Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thelordofpee

Legacy Member
Hm, nice teaser. Ik heb da nog al ergens gezien denk'k :ironic:

Fr33z

Legacy Member
die laatste trailer laat weer wa zien hoeveel BF3 meer heeft als COD.. ik weet ze zijn niet te vergelijken.. maar grafisch.. daar kan COD toch nie aan tippen denk ik...

keep up the good work DICE...

thelordofpee

Legacy Member
Ge hebt toch echt wel genoeg multiplayer gameplay gezien zeker?



Dit toont echt de pracht van BF3 :drool:

mp4me

Legacy Member
thelordofpee zei:
Ge hebt toch echt wel genoeg multiplayer gameplay gezien zeker?



Dit toont echt de pracht van BF3 :drool:

Een datum voor de beta interesseert mij meer dan een teaser.

+ voor mij hoeft er zelfs geen sp te zijn.

Born Kill3r

Legacy Member
mp4me zei:
Een datum voor de beta interesseert mij meer dan een teaser.

+ voor mij hoeft er zelfs geen sp te zijn.

Amai, da is nu eens echt BS!
Dit spel gaat juist zo goed zijn door zijn graphics en die gaat iedereen pas echt zien in de SP. Want in de MP gaat daar zo goed als niemand op letten..

Als het 27 oktober is ga ik eerst de volledige SP spelen ze! Want die manne van DICE hebben da echt wel nie voor nix gemaakt ze! Maar dat is natuurlijk iets da volgens interesse is. Als gij nu gwn direct in de MP wilt springen (terwijl ge da al gedaan gaat hebben bij de beta) dan is da u keuze natuurlijk :D

REDNIK

Legacy Member
kzen normaal ook nie echt ne singleplayer fanboy, maar als ik deze 1minute trailer zie.... oh my god, da ziet er nu is zonder veel woorden aan vuil te maken GEIL uit. Die frostbite 2 engine ... :bow:

Thin Liz

Legacy Member
Ik hoop ten zeerste dat je terug deftig een heli gaat kunnen besturen zoals je dat in BF2 kon... in BFBC2 zaten ze standaard in console-modus of zoiets, to-taal onbestuurbaar. Let us hope :)

Furiez

Legacy Member
Thin Liz zei:
Ik hoop ten zeerste dat je terug deftig een heli gaat kunnen besturen zoals je dat in BF2 kon... in BFBC2 zaten ze standaard in console-modus of zoiets, to-taal onbestuurbaar. Let us hope :)

Perfect bestuurbaar bedoelt ge. Gewoon uw controls wat aanpassen en voilà.

CurrY

Legacy Member
Ik ga waarschijnlijk wel eerst de SP wat spelen gewoon omdat er een goeie kans is dat de servers overbelast gaan zijn en dan MP dan toch nog niet deftig werkt :p

Glaeden

Legacy Member
Curryw0rst BE zei:
Ik ga waarschijnlijk wel eerst de SP wat spelen gewoon omdat er een goeie kans is dat de servers overbelast gaan zijn en dan MP dan toch nog niet deftig werkt :p

you sir, are a very smart man :D

Fr33z

Legacy Member
ik ga zoals ik altij doe.. eerst SP uitspele, dan MP.. dan ken ik de wapens enzo allemaal al een beetje.. direct makkelijker..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan