Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ÆN!M4 zei:

L3ThaL zei:Ik spring na installatie in een jet / helo !
KoOkiE zei:9 kansen op 10 kan je in SP wapens vinden die je in MP kan gebruiken nadien, die je anders niet kan unlocken.
KoOkiE zei:Plorex da staat lijk 3 posts boven de jouwewel cool trailerke
![]()
KoOkiE zei:9 kansen op 10 kan je in SP wapens vinden die je in MP kan gebruiken nadien, die je anders niet kan unlocken.
ChunWai. zei:Lijkt me maar vreemd, waarom zo zeker?
koolcast zei:6uur is meer dan genoeg voor een shooter.![]()
blacky zei:Momenteel:
Intel core 2 duo 3,16ghz
Asus P5PQ pro
4gb ram 800mhz
ATI 4870 512mb
Corsair 520 HX
Zou ik het spel op medium kunnen spelen? Of is het nodig om grafische kaart te vervangen door bv 4870x2 of GTX280 of 4870 in CF plaatsen?
blacky zei:Momenteel:
Intel core 2 duo 3,16ghz
Asus P5PQ pro
4gb ram 800mhz
ATI 4870 512mb
Corsair 520 HX
Zou ik het spel op medium kunnen spelen? Of is het nodig om grafische kaart te vervangen door bv 4870x2 of GTX280 of 4870 in CF plaatsen?
. Thin Liz zei:Ik heb de pest aan al dat auto-healing-armor-replenishing-softcoregedoe. Ik hoop ten stelligste dat ze er een deftige hardcoremode insteken, maar het zal waarschijnlijk wachten zijn op de eerste echte meer 'realistische' mod. Ohja, als we al mod-tools krijgen...



Sapermun zei:Doch als ik je een goeie raad mag geven: koop je een veel recentere kaart(6950/gtx580) en je zit safe. Heb wel geen idee of je cpu/ram t boeltje zal bottlenecken...nogmaals, het is gewoon tasten in het donker momenteel.
Wat ik me gewoon afvraag: waarom kijken mensen uit naar een game en zijn ze tevreden met medium quality? Je mag zeveren over gameplay wat je wilt, maar die is over de grote lijn gewoon hetzelfde als bf2 en expansions..t is toch door de high detail trailers dat de meesten hier gemanipuleerd worden?!