Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pils123

Legacy Member
Dino mode moet gewoon waarheid worden!!!!! da zou zo fantastisch geweldig zijn!

demon326

Legacy Member
Ik verwacht echter dat er weinig niet hardcore servers gaan zijn die dit hebben uitstaan..


Health regeneration was announced a few months ago for Battlefield 3. For veterans of the series, this came as an unwelcomed surprise, zh1nt0 (Daniel Matros - DICE Community Manager) came with a little bit of happy news for the community today. Health regeneration is a server side option, meaning that a server admin can disable or enable the regeneration feature. We assume that the option also includes vehicle's health regeneration. When the option is turned on, soldiers and vehicles slowly regenerate health over a period of time. Those that were concerned about this Battlefield 3 feature can now relax.

jm188

Legacy Member
Q:Will Battlefield 3 use hyper-threading can you say?
A:BF3 supports multithreading, yes. That means hyper or multicore.


mss moet ik dan toch maar een 2600k kopen ipv een 2500K, zelfde moederbord zeker?

w00tie

Legacy Member
michielsjoris zei:
Q:Will Battlefield 3 use hyper-threading can you say?
A:BF3 supports multithreading, yes. That means hyper or multicore.


mss moet ik dan toch maar een 2600k kopen ipv een 2500K, zelfde moederbord zeker?

Als jij het geld heb waarom niet, maar ik denk niet dat het veel gaan uitmaken.

Trolle

Legacy Member
we zullen zien hoeveel verschil het zal maken
en is idd hetzelfde moederbord en als ge het geld er voor over hebt waarom nie

KoOkiE

Legacy Member
vind de kostprijs van de i7 2600k tov de i5 2500k (253€ tov 175 € bij zercom.nl) toch wat veel, 80 euro meer. de prestaties zijn dat prijsverschil imo niet echt waard, zelfs met hyperthreading. Als je rekent dat je de i5 vrij gemakkelijk kan overklokken (zelfs tot 4,5ghz mits een deftige cooler erop How to Overclock the Intel Core i5-2500K | bit-tech.net ) zie ik niet in waarom je een i7 zou kopen.

Trolle

Legacy Member
daarom datk zei als ge het geld er voor over hebt
en 2600k's overclocken evengoed als i5's
tis nu nie datk nie van hardware afweet(alleen zitk niemeer in aankoopadvies omwille van alle whiners opt forum)

Born Kill3r

Legacy Member
Bad news guys!
Over the past few weeks the main topic of discussion has been about the Battlefield 3 Beta. There are so many rumours floating around about it starting either today, tomorrow or the next day. Many members of the Battlefield community claim that it will be this weekend. The word on the street is that the beta will actually be starting on September 27th, 2011. We are assuming that this will be when the closed beta phase (48 hours) will begin, making the open beta on the 29th of September. *This is a date we have heard and as soon as BF-Games.net posted, we thought this would be a good time to post it up on our site. *Today, a new Battleblog will be released and hopefully some official confirmation on this date. Tokyo Games Show will be kicking off next week, hopefully if we don’t hear news from this Battleblog, we’ll get something from this event.

Witte8

Legacy Member
The_Dark_Night zei:
Battlelog kan dan wel gratis zijn maar de stats features die de gratis CoD Elite versie zal bieden zijn wel veel uitgebreider. Heat maps, etc.
Mensen zitten nu ontzettend rap CoD af te blaffen (vooral op youtube ist neig) maar kom dan af me argumenten die kloppen.
Battlelog is meer social oriented, Elite meer stats oriented, me dunkt.

Man man, al die social netwerk shit!

Ik wil een game spelen...als ik wil zeveren en fora bezoeken kom ik wel op 9 lives.:)

Dat is toch geen verkoopsargument voor COD zeker? Joepie ik kan kijken dat ik op valentijnsdag het 6jaar oude irritante neefke bijgnaamd "FluffyBunny"van mijn lief heb gekilld met een überlete knifethrow...are you serious??

Nee bedankt...stats ok een COD facebook cloon ... neen bedankt

Ivm die nachtopening in gamemania...met een online key ben je al lang aan het spelen terwijl de rest nog staat aan te schuiven :-)

rafbanaan

Legacy Member
michielsjoris zei:
Q:Will Battlefield 3 use hyper-threading can you say?
A:BF3 supports multithreading, yes. That means hyper or multicore.


mss moet ik dan toch maar een 2600k kopen ipv een 2500K, zelfde moederbord zeker?

Waarom een 2600K ?

Born Kill3r

Legacy Member
Witte8 zei:
Ivm die nachtopening in gamemania...met een online key ben je al lang aan het spelen terwijl de rest nog staat aan te schuiven :-)

Wie zegt da jij die online key voor de GM kopers hun kopie hebben?

jm188

Legacy Member
rafbanaan zei:
Waarom een 2600K ?

omdat de 2600 hyperthreading heeft en de 2500 niet, en volgens bovenstaande quote zou bf er toch gebruik van kunnen maken, wat dan meer performance zou betekenen, maar het blijft een dure upgrade voor (waarschijnlijk) weinig winst (zon 80 euro meer)

ik zal wel gewoon tot beta wachten en zien wat de benchmarks, die er dan zeker gaan komen, zeggen.

rafbanaan

Legacy Member
Tja 80€ meer voor een beetje meer prestatie ..., maar je zei het zelf al :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan