demon326
Legacy Member
Arcan zei:screen kan evengoed fake zijneen soort gephotoshopte wallpaper ofzo
Auteur van foto werkt bij EA volgens zijn twitter, lijkt me niet fake

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arcan zei:screen kan evengoed fake zijneen soort gephotoshopte wallpaper ofzo

L3ThaL zei:is fake. Bevestigd door twitter van zh1nt0 ....
Lolz net gekeken en die twitter van die gast is weg dus. Die domme trolls van tegenwoordig :')
Ahja als ge ff logisch nadenkt en ziet dat enkel die gast de beta heeft, klopt het toch ook van geen kanten. Er is gezegd dat als er een beta komt zal die voor het publiek zijn. Enkel de QA mensen zijn BF3 nu aan het testen maar die moeten dit doen in het gebouw van DICE en ze mogen niks zeggen, tonen etc. En ook waarom iemand een spel laten testen door één of ander gast in zijn living?
cinde zei:@zh1nt0
Daniel Matros
Will interact with the online world tomorrow. Now - sleep!

Frado2005 zei:Is die BETA de moeite nog eigenlijk? Release is binnen anderhalve maand al..
.. dan weet ik of da ik men systeem moet upgrade 