Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cinde

Legacy Member
Ik heb eigenlijk ook een vraag, zou amerika de beta dan ook vroeger krijgen?

KoOkiE

Legacy Member
valt me eigenlijk op.. je ga bijna moeten een "regular" edition moeten vinden om effectief ene te hebben die "limited" is. heeft er eigenlijk al iemand een gewonen BF3 te koop gezien in preorder?

fredje29

Legacy Member
Nee ik denk dat alle pre orders limited editions zijn, en als het spel uit is zullen het gewone versies zijn.

azertyalex

Legacy Member
ik heb donderdag en vrijdag school, ik zou kunnen naar de nachtopening gaan en dan een beetje slapen, voor een keer lukt da, maar om dan ook nog te spelen, da gaat nie meer lukken, tzal den 27'sten in den namiddag worden hé, heb toch om 4u gedaan

Furiez

Legacy Member
azertyalex zei:
ik heb donderdag en vrijdag school, ik zou kunnen naar de nachtopening gaan en dan een beetje slapen, voor een keer lukt da, maar om dan ook nog te spelen, da gaat nie meer lukken, tzal den 27'sten in den namiddag worden hé, heb toch om 4u gedaan

Wat is dan het nut van naar de nachtopening te gaan? :p

Alé, ik ga er vanuit dat wie dat doet dat spel dan ook direct wil spelen.

En waar is diene fucking beta?! :unsure:

Born Kill3r

Legacy Member
Het wordt voor mij toch zowieso nachtopening. Ik ga echt niet wachten to de dag zelf als het snachts al kan!
Maar ben wel benieuwd wat de wachtrij gaat zijn... Heb wel geen zin om een uur te wachten!

[LRRP] Brekkie

Legacy Member
Valt ook te zien waar je gaat :)
bij de nachtopening voor wow wothk in GM leuven (speel ik niet meer btw :p) kwam ik 15 min op voorhand aan en moest denk ik tot 0.20 wachten. Maar bij bf3 ga ik denkek wel uurtje extra gaan staan wachten ;)

cinde

Legacy Member
ge zult zeker niet op vijf minuten bediendt zijn, ik ben verleden jaar in Sint-Truiden geweest en daar stond een heel lange rij buiten aan te schuiven, gelukkig dat mijn moeder daar kort bij woont dan kon ik een koffie gaan drinken in afwachting.

cinde

Legacy Member
Ik ben terug gegaan om kwart voor één en heb toen 10 minuten moeten wachten, ge weet natuurlijk niet wanneer ze sluiten

ImpulseEEE

Legacy Member
ik wacht mijn lessenrooster vrijdag af :D dan bezien we wel of we gelijk zotten daar gaan staan snachts :D

Furiez

Legacy Member
azertyalex zei:
Ik ga nie naar nachtopening hé, uitgelegd in men post :p
Donderdag gaak der dan om

Ow. Vergeef het mij, het is mijn toestand. :unsure:

Ik ga normaal wel. Nog nooit gedaan en het is voor battlefield. Das de logica op zich dat ge gaat dan.

cinde

Legacy Member
Nee, alleen als er genoeg pre-orders zijn want ik had voor BF3 verleden maand gebeld en toen hadden ze nog niet genoeg pre-orders voor een nachtopening.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan