Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deven

Legacy Member
gamer3 zei:
Ik eet altijd sinaasappels na een 4.20 sessie thuis :woohoo: . Sappig en lekker !

en @Clioke16v: Ik betwijfel het... zelf ni op lowest van low. Test het is met die open beta he.


ja BFBC2 is al moeilijk geworden. en F*CK! dat ik nieuwe setup moet gaan maken voor spel. maar ben nu eenmaal BF fan.

is die beta al te downloaden? ( check topic juist )

Psy

Legacy Member
Voila, nieuw hardware is besteld <3
Sabertooth p67, i2500k, 6gb 1600 Dominator & ne Phantom GTX560Ti OC.
Budget lag niet enorm hoog daarom de keus voor die 560Ti, maar in combinatie met die cpu zal dat wel cava zijn, hoeft ook niet uberhigh detail te zijn, zolang ik het maar HQ kan spelen zonder al teveel AA enzo ben ik al content.

Prijzen voor graphic kaartjes tegenwoordig vind ik ook wel te gek voor woorden, 350-400eur (en meer) voor een GPU van de latere generatie, jezus -.-

Extrizyo

Legacy Member
Born Kill3r zei:
Die er niet gaat zijn :D En laat het maar zo..
Nachtopeningen is typisch cod.

er is dus wel zeker een nacht opening voor bf3 is zojuist door game mania bevestigd via hun facebook page :)

Born Kill3r

Legacy Member
Darkrai61 zei:
er is dus wel zeker een nacht opening voor bf3 is zojuist door game mania bevestigd via hun facebook page :)

In that case : I beg your pardon...

Psy

Legacy Member
michielsjoris zei:
is dat niet altijd al zo geweest dan?

nja in feite wel :p maar bon, blijft toch enorm veel geld, uitgedrukt in euros lijkt dat op zich niet zo veel, maar in goeie ouwe belgische franken, 20000-25000 bfr voor een kaartjen, amai nie.

Brick Top

Legacy Member
Ik heb nog de tijd gekend dat je 80.000 BEF moest neertellen voor een high-end systeempje (dat is zonder randapparatuur). Tegenwoordig haal je voor de helft al een meer dan degelijke game-pc in huis. Dus zo slecht zijn we nog niet gesteld. :p

w00tie

Legacy Member
Psy zei:
Voila, nieuw hardware is besteld <3
Sabertooth p67, i2500k, 6gb 1600 Dominator & ne Phantom GTX560Ti OC.
Budget lag niet enorm hoog daarom de keus voor die 560Ti, maar in combinatie met die cpu zal dat wel cava zijn, hoeft ook niet uberhigh detail te zijn, zolang ik het maar HQ kan spelen zonder al teveel AA enzo ben ik al content.

Prijzen voor graphic kaartjes tegenwoordig vind ik ook wel te gek voor woorden, 350-400eur (en meer) voor een GPU van de latere generatie, jezus -.-

6Gb ? Dual Channel ? 2,4,8,16...

w00tie

Legacy Member
Brick Top zei:
Ik heb nog de tijd gekend dat je 80.000 BEF moest neertellen voor een high-end systeempje (dat is zonder randapparatuur). Tegenwoordig haal je voor de helft al een meer dan degelijke game-pc in huis. Dus zo slecht zijn we nog niet gesteld. :p

inderdaad.; voor 1200-1500€ heb jij een top notch pc tegenwoordig.

Nighthawk

Legacy Member
w00tie zei:
inderdaad.; voor 1200-1500€ heb jij een top notch pc tegenwoordig.
vroeger kocht je na 2 jaar een andere grafische kaart en je kon weer mee
nu vragen de nieuwe games alsmaar meer van al je hardware en volstaat enkel graka upgrade niet altijd
nuja is ook wat je verwacht van een pc maar ik heb persoonlijk toch graag dat hij loopt als een trein en geen uur moet laden voor alles

Witte8

Legacy Member
Nighthawk zei:
vroeger kocht je na 2 jaar een andere grafische kaart en je kon weer mee
nu vragen de nieuwe games alsmaar meer van al je hardware en volstaat enkel graka upgrade niet altijd
nuja is ook wat je verwacht van een pc maar ik heb persoonlijk toch graag dat hij loopt als een trein en geen uur moet laden voor alles

Met een drie jaar oude quad core trek je alles nog hoor. Games zijn meer gpu afhankelijk...als je dus moet kiezen tussen een duurdere cpu of videokaart kies je beter voor de duurdere gpu.

De hardware op pc loopt al jaren voor op de software die er voor verschijnt...lang leve de consoles met hun direct x9 software!

De traagste component in een hedendaagse pc is de traditionale harde schijf bestaan uit platters een een lees schrijfkop. De beste upgrade wat betreft allround performance in gebruik van je pc, is nu een ssd harde schijf...

coldvinc

Legacy Member
Freezman zei:
dude 400 uren gameplay.. en welke level van skill hebde dan?? da van de makers zelf..??:p

we'll see... ik geloof er wel in. in BFBC2 hadde snel al uw unlocks en waarde nog geen lvl 50.. dan is er soms geen doel meer..

400u is toch niet veel Oo ?

KoOkiE

Legacy Member
Clioke16v zei:
ja BFBC2 is al moeilijk geworden. en F*CK! dat ik nieuwe setup moet gaan maken voor spel. maar ben nu eenmaal BF fan.

is die beta al te downloaden? ( check topic juist )

Ik heb een E8600 en een HD3870x2, en ga ook vernieuwen.

Psy zei:
Voila, nieuw hardware is besteld <3
Sabertooth p67, i2500k, 6gb 1600 Dominator & ne Phantom GTX560Ti OC.
Budget lag niet enorm hoog daarom de keus voor die 560Ti, maar in combinatie met die cpu zal dat wel cava zijn, hoeft ook niet uberhigh detail te zijn, zolang ik het maar HQ kan spelen zonder al teveel AA enzo ben ik al content.

Prijzen voor graphic kaartjes tegenwoordig vind ik ook wel te gek voor woorden, 350-400eur (en meer) voor een GPU van de latere generatie, jezus -.-

Heb niet zo lang geleden nog een presentatie gezien over de grafische engine die in BF3 zit, de AA wordt op een compleet nieuwe manier aangepakt waardoor betere resultaten met minder resources kunnen behaald worden. tis mogelijk da je niet echt veel AA nodig ga hebben voor heel scherp beeld.

w00tie

Legacy Member
niet zo lang geleden een deftige game pc voor een vriend in elkaar gezet.. idéal voor BF3

Here :

Asus Maximus IV GENE-Z
Intel Core I5 2500K 3.33 GHz, Boxed, Incl. Videochip, Quad Core
Corsair Liquid Cooling Hydro Series H100
Corsair Vengeance 8 GB, PC3-14900, 1866 MHz, 9, Non-ECC, Kit Of 2
EVGA GeForce GTX 580 1536 MB
OCZ Vertex 3 60 GB, S-ATA III / 600, 480 MB's, 535 MB's, 2,5 Inch
Samsung Spinpoint F4 EcoGreen 2 TB, 5400 Rpm, 32 MB, Bulk
Samsung 22x DVD-RW SATA Black Wo/S S-ATA, OEM, Zwart
Corsair Enthusiast Series Modular TX750M 750 Watt, 20+24 Pins
Fractal Design ARC Midi Geen Voeding, Zwart

Kwam op iets van 1300,- (die H100 is wel bijna 100€ waard)

!! Er is geen windows, keyboard, muis & scherm.

Voor BF3 kun je niet better hebben in die prijs klasse.

tekn0w!z

Legacy Member
Nighthawk zei:
vroeger kocht je na 2 jaar een andere grafische kaart en je kon weer mee
nu vragen de nieuwe games alsmaar meer van al je hardware en volstaat enkel graka upgrade niet altijd
nuja is ook wat je verwacht van een pc maar ik heb persoonlijk toch graag dat hij loopt als een trein en geen uur moet laden voor alles

Juist omgekeerd... Vroeger moest ik echt om de 2 jaar alles upgraden als ik alles nog wou kunnen spelen..
Mijn vorige setup (E8400, 4GB DDR2, Ati 4870) heb ik 3 jaar gehad, deze kon BF3 ook nog perfect spelen.

jm188

Legacy Member
w00tie zei:
niet zo lang geleden een deftige game pc voor een vriend in elkaar gezet.. idéal voor BF3

Here :

Asus Maximus IV GENE-Z
Intel Core I5 2500K 3.33 GHz, Boxed, Incl. Videochip, Quad Core
Corsair Liquid Cooling Hydro Series H100
Corsair Vengeance 8 GB, PC3-14900, 1866 MHz, 9, Non-ECC, Kit Of 2
EVGA GeForce GTX 580 1536 MB
OCZ Vertex 3 60 GB, S-ATA III / 600, 480 MB's, 535 MB's, 2,5 Inch
Samsung Spinpoint F4 EcoGreen 2 TB, 5400 Rpm, 32 MB, Bulk
Samsung 22x DVD-RW SATA Black Wo/S S-ATA, OEM, Zwart
Corsair Enthusiast Series Modular TX750M 750 Watt, 20+24 Pins
Fractal Design ARC Midi Geen Voeding, Zwart

Kwam op iets van 1300,- (die H100 is wel bijna 100€ waard)

!! Er is geen windows, keyboard, muis & scherm.

Voor BF3 kun je niet better hebben in die prijs klasse.

bwa uw ram is overkill aangezien je geen hoge mhz van doen hebt met een sandybridge cpu en een crucial M4 ssd was beter geweest.
voor de rest ben ik redelijk akkoord met uw stelling :)


also:

DICE, Y U NO BETA???
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan