Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KoOkiE

Legacy Member
ik begin zo te twijfelen of ik de beta ga spelen, pc komt maar ergens in de eerste week van november ten vroegste, en de beta zelf zal negen kansen op tien nog hopen problemen bevatten (lees: frustraties) en zo'n beeld wil ik niet van dit spel. Dan wacht ik liever tot de eerste patch er is bij de release en speel ik het voor het eerst in zijn volle glorie op mijn nieuwe pc.

w00tie

Legacy Member
KoOkiE zei:
ik begin zo te twijfelen of ik de beta ga spelen, pc komt maar ergens in de eerste week van november ten vroegste, en de beta zelf zal negen kansen op tien nog hopen problemen bevatten (lees: frustraties) en zo'n beeld wil ik niet van dit spel. Dan wacht ik liever tot de eerste patch er is bij de release en speel ik het voor het eerst in zijn volle glorie op mijn nieuwe pc.

beta in November ? De release datum van BF3 is op 27/10.

driezzy

Legacy Member
lololol @Kookie
het spel komt uit op 27 oktober en de beta midden/eind september.

Stop met speculeren over de beta datum, wacht gwn op de officiele mededeling.

JackIsBack

Legacy Member
driezzy zei:
lololol @Kookie
het spel komt uit op 27 oktober en de beta midden/eind september.

Stop met speculeren over de beta datum, wacht gwn op de officiele mededeling.

Waar staat het dat hij zegt dat het spel uitkomt in november :s? Klees alleen dat zijn nieuwe pc aankomt in november

w00tie

Legacy Member
JackIsBack zei:
Waar staat het dat hij zegt dat het spel uitkomt in november :s? Klees alleen dat zijn nieuwe pc aankomt in november

sry overgelezen. Hij haalt 2 dingen door elkaar daarmee mijn verwarring.

KoOkiE

Legacy Member
minder koffie drinken ;)

ik wil geen beta in september die vol fouten zit nog, om dan op een oude pc te spelen.. die pas begin november zal vervangen worden. mijn eerste indruk moet veneerste keer de goeie zijn :p

demon326

Legacy Member
[LRRP] Brekkie;15347268 zei:
Meh, fouten of geen fouten. ik ga de beta non stop spelen

Welke echte BF fan niet? :D. Ik heb nog de BF2142 openbeta gespeeld, was dikke fun op de titan guns toen, iedereen vloog recht opmij af :rofl:

w00tie

Legacy Member
KoOkiE zei:
minder koffie drinken ;)

ik wil geen beta in september die vol fouten zit nog, om dan op een oude pc te spelen.. die pas begin november zal vervangen worden. mijn eerste indruk moet veneerste keer de goeie zijn :p

Daarvoor is het een beta.. nee ? om problemen en stabiliteit te testen ?

En idd, welke fan ga geen beta spelen..

The_Dark_Night

Legacy Member
KoOkiE zei:
ik begin zo te twijfelen of ik de beta ga spelen, pc komt maar ergens in de eerste week van november ten vroegste, en de beta zelf zal negen kansen op tien nog hopen problemen bevatten (lees: frustraties) en zo'n beeld wil ik niet van dit spel. Dan wacht ik liever tot de eerste patch er is bij de release en speel ik het voor het eerst in zijn volle glorie op mijn nieuwe pc.

BF3 Alpha liep al uitermate vlot en zag er degelijk uit. Hoewel, veel grafische features waren nog uitgeschakeld.
Er waren nog invisible walls en de squad spawn werkte 80% vd tijd niet, maar voor de rest was't al dik in de sjacoche!:D

KoOkiE

Legacy Member
w00tie zei:
Daarvoor is het een beta.. nee ? om problemen en stabiliteit te testen ?

En idd, welke fan ga geen beta spelen..

mja ik ben BF fan van van het eerste uur hoor, maar mijn grootste probleem is dak het spel nie op volle toeren ga kunnen draain (mijn pc is dus massas verouderd), en kweet dak er mij meer druk in ga maken dan dak er plezier in ga beleven. Liever uitstel tot ik mijn nieuwe pc heb!

Mr. Jean

Legacy Member
Waarom zou je de beta niet spelen? Dit is de enige manier om alle plooien glad te strijken op korte tijd hoor :)

@KoOkiE: Moet u daar toch niet zo in opjagen. Ik speel liever op mindere settings dan niet :p

KoOkiE

Legacy Member
tis precies moeilijk te vatten; stel da je grote fan bent van een spel maar je kan het maar op 800x600 spelen om een deftige fps te halen omdat je systeem crappy is, zou jij da nog doen? of zou je wachten tot je een nieuw systeem hebt zodat je het kan spelen met alle toeters en bellen in 1080p op je 42"flatscreen tv? dat is dan vooral de reden waarom ik besluit om de beta te laten voor wat hij is, mijn systeem kan het grafisch gezien niet aan. Dat die beta 9 kansen op 10 nog een hoop plooien heeft die tegen de release gladgestreken zullen zijn is voor mij gewoon een extra argument om mijn eigen ervan te overtuigen om op mijn tanden te bijten tot ik mijn nieuwe pc heb.

Daarbij, peize niet dat 1 speler minder in diene beta een verschil ga maken. Het systeem waarop ik test zal tegen de eerste week van november toch geen BF3 meer draaien dus op hardware niveau kan ik al geen feedback geven. Ben er vrij zeker van dat alles wat gameplay is waar ik opmerkingen over zal hebben, door honderden anderen ook opgemerkt wordt.

Mr. Jean

Legacy Member
KoOkiE zei:
tis precies moeilijk te vatten; stel da je grote fan bent van een spel maar je kan het maar op 800x600 spelen om een deftige fps te halen omdat je systeem crappy is, zou jij da nog doen? of zou je wachten tot je een nieuw systeem hebt zodat je het kan spelen met alle toeters en bellen in 1080p op je 42"flatscreen tv? dat is dan vooral de reden waarom ik besluit om de beta te laten voor wat hij is ...

'k Weet nu niet als je serieus bent over die 42" tv (indien wel, game je dan in je zetel met keyboard en muis of zit je er pal voor aan een bureau?) maar ik zou denken dat je vrij veeleisend bent. Wat op zich niet slecht is aangezien je dus voor kwaliteit gaat.

Maar ik ben geen geduldig persoon, dus ga ik toch gewoon proberen de beta te spelen.

u4ea

Legacy Member
Oktober... hmm, het begint al te korten, tijd dak mijn pre-order is ga zetten.:p

De meesten doen gewoon g2play he? (Heb geen credit card)

KoOkiE

Legacy Member
Mr. Jean zei:
'k Weet nu niet als je serieus bent over die 42" tv (indien wel, game je dan in je zetel met keyboard en muis of zit je er pal voor aan een bureau?) maar ik zou denken dat je vrij veeleisend bent. Wat op zich niet slecht is aangezien je dus voor kwaliteit gaat.

Maar ik ben geen geduldig persoon, dus ga ik toch gewoon proberen de beta te spelen.

Ik ben dan weer iemand die geduld teveel heeft soms..

ik heb het geprobeerd vanuit de zetel, maar ben daar toch van afgestapt, is nie zo goed voor de rug :) ik heb die 42" sony bravia gekocht een tweetal jaar terug toen ik mijn huis gekocht heb (kzou er eigenlijk niet meer zonder kunnen nu) Voorlopig heb ik een gewone tafel staan waar ik mijn muis en toetsenbord op heb liggen omdat ik aan het verbouwen ben, eens dat af is zal ik kijken om een degelijk systeem uit te dokteren om alles te integreren.

Ik ben persoonlijk idd iemand die een gevoelige snaar heeft voor beelds- en geluidskwaliteit, misschien is het daarom dat ik er zo in op ga ;)

Nu, veel spelplezier met die beta toegewenst natuurlijk, ik wacht wel even tot ik mijn nieuwe pc heb. Kan ik es als noob rondlopen op een slagveld, tmag ook es anders zijn.

Psy

Legacy Member
Ik volg Kookie :p
Binnekort nieuwe pc bestellen, zal misschien nog in elkaar steken tegen dat de beta er is, maar indien niet wacht ik gewoon wel af, zou me teveel irriteren om niet te kunnen zien waar de game toe in staat is :p
Niet dat ik op een 42" ga spelen, al zou ik het misschien wel eens durven testen op de lcd tv ;) (37")

Mr. Jean

Legacy Member
KoOkiE zei:
Ik ben persoonlijk idd iemand die een gevoelige snaar heeft voor beelds- en geluidskwaliteit, misschien is het daarom dat ik er zo in op ga ;)

Dat heb ik ook, maar dan enkel voor film. Ben vrij goed uitgerust met HD TV en een surround systeem.

KoOkiE zei:
Nu, veel spelplezier met die beta toegewenst natuurlijk, ik wacht wel even tot ik mijn nieuwe pc heb. Kan ik es als noob rondlopen op een slagveld, tmag ook es anders zijn.

Als een noob zal het wel niet zijn zeker? ;)
En hopelijk is het inderdaad veel plezier, want het blijft een beta :p

KoOkiE

Legacy Member
Psy zei:
Ik volg Kookie :p
Binnekort nieuwe pc bestellen, zal misschien nog in elkaar steken tegen dat de beta er is, maar indien niet wacht ik gewoon wel af, zou me teveel irriteren om niet te kunnen zien waar de game toe in staat is :p
Niet dat ik op een 42" ga spelen, al zou ik het misschien wel eens durven testen op de lcd tv ;) (37")

finally :D

Mr. Jean zei:
Dat heb ik ook, maar dan enkel voor film. Ben vrij goed uitgerust met HD TV en een surround systeem.



Als een noob zal het wel niet zijn zeker? ;)
En hopelijk is het inderdaad veel plezier, want het blijft een beta :p

ja zo noob ben ik niet, maar de maps zal ik nog niet kennen hehe. buiten de back to karkand levels natuurlijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan