Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CosMiced zei:Morgen begint de beta(likely)
Curryw0rst BE zei:Ik kreeg is een game ofzo.
CosMiced zei:Morgen begint de beta(likely)

CosMiced zei:Het is likely hedus kan ook donderdag zijn
als het waar is, wil ik een kebab op julie kosten
en alsk fout ben , krijgen julie +rep
![]()
CosMiced zei:Voor de mensen die ook in het EA team zitten (we zijn met 3 op 9lives), ga na het BF3 topic en check wa deadshot zeipage 207
Born Kill3r zei:Als het na volgende week pas is ben ik heeeeel blij!! (examens)
Ben eens benieuwd hoe ze da gaan doen die beta.. Want ze is open..
En dan nog een top fan-made trailerke :O !
Fan-made BF3 Trailer
CosMiced zei:en mijne kebab ?![]()
kijk ik wil graag een screenshot ofzo linken ma ik mag nie spreken erover
Klote NDA =(

CosMiced zei:en mijne kebab ?![]()
kijk ik wil graag een screenshot ofzo linken ma ik mag nie spreken erover
Klote NDA =(

LOL, natuurlijk klopt dat niet.
Ja er speelt morgen iemand (QA) maar niet hij, jij of jullie

CosMiced zei:Het is likely hedus kan ook donderdag zijn
als het waar is, wil ik een kebab op julie kosten
en alsk fout ben , krijgen julie +rep
![]()
Ik kreeg van i3d een promotiemail voor BF3 servers.
En dit stond erin:
The pre-order package is available until September 18th.
Waarom maar tot die datum en niet later?![]()
Omdat dan de "pre"-order eindigt![]()