Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sapermun

Legacy Member
"Operation Guillotine continues 09.16.2011"

Moet ik hier iets speciaals achter zoeken? (komt op t einde van de teaser)


Ik weet dat er in de co-op unlocks zitten die in de MP kunnen gebruikt worden, maar in de gewone campaign ook?

Reflectus

Legacy Member
Sapermun zei:
"Operation Guillotine continues 09.16.2011"
Moet ik hier iets speciaals achter zoeken? (komt op t einde van de teaser)

Wellicht een andere teaser trailer volgende week. :)
Kdenk dat ik morgen ook maar eens pre-order!

w00tie

Legacy Member
SP . the future of gaming..

nee serieus nu, al jaren is de MP het succes van een BF franchise... doe me niet lachen SP.

Triple0

Legacy Member
BF is al super op vlak van MP

als ze zoals COD een epische SP erin steken dan is het plaatje helemaal af. Zo moete da bezien

Xtralecherus

Legacy Member
Ge bedoelt de alpha versie? QA team moet wel in stockholm in het DICE gebouw testen hé...

Born Kill3r

Legacy Member
Sapermun zei:
"Operation Guillotine continues 09.16.2011"

Moet ik hier iets speciaals achter zoeken? (komt op t einde van de teaser)

Dat gaat waarschijnlijk weer zo een reeks worden van trailers zoals de "Faultline series"

Gianelli

Legacy Member
Sapermun zei:
"Operation Guillotine continues 09.16.2011"

Moet ik hier iets speciaals achter zoeken? (komt op t einde van de teaser)


Ik weet dat er in de co-op unlocks zitten die in de MP kunnen gebruikt worden, maar in de gewone campaign ook?
er zal nog een stukje gameplay getoond worden dan, zoals in de fault line series trailers ;)

Sapermun

Legacy Member
ah ik dacht dat het een subtiele hint zou zijn.

een beetje een interpretatie van: continues 09.16.2011 when you play it yourselves... of zoiets :p


t wordt hoog tijd, kbegin al waanideeën te krijgen.

Psy

Legacy Member
doubt it, had dat ook eerst zitten denken, maar die beta zal wel geen singleplayer bevatten, dus zal wel eerder een iets meer uitgebreide video zijn.

Fr33z

Legacy Member
Die SP wordt denk ik even episch als COD's... want met die CO-OP gaan we een hoge herspeelbaarheid krijge.. dees ga ik denk ik 1 jaarke spele ofzo.. :p

Coolstorybro

Legacy Member
Ik ben altijd een cod-fan geweest, ik heb ze thuis allemaal liggen... Maar na cod4, wat ik tot nu toe nog altijd de beste shooter vind, is de cod reeks alleen maar achteruit gegaan. Ik weet zeker en ben er vast van overtuigd dat battlefield 3 de nieuwe top shooter gaat worden. BF2 was in die tijd ook een kanjer van een game en ik verwacht zeer veel op het vervolg .. Bij call of duty zijn ze al een 3de vervolg aan het maken op die o zo goede cod4, maar steeds zonder succes..

azertyalex

Legacy Member
Coolstorybro zei:
Bij call of duty zijn ze al een 3de vervolg aan het maken op die o zo goede cod4, maar steeds zonder succes..
Een tweede vervolg, of zijn ze nú al bezig een een derde?

Psy

Legacy Member
Zou kunnen, al de aanpassingen die ze zullen doen uit weergaves van de beta zullen toch door middel van day 1 patches gebeuren dus daar moeten ze het niet voor laten om het eventueel vroeger of later te doen.

Persoonlijk denk ik ook wel dat het zoiets zal zijn, dan hebben ze een week of twee om die beta te laten lopens alvorens de servers down te halen (veronderstel ik toch dat ze dat zullen doen, aangezien het geen demo is), en dan nog een week of twee hype/excitement voor de retail versie. :p

azertyalex

Legacy Member
Hoe lang zal de beta eigenlijk duren? Drie dagn fzo?
Vrijdag, zaterdag en zondag?

koolcast

Legacy Member
yfrog Photo : http://yfrog.com/kit2oxzj Shared by kahluafan


scaled.php


Oh snap.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan