Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KoOkiE zei:heeft er eigenlijk al iemand een gewonen BF3 te koop gezien in preorder?
azertyalex zei:ik heb donderdag en vrijdag school, ik zou kunnen naar de nachtopening gaan en dan een beetje slapen, voor een keer lukt da, maar om dan ook nog te spelen, da gaat nie meer lukken, tzal den 27'sten in den namiddag worden hé, heb toch om 4u gedaan


Furiez zei:Wat is dan het nut van naar de nachtopening te gaan?![]()

azertyalex zei:Ik ga nie naar nachtopening hé, uitgelegd in men post
Donderdag gaak der dan om
