Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mp4me

Legacy Member
ik denk dat de "beta" (gaat eigenlijk gewoon een demo zijn) eind september komt,zo rond de 27ste.

Dus nog ff wachten!

Scr1fle

Legacy Member
Die pc is voor mij en mijn broer hé . En we willen allebei een nieuwe pc. Dus mss hé...

Maar idd waar blijft die beta? :D

demon326

Legacy Member
CosMiced zei:
Morgen begint de beta :D (likely)

Zou mij verbazen, dan stond het allang op diverse andere game fora, tenzij gij stiekem in de computers van dice hebt zitten kijken:unsure:

Born Kill3r

Legacy Member
Neee!!! da mag nie !!
Heb nog examens to de vrijdag :O Laat die gwn zaterdag beginnen, dan is iedereen blij !

Plorex

Legacy Member
CosMiced zei:
Het is likely he :p dus kan ook donderdag zijn :p als het waar is, wil ik een kebab op julie kosten :D en alsk fout ben , krijgen julie +rep :p

Wissel maar !

Voor mij een Durum met Cocktailsaus ! Zonder tomaten.

demon326

Legacy Member
CosMiced zei:
Voor de mensen die ook in het EA team zitten (we zijn met 3 op 9lives), ga na het BF3 topic en check wa deadshot zei :) page 207

We zien wel, ge krijgt een rep als het waar is :applause:

Extrizyo

Legacy Member
Born Kill3r zei:
Als het na volgende week pas is ben ik heeeeel blij!! (examens :( )
Ben eens benieuwd hoe ze da gaan doen die beta.. Want ze is open..

En dan nog een top fan-made trailerke :O !
Fan-made BF3 Trailer

zalig fan made trailerke , is beter dan de official :niceone:

demon326

Legacy Member
CosMiced zei:
en mijne kebab ? :(
kijk ik wil graag een screenshot ofzo linken ma ik mag nie spreken erover :o
Klote NDA =(

Hoewel onder een NDA staat, wil ik graag weten of er al buiten concept art, al screenshots van Wacken Island zijn? Heb momenteel de concept art als desktop achtergrond :love:

The_Dark_Night

Legacy Member
CosMiced zei:
en mijne kebab ? :(
kijk ik wil graag een screenshot ofzo linken ma ik mag nie spreken erover :o
Klote NDA =(

Wat voor werk doe je dan bij EA?

Je post kwam voorbij in een ander BF3 topic en ik heb hier een - weliswaar nauwelijks gebruikte - account dus ik dacht ik vraag het maar even :D

demon326

Legacy Member
Van op tweakers.net, iemand die bij I3D werkt(die server provider)..
LOL, natuurlijk klopt dat niet.
Ja er speelt morgen iemand (QA) maar niet hij, jij of jullie

Dus sorry, gene kebab voor CosMiced:woohoo:

Mr. Jean

Legacy Member
Jaja, 't begint er zo wat aan te komen. Nog meer spanning nu als het al dan niet vroeger gaat zijn dan eind september! xD

thelordofpee

Legacy Member
Ik hoop 18 september, internet wordt pas gereset zondag. Maar ja, natuurlijk zou het wel kut voor jullie zijn :) (Of minder leuk dan morgen).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan