Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pws

Legacy Member
Spijtig dat de beta dees weekend ni begint. Kga morge naar een lan bij maten. Zou leuk geweest zijn :D. Hoop nog volgende week, ben in verlof nu dus tijd genoeg.

Scr1fle

Legacy Member
Ok gepre-ordered bij Game Mania. De LE :D Hopelijk krijg ik ook de LE ...

KoOkiE

Legacy Member
Inv zei:
Games op een aparte partitie. Problem solved.

ik denk dat je het niet goed begrijpt; ik wil dus zeggen dat er verschillende versies van hun download manager waren, waardoor de bestanden die ik bij hield niet meer geldig waren. Ik installeer mijn games en programma's al jaren op een aparte harde schijf, zo slim ben ik ook wel.

Soit, dit keer zal ik een mooi doosje bij hebben in de kast. Geen gesukkel meer met hun onnozelheden.

e.House

Legacy Member
Zijn er hier die bij amazon hebben gepreorderd? Ik ben van plan dit te doen, maar ik snap niet waarom de limited versie goedkoper kan zijn dan de normal edition, er zit toch geen verschil op wel?

De prijs is wel goedkoop, 34 euro, of ik de game dan pas een later kan krijgen maakt mij niet zoveel uit.

thelordofpee

Legacy Member
Omdat er volgens mij meer versies van de LE aangekocht zijn door Amazon

grinshu

Legacy Member
e.House zei:
Zijn er hier die bij amazon hebben gepreorderd? Ik ben van plan dit te doen, maar ik snap niet waarom de limited versie goedkoper kan zijn dan de normal edition, er zit toch geen verschil op wel?

De prijs is wel goedkoop, 34 euro, of ik de game dan pas een later kan krijgen maakt mij niet zoveel uit.

Heb ook op amazon besteld, zie gewoon dat er duidelijk bijstaat dat je zowel Back to Karkand als de specact kit hebt.

mathieu

Legacy Member
grinshu zei:
Heb ook op amazon besteld, zie gewoon dat er duidelijk bijstaat dat je zowel Back to Karkand als de specact kit hebt.

Hmm ziet er beter uit dan bij game mania goedkoper en specact kit, kan je dat zonder problemen laten leveren in belgie of is dat enkel download?

[Az3r]

Legacy Member
kheb mijn ook besteld bij Amazon.co.uk

veel mensen die dit nog niet weten precies
- Alle pre-orders zijn limited edition
- BF3 LE is altijd met Back to Karkand pack (4 maps uit Battlefield 2)
- het is altijd hard-copy, enkel Origin bied download aan(tenzij je enkel de sleutel koopt)

u4ea

Legacy Member
Ah ffing great, ik wil bestellen bij Amazon en blijkt da ge daar geen Paypal kunt gebruiken. :sop:

[LRRP] Brekkie

Legacy Member
.eX3 zei:
heeft er iemand een idee wanneer de beta begint?

niemand weet het, en alle data dat momenteel bekend zijn, zijn gewoon geruchten.
Gewoon afwachten en ondertussen u nuttig bezighouden :)

coldvinc

Legacy Member
wim_gunner zei:
Ah ffing great, ik wil bestellen bij Amazon en blijkt da ge daar geen Paypal kunt gebruiken. :sop:

Daarom dat ik vraag of er niemand is die er twee wil bestellen :)

KoOkiE

Legacy Member
.eX3 zei:
heeft er iemand een idee wanneer de beta begint?

Tis niet voor deze week. zie vorige pagina, duitse site heeft hiervan al bevestiging gehad van een public relations bij DICE.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan