Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xtralecherus

Legacy Member
Denk niet dat er maar weinig direct de sp spelen. Ik spring na installatie in een jet / helo !

demon326

Legacy Member
L3ThaL zei:
Ik spring na installatie in een jet / helo !

Zal weer leuk worden, mensen die voor uw helo/jet gaan staan om zo een TK te krijgen en punish te doen...

KoOkiE

Legacy Member
9 kansen op 10 kan je in SP wapens vinden die je in MP kan gebruiken nadien, die je anders niet kan unlocken.

ChunWai.

Legacy Member
KoOkiE zei:
9 kansen op 10 kan je in SP wapens vinden die je in MP kan gebruiken nadien, die je anders niet kan unlocken.

Lijkt me maar vreemd, waarom zo zeker?

CoUg4r.

Legacy Member
KoOkiE zei:
9 kansen op 10 kan je in SP wapens vinden die je in MP kan gebruiken nadien, die je anders niet kan unlocken.

In de SP zelf niet, in de Co-op daarentegen.. Als je die een paar kaar speelt kan je nog bepaalde wapens vrijspelen, door het behalen van punten in die Co-op dacht ik.. Die wapens kun je dan ook gaan gebruiken in de MP. Zo dacht ik het toch ergens gelezen te hebben over't laatst.

KoOkiE

Legacy Member
ChunWai. zei:
Lijkt me maar vreemd, waarom zo zeker?

in de preview van co-op was daar over gesproken, dat je in co-op wapens kon unlocken om in MP te gebruiken. Zou me verwonderen als ze hetzelfde niet voor SP zouden doen.

blacky

Legacy Member
Momenteel:

Intel core 2 duo 3,16ghz
Asus P5PQ pro
4gb ram 800mhz
ATI 4870 512mb
Corsair 520 HX

Zou ik het spel op medium kunnen spelen? Of is het nodig om grafische kaart te vervangen door bv 4870x2 of GTX280 of 4870 in CF plaatsen?

demon326

Legacy Member
blacky zei:
Momenteel:

Intel core 2 duo 3,16ghz
Asus P5PQ pro
4gb ram 800mhz
ATI 4870 512mb
Corsair 520 HX

Zou ik het spel op medium kunnen spelen? Of is het nodig om grafische kaart te vervangen door bv 4870x2 of GTX280 of 4870 in CF plaatsen?

min/recommend specs zijn nog niet geweten, wacht minstens tot de beta...

Sapermun

Legacy Member
blacky zei:
Momenteel:

Intel core 2 duo 3,16ghz
Asus P5PQ pro
4gb ram 800mhz
ATI 4870 512mb
Corsair 520 HX

Zou ik het spel op medium kunnen spelen? Of is het nodig om grafische kaart te vervangen door bv 4870x2 of GTX280 of 4870 in CF plaatsen?

eerst en vooral: de 4870 kan niet elk directx 11 effect tonen. is namelijk een directx 10.1 kaartje

ten 2de: als je sowieso tevreden bent met medium, zou ik wachten tot je het eenmaal getest hebt. t is puur gissen momenteel. ikzelf basseer me wat op bfbc2 en verminder mn gemiddelde fps met 1/3de :p.

ten 3de: als je toevallig over de sapphire hd4870 zou beschikken en een cf setup zou willen, heb ik er hier ook nog eentje liggen voor een schappelijk prijsje. Doch als ik je een goeie raad mag geven: koop je een veel recentere kaart(6950/gtx580) en je zit safe. Heb wel geen idee of je cpu/ram t boeltje zal bottlenecken...nogmaals, het is gewoon tasten in het donker momenteel.

Wat ik me gewoon afvraag: waarom kijken mensen uit naar een game en zijn ze tevreden met medium quality? Je mag zeveren over gameplay wat je wilt, maar die is over de grote lijn gewoon hetzelfde als bf2 en expansions..t is toch door de high detail trailers dat de meesten hier gemanipuleerd worden?!

Witte8

Legacy Member
Thin Liz zei:
Ik heb de pest aan al dat auto-healing-armor-replenishing-softcoregedoe. Ik hoop ten stelligste dat ze er een deftige hardcoremode insteken, maar het zal waarschijnlijk wachten zijn op de eerste echte meer 'realistische' mod. Ohja, als we al mod-tools krijgen...

Die auto-healing was ik ook eerst tegen, maar uiteindelijk ga je nog even snel dood als ervoor behalve als je direct cover vindt.

Voor voertuigen hebben ze eindelijk iets gevonden om de engi niet als een halve zot te laten voertuigen achterna hollen die repairs nodig hebben. Nu ga je niet meer kunnen rijden en is een engi noodzakelijk...dit gaan leuke gameplay opleveren en bevordert toch de teamplay.

Is ook logischer dat een voertuig met nog 5% health geïmmobileerd is...je kan zeggen en waarom heeft het dan nog zijn wapens? Tja het is een spel en ze zoeken gewoon leuke gameplay oplossingen. Vind dit goed.

Nu nog wapen slots op de EOD en ik ben content...:love::cool::D

Witte8

Legacy Member
Sapermun zei:
Doch als ik je een goeie raad mag geven: koop je een veel recentere kaart(6950/gtx580) en je zit safe. Heb wel geen idee of je cpu/ram t boeltje zal bottlenecken...nogmaals, het is gewoon tasten in het donker momenteel.

Wat ik me gewoon afvraag: waarom kijken mensen uit naar een game en zijn ze tevreden met medium quality? Je mag zeveren over gameplay wat je wilt, maar die is over de grote lijn gewoon hetzelfde als bf2 en expansions..t is toch door de high detail trailers dat de meesten hier gemanipuleerd worden?!

Ik blijf het zeggen...mensen hier aanraden om die of die videokaart nu te kopen is gewoon met de natte vinger in de lucht. Ik moet nog zien dat die 6950 dat op deftige gemiddelde framerate kan trekken. Ze zullen wel geleerd hebben denk je dan van bf2...mijn 7800gtx van 500 EUR!! toen zweette toen ook als een rund en nog liep het niet vlot!!

Bf gameplay>gfx...maar...tis wel kwijlen als je naar plaatjes van de frostbite2 engine kijkt...In techslides geven engine developers van Dice ook duidlelijk aan dat het hun bedoeling is om hardware te pushen!

demon326

Legacy Member
Ik denk dat BF3 het voornamelijk van cpu power moet hebben, tussen een ati 5870 en een ati 6970, zijn er maar 4 frames per seconde meer(BC2), maar van een dual naar een quadcore gaan, leverde toch wel meer frames op in BC2..

KoOkiE

Legacy Member
dat denk ik ook Benny, tziet er naar uit da je een stevige cpu ga moeten hebben, en liefst een 64 bit systeem met genoeg (snelle) ram
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan