Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Devian

Legacy Member
benny zei:
Ik denk dat BF3 het voornamelijk van cpu power moet hebben, tussen een ati 5870 en een ati 6970, zijn er maar 4 frames per seconde meer(BC2), maar van een dual naar een quadcore gaan, leverde toch wel meer frames op in BC2..

idd, ik zit hier met nen i7 2600k en een sapphire 6970, en ik speel bfbc2 maxed out met gemiddeld 120 fps op 1080p en soms pieken naar 150 fps.

terwijl ik op benchmarks op internet kijk de 6970 een 80 a 90 fps zou moeten halen. Maar bij die benches spelen ze nooit met een sandy bridge cpu.
Dus volgens mij is BFBC2 ook heel cpu afhankelijk, en zal dit bij bf3 ook net het geval zijn.

KoOkiE

Legacy Member
tzou me verwonderen als coop nie online zou kunnen. Wat zouden ze doen met een pc versie dan, enkel lansupport? lamenielache xD

Nighthawk

Legacy Member
twielant zei:
idd, ik zit hier met nen i7 2600k en een sapphire 6970, en ik speel bfbc2 maxed out met gemiddeld 120 fps op 1080p en soms pieken naar 150 fps.

terwijl ik op benchmarks op internet kijk de 6970 een 80 a 90 fps zou moeten halen. Maar bij die benches spelen ze nooit met een sandy bridge cpu.
Dus volgens mij is BFBC2 ook heel cpu afhankelijk, en zal dit bij bf3 ook net het geval zijn.

same here

toen ik nog mijn i7 930 had speelde ik op 120 Fps maxed out
nu met de i7 2600k @4.4 GHz 140 tot 150 met dezelfde settings

w00tie

Legacy Member
120fps ? met een 6970 ? hmmm DX 11 en maxed out..
er moet dan echt iets schelen met mijne pc..

L'enfant terrible

Legacy Member
w00tie zei:
120fps ? met een 6970 ? hmmm DX 11 en maxed out..
er moet dan echt iets schelen met mijne pc..

Zoveel heb ik inderdaad ook niet. Ik heb wel ne i5 760 maar normaal benuttigen de games de technologie nog niet van de i7 waardoor deze gelijkaardig zouden zijn. Ik weet er wel niks van af behalve dat zijne GHz hoger is =D

Mijn fps in bc2 op maxed/1920*1080 schommelt tussen 70-110.

Devian

Legacy Member
gamer3 zei:
Zoveel heb ik inderdaad ook niet. Ik heb wel ne i5 760 maar normaal benuttigen de games de technologie nog niet van de i7 waardoor deze gelijkaardig zouden zijn. Ik weet er wel niks van af behalve dat zijne GHz hoger is =D

Mijn fps in bc2 op maxed/1920*1080 schommelt tussen 70-110.

this nochtans zo, nighthawk kan dat bevestigen, want is al vaak komen gamen hier. ja idd alles maxed out en mijne I7 aan 4.4 ghz. en kheb gemiddeld 120 fps

w00tie

Legacy Member
nah.. als u systeem dat haalt super voor u hé.. klaar voor bf3!!!
nu welke software gebruik je om uw fps te meten ?

Devian

Legacy Member
w00tie zei:
nah.. als u systeem dat haalt super voor u hé.. klaar voor bf3!!!
nu welke software gebruik je om uw fps te meten ?

fraps.

maar mijn excusens, kheb hiernet mijn bfbc2 launcher is gechecked.
this wel maxed out behalve mijn bloom staat af omdat ik daar koppijn van krijg.
en hbao staat ook af. voor de rest alles op max. En zo haal ik 120 fps met pieken naar 150. En met Hbao en bloom op, draait die ongeveer rond de 90 fps.

mvg

w00tie

Legacy Member
daar moet je geen schrik van hebben.. zelf met een 4870 zou het goed moeten gaan...:-)

KoOkiE

Legacy Member
aan de andere kant lijkt het me interessant, keuze van het wapen etc zal doordachter zijn als je weet dat je bij het nemen van een ander wapen weer unlocks zal moeten vrijspelen.

Maar het brengt ook weer extra replay value naar het spel als je alle wapens wil unlocken.. Een doel voor ogen hebben in een spel werkt als een verslaving, dus blijf je spelen :)

KoOkiE

Legacy Member
Interessante ontdekking; VOIP chat zal standaard in het spel zitten per team, welke je dan in kanalen kan opsplitsen volgens Alan Kertz (Senior Gameplay Designer on Battlefield 3) op twitter

Twitter

Mr. Jean

Legacy Member
KoOkiE zei:
aan de andere kant lijkt het me interessant, keuze van het wapen etc zal doordachter zijn als je weet dat je bij het nemen van een ander wapen weer unlocks zal moeten vrijspelen.

Maar het brengt ook weer extra replay value naar het spel als je alle wapens wil unlocken.. Een doel voor ogen hebben in een spel werkt als een verslaving, dus blijf je spelen :)

Zeker juist van de replay value :)

Indien je de unlocks zelf kan kiezen (via slots - gaat dat zo zijn?) kan je de meest interessante opties eerst kiezen. Hangt er natuurlijk wel vanaf wat je persoonlijke voorkeuren zijn van wapens en welk type je speelt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan