Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Born Kill3r

Legacy Member
wim_gunner zei:
Hoe zit het dan me de PC-versie?
Ook 2 discs of een deel downloaden?

Ik denk gwn ng altijd één disc..
Maar uiteraard is dit maar een gok. Da gaan we ng officieel te horen moeten krijgen. Ook over de xbox versie trouwens

Scr1fle

Legacy Member
Jammer dat onze computer niet meer super sterk is . :sad:

Hopelijk bij kerst een nieuwe pc voor een goed rapport. :D

L'enfant terrible

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Jammer dat onze computer niet meer super sterk is . :sad:

Hopelijk bij kerst een nieuwe pc voor een goed rapport. :D

Gij krijgt een pc van 1000euro voor een goed rapport ?


wish i was that spoiled back then :(

Scr1fle

Legacy Member
Niet zeker hé maar normaal deze zomer maar me rapport was niet goed. :D

En het zal een klein beetje meer dan 1000 zijn hoor. :p

azertyalex

Legacy Member
haha!
en de ps3 gebruikers zitten gemakkelijk met hun bly-ray disc'tje
bf 1943 zit er zelf nog bij

JackIsBack

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Niet zeker hé maar normaal deze zomer maar me rapport was niet goed. :D

En het zal een klein beetje meer dan 1000 zijn hoor. :p

Man man in mijne tijd (das maar 4 jaar geleden) krege we da ni. Slechte punten was een week geen tv. Theeft wel geholpen, nooit een buis gehad op middelbaar maar een beloningske mocht er toch ook wel af :P

jm188

Legacy Member
JackIsBack zei:
Man man in mijne tijd (das maar 4 jaar geleden) krege we da ni. Slechte punten was een week geen tv. Theeft wel geholpen, nooit een buis gehad op middelbaar maar een beloningske mocht er toch ook wel af :P

ge zijt niet den enige, de meeste mensen hier moesten zelf werken om een pc te kopen, een goed rapport was normaal, een slecht rapport was een gezaag tot het volgende rapport :p nix pc krijgen.

w00tie

Legacy Member
michielsjoris zei:
ge zijt niet den enige, de meeste mensen hier moesten zelf werken om een pc te kopen, een goed rapport was normaal, een slecht rapport was een gezaag tot het volgende rapport :p nix pc krijgen.

als jong gast, heb ik toen ook een maand moeten werken voor mijn eerste computer, een cpc 6128 in 1984... nix mama of papa, ik moet wel toegeven dat meter mijn toen nog 1000BEF had gegeven anders kwam ik net niet toe..

Fonskuh

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Jammer dat onze computer niet meer super sterk is . :sad:

Hopelijk bij kerst een nieuwe pc voor een goed rapport. :D

Ik kreeg Lego voor mijn goed rapport vroeger.

cétn

Legacy Member
Ik kreeg altijd een kleinigheid alsik een goed rapport had, maar als slecht was kreeg ik wel grote zaging..

Mijn nicht (15jaar) zit al 2 jaar aan te kloten met school, niets anders dan slechte punten dus. Nu met laatste rapport heeft ze voor alles net de helft, en papa geeft haar z'n blackberry van 400euro's..

Tegenwoordig is het toch in veel gezinnen op die manier, mijne kleine zal wel iets krijgen maar dat zal meer in den aard van een uitstap zijn fso.

drakengeest

Legacy Member
Hmm welke versie zou je preorderen? Ik heb een xbox en PS3 en een laptop die portal 2 niet trekt. Dus geen PC versie! Op dit moment neig ik een beetje naar PS3, omdat ze een beetje de ps3 willen hebben zoals cod de xbox heeft ivm met exclusiviteit.. Of sla ik hiermee de bal compleet mis?

Xtralecherus

Legacy Member
Welke versie moet je voor jezelf opmaken:

Wil je met een controller en met max 24 spelers spelen --> console

Wilt je met muis + 64player conquest maps spelen -------> PC (indien je geen deftige pc hebt best 1 kopen(rond de 700-1000euro))

Fr33z

Legacy Member
muis + 64 player :D... maar geen deftige PC :p maar de grafische kaart gaat geupgrade worden.. na september (prijzen dalen)

L'enfant terrible

Legacy Member
Is dat via die site dan dat je je voor de Beta moet registreren ? Ik heb geen idee hoe je er in kan geraken. Hoe ging het met de Alpha ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan