Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cinde

Legacy Member
Als hij bij dice werkt is het ook normaal dat hij de beta al heeft, want die zullen ze ook wel eerst intern testen voor ze hem uitbrengen. Dit zegt natuurlijk niets over de datum.

thelordofpee

Legacy Member
Maar dat wil wel zeggen dat hij al (bijna) klaar is, en binnenkort gereleased wordt. Anders zou die er echt geen screen van maken en uploaden he.

Xtralecherus

Legacy Member
is fake. Bevestigd door twitter van zh1nt0 ....

Lolz net gekeken en die twitter van die gast is weg dus. Die domme trolls van tegenwoordig :')

Ahja als ge ff logisch nadenkt en ziet dat enkel die gast de beta heeft, klopt het toch ook van geen kanten. Er is gezegd dat als er een beta komt zal die voor het publiek zijn. Enkel de QA mensen zijn BF3 nu aan het testen maar die moeten dit doen in het gebouw van DICE en ze mogen niks zeggen, tonen etc. En ook waarom iemand een spel laten testen door één of ander gast in zijn living?

extreme_fox

Legacy Member
is het waar dat singleplayer 12 uur duurt ?

kan zijn dat dit vermeld staat maar kan moeilijk gaan zoeken tussen 122 bladen é ;)

mvg

devil

Legacy Member
of die 12 u duur of niet, het zal veel afhangen van welke moeilijkheidgraad jij gebruikt, en hoe je speel stijl is.

cinde

Legacy Member
@zh1nt0
Daniel Matros
Will interact with the online world tomorrow. Now - sleep!

The_Dark_Night

Legacy Member
L3ThaL zei:
is fake. Bevestigd door twitter van zh1nt0 ....

Lolz net gekeken en die twitter van die gast is weg dus. Die domme trolls van tegenwoordig :')

Ahja als ge ff logisch nadenkt en ziet dat enkel die gast de beta heeft, klopt het toch ook van geen kanten. Er is gezegd dat als er een beta komt zal die voor het publiek zijn. Enkel de QA mensen zijn BF3 nu aan het testen maar die moeten dit doen in het gebouw van DICE en ze mogen niks zeggen, tonen etc. En ook waarom iemand een spel laten testen door één of ander gast in zijn living?

Als die gast z'n twitter offline is, durf ik met 95% zeggen dat zhinto gewoon liegt.

edit: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/tweets/Knipsel22.JPG

cinde

Legacy Member
Dit is het antwoordt op de vraag of die foto echt is van de xbox
zh1nt0 Daniel Matros
@
@Asgaro @SirUruk @gamm4 It´s a testing picture. He´s from EA, of course he tests stuff.
12 minutes ago

Frado2005

Legacy Member
Is die BETA de moeite nog eigenlijk? Release is binnen anderhalve maand al..

Frado2005

Legacy Member
:D . En dat zou een open beta dan zijn voor iedereen dan? Benieuwd wanneer dat zal uitkomen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan