Mr. Jean zei:
'k Weet nu niet als je serieus bent over die 42" tv (indien wel, game je dan in je zetel met keyboard en muis of zit je er pal voor aan een bureau?) maar ik zou denken dat je vrij veeleisend bent. Wat op zich niet slecht is aangezien je dus voor kwaliteit gaat.
Maar ik ben geen geduldig persoon, dus ga ik toch gewoon proberen de beta te spelen.
Ik ben dan weer iemand die geduld teveel heeft soms..
ik heb het geprobeerd vanuit de zetel, maar ben daar toch van afgestapt, is nie zo goed voor de rug

ik heb die 42" sony bravia gekocht een tweetal jaar terug toen ik mijn huis gekocht heb (kzou er eigenlijk niet meer zonder kunnen nu) Voorlopig heb ik een gewone tafel staan waar ik mijn muis en toetsenbord op heb liggen omdat ik aan het verbouwen ben, eens dat af is zal ik kijken om een degelijk systeem uit te dokteren om alles te integreren.
Ik ben persoonlijk idd iemand die een gevoelige snaar heeft voor beelds- en geluidskwaliteit, misschien is het daarom dat ik er zo in op ga
Nu, veel spelplezier met die beta toegewenst natuurlijk, ik wacht wel even tot ik mijn nieuwe pc heb. Kan ik es als noob rondlopen op een slagveld, tmag ook es anders zijn.