Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cinde

Legacy Member
Levertijden

Bij alle artikelen in onze winkel staat een levertijd aangegeven. Indien het product of de producten op voorraad zijn en deze op werkdagen voor 16:00 uur besteld zijn zullen deze dezelfde dag worden verzonden. Deze levering zal dan binnen 3 werkdagen bij u worden afgeleverd.

Levering bij meerdere artikelen

Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in 1x bij u te laten bezorgen. Echter kan het soms voorkomen dat sommige artikelen niet op voorraad zijn of nog moeten uitkomen. De artikelen die op voorraad zijn worden verzonden. Er wordt dus niet gewacht tot de order volledig is. De overige artikelen worden vervolgens verzonden op het moment dat de artikelen bij ons binnen zijn.

Volgen van uw bestelling

U kunt de status van uw bestelling vinden in uw account. Onze bestellingen worden bezorgd door TNT Post.

Verzending

Onze bestellingen worden bezord door TNT Post. Op het moment dat u order verzonden wordt ontvangt u een e-mail. Meestal worden de artikelen een dag na verzending bij u thuis bezorgd door TNT. . UAl onze zendingen passen door de brievenbus hoeft dus niet thuis te blijven voor het ontvangen van de zending.

Indien u meerdere producten heeft besteld worden deze afzonderlijk van elkaar verzonden. U ontvangt dus 1 artikel per envelop.

Vertraging tijdens verzending

Als uw bestelling in uw account de status ‘verzonden’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet TNT Post in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail.

Verzendkosten

Alle verzendingen binnen Nederland en België zijn zonder verzendkosten.

Eld0

Legacy Member
Heel goed. Maar desondank wat er ook staat, heb al andere dingen meegemaakt waar ze gewoon mijn pakje bij de geburen deponeren als ik niet thuis ben (ik ken mijn geburen niet!) nadat ze aangebeld hebben. Nochtans stond er uitdrukkelijk op de site dat ze papier in mijn bus zouden steken. Dus luister ik eerst naar ervaringen van andere gebruikers voor ik geloof wat er daar staat :)

Talis

Legacy Member
Hey allemaal,

Ik ga binnekort mijn pre order plaatsen voor BF3 limit edition. Zou dit graag via online store doen om toch wat euries te ebsparen :) Maar wel graag bij release spel in de bus hebben.

Welke zijn de meest goedkope en betrouwbare online sites om spel momenteel te bestellen ( Zou graag spel echt hebben dus geen key) en ook niet bestellen via The Hut ( had hier Brink besteld en spel pas 3 weken na release ontvangen)

Alvast bedankt voor jullei feedback! :)

cinde

Legacy Member
Haha "part 1" hebben ze nu al 1000 keer in de trailer laten zien hoe je die sluipschutter moet uitschakelen en dan loopt hij nog gewoon door lol.

u4ea

Legacy Member
Eld0 zei:
Ik heb de mijne daar ook besteld, 39,95€ geleverd. Is toch wel goedkoop, niet? Is wel eerste keer ik daar bestel. Sturen ze pakje via de post en past het in brievenbus? Want ik zal wss wel niet thuis zijn overdag daar ik ga werken. Ik heb voor alle zekerheid het leveradres op dat van mijn ouders gezet omdat ik in appartement woon

Heb Black Ops daar ook besteld vorig jaar.
Lag op de dag van release in de bus.

Had zelf 2 dagen ervoor een mail gekregen met de boodschap dat het doosje waarschijnlijk een Franse cover ging hebben en da ze gratis een Engelse cover wouden opsturen. ^^

Gianelli

Legacy Member
ik heb het op Origin gepre-orderd , ik kan dan toch normaal spelen op de 25ste oktober als het goed is?

KoOkiE

Legacy Member
komiek, "gelekte" singleplayer footage, met crappy beeldkwaliteit.

very "not" deliberate.

Sapermun

Legacy Member
cinde zei:
Haha "part 1" hebben ze nu al 1000 keer in de trailer laten zien hoe je die sluipschutter moet uitschakelen en dan loopt hij nog gewoon door lol.

ik dacht net hetzelfde.

alhoewel ik wel moet zeggen dat ze het maar 1 keer in een teaser tonen. Hoeveel keer jij of hij ernaar gekeken hebben, weet niemand.

azertyalex

Legacy Member
game-mania nachtopening bevestigd, woensdag 26ste om 24:00
heb net een mailke gekregen.

thelordofpee

Legacy Member
Op mijn preorder papierke staat 27, maar ik ga de 26ste toch al eens gaan piepen :)

Fr33z

Legacy Member
als de naar de nacht-opening gaat in de GM wa gaan dan uw Eclusive voordelen zijn.. ene pooster ofzo.. want de den ben nie van plan om rond 3 uur trg te komen omda ik in de wachtrij ston voor ne pooster...

cinde

Legacy Member
Het voordeel dat je krijgt bij de nachtopening is dat dat je van af 24.01 uur al kunt gamen inplaats van het gewone openingsuur en laatst heb ik er een halve liter oppepdrank bij gekregen, waaeschijnlijk voor wakker te blijven, want als je na een paar uur in slaap valt is het ook de moeite niet. LOL
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan