing bullets. Just grenades. :P

Q: I was wondering, when the beta ends, does everyone keep their stats and unlocks, or does it get wiped?
A: We will reset and use the beta numbers to calibrate the final game.

Q: if you found a sniper spot with shade will your scope still glare in #bf3?
A: Yes.

Q: Isn't anything more than 1 story in historical BF games enough to seriously wound you?
A: new engine means new fall damage system. You can fall that 3 or 4 meters without damage. 12 will kill you

Q: Will all the AT launchers use soft-launch like they did in the Alpha? I don't think the RPG-7 or the SMAW uses soft-launch
A: The RPG7 launches and ignites at 10m. Neither is technically soft launch, which is to say safe to fire indoors

Q: in the bf3 mp video, when you get a kill, a bar increase in the bottom right side, are those killstreaks, or unlock progression?
A: Unlock progress for the current weapon.

Q: Will people be able to shoot the AT mine with a single bullet and make it a kind of booby trap? (Like in BC2) Was that a glitch?
A: No that was on purpose. C4 can no longer be detonated by bullets though.

S: Bug of the day: Weapon Mash is missing. IDK what a weapon mash is, but it sounds delicious.

Q: dont know did someone mention before, in BF3A my heath went to 0 but i still alive and can re-gen heath as normal.happen often.
A: UI rounds off less than 0.5% hp to 0. We don't kill you until you hit 0, not when you hit <1%

Q: sometimes in the alpha it after I got in a 1v1 firefight with someone the info screen said he had like -21% health. Bug?
A: Yeah, we predicted on the client you hit him, but on the server your bullet was thrown out since it was fired after you had died.

Q: I noticed in alpha once i threw a grenade and was immediately killed after, the grenade didnt exploded. In BC2 it did. Bug or?
A: It does explode, and if you die with the grenade equipped it falls to your feet.

Q: People commenting on jets moving so slowly. what about it?
A: Dogfighting means slowing down to make turns, then speeding up again to make rushes.

Q: Would you say the Jets are faster or slower than in BF2?
A: Slightly faster.

Q: please tell me snipers can get up that tower. PLEASE.
A: Indeed they can.

Q: I thought BF3 was going to show maps the size of El Alamein in 1942, is that not the case?
A: That's how big Caspian Border is... It's 1436m from one end of the playable ground area to the other.

Q: small arms damage heli's in bf3 or not?
A: No, they don't.

Q: Why no in-game servr brwsr on PC,alt tab every time I want to change servers?Ingame name=originID?
A: Don't alt tab, just shut it down. It starts up REAL fast.

Q: Will players be able to place C4 on EOD Bots??
A: In the Beta, yes. We will monitor and see if it is a problem. That's what Betas are for.

Mr. Jean

Legacy Member
Amai, 2 dagen niet gekeken op het forum en nu al zoveel info bij.

Nice KoOkiE!! :)

thelordofpee

Legacy Member
Q: Why no in-game servr brwsr on PC,alt tab every time I want to change servers?Ingame name=originID?
A: Don't alt tab, just shut it down. It starts up REAL fast.

azertyalex

Legacy Member
Ahja, ksnap het.
Hebt wel gelijk.
Ik denk da da nie echt snel gaat zijn, maja hopelijk wel he.

Inv

Legacy Member
azertyalex zei:
Ahja, ksnap het.
Hebt wel gelijk.
Ik denk da da nie echt snel gaat zijn, maja hopelijk wel he.

Tis hier al een paar keer gezegd, maar in alpha was dat 2 seconden max. Ge kunt trouwens een map laden terwijl ge nog in browser zit en dat wordt dan minimized weergegeven.

Fr33z

Legacy Member
op Battlefield 3 - BF3 lees ik juist dat ze denken (ook vermeld op enkele site's) dat de beta op 27 september in gang komt..

Hopelijk. 1 dag na menne verjaardag.. wanne kado :p

Born Kill3r

Legacy Member
azertyalex zei:
Ahja, ksnap het.
Hebt wel gelijk.
Ik denk da da nie echt snel gaat zijn, maja hopelijk wel he.

Hangt wrs weer af van het systeem waarmee je speelt...

Xtralecherus

Legacy Member
goed dat die beta nog niet begint pfff :p nog wat werken. Kzal blij zijn als einde van de maand is en dikke centen binnen voor upgrade pc en de rest op spaar/bank-rekening

Mr. Jean

Legacy Member
L3ThaL zei:
goed dat die beta nog niet begint pfff :p nog wat werken. Kzal blij zijn als einde van de maand is en dikke centen binnen voor upgrade pc en de rest op spaar/bank-rekening

'k Heb 3 maand terug nog maar een GTX460 gekocht en heb nu al het gevoel dat'k niet meer ga toekomen :p

Fr33z

Legacy Member
Mr. Jean zei:
'k Heb 3 maand terug nog maar een GTX460 gekocht en heb nu al het gevoel dat'k niet meer ga toekomen :p

daar ga je wenk ik wel met toekomen.. heb effe geleden op youtube een filmpje gezien waar iemand met een HD 5770 op Medium speelde, dus medium is verzekerd voor jou..

en ben je content met die kaart.; ik ben opzoek naar een nieuwe :p voor rond de 150 euro

Mr. Jean

Legacy Member
Freezman zei:
daar ga je wenk ik wel met toekomen.. heb effe geleden op youtube een filmpje gezien waar iemand met een HD 5770 op Medium speelde, dus medium is verzekerd voor jou..

en ben je content met die kaart.; ik ben opzoek naar een nieuwe :p voor rond de 150 euro

Ik ben geen kenner maar ben er eigenlijk wel tevreden van. Bij de shop (Tones) waar ik gekocht heb konden ze mij deze aanraden om toen Crysis 2 zo goed als maxed out te draaien. Dit en het feit dat het niet piekte aan de portemonnee!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan