Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thelordofpee zei:Ge hebt toch echt wel genoeg multiplayer gameplay gezien zeker?
Dit toont echt de pracht van BF3![]()
mp4me zei:Een datum voor de beta interesseert mij meer dan een teaser.
+ voor mij hoeft er zelfs geen sp te zijn.

Thin Liz zei:Ik hoop ten zeerste dat je terug deftig een heli gaat kunnen besturen zoals je dat in BF2 kon... in BFBC2 zaten ze standaard in console-modus of zoiets, to-taal onbestuurbaar. Let us hope![]()
Curryw0rst BE zei:Ik ga waarschijnlijk wel eerst de SP wat spelen gewoon omdat er een goeie kans is dat de servers overbelast gaan zijn en dan MP dan toch nog niet deftig werkt![]()
