Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JackIsBack

Legacy Member
Zentek zei:
Staat er op uw bonneke Battlefield 3 of Battlefield 3 LE?

In beide gevallen, neen.

Gratis krijg je de DLC er niet bij, zeker niet bij een winkel als game mania ;-)

Misschien een t-shirt of een energy drankske bij afhaling, dat doen ze meestal wel bij games die massaal worden gepreordered.

Als ge battlefield 3 pre-ordert krijgt ge de limited edition voor de normale prijs (gratis dlc dus).

homie2582

Legacy Member
Ja op het bonneke staat BF3 Limited Edition dus ik krijg de DLC er dan bij hé

Nighthawk

Legacy Member
coldvinc zei:
"you’ll definitely be safe with dual [NVIDIA GTX] 580s in SLI."

>_> No shit

denk dat hij dat gewoon zegt om de vraag beetje te omzeilen omdat hij het niet wil/kan zeggen.
ik heb een 580 gtx steken en ik draai bc2 op +- 120 fps
ben nog van plan mijn cpu en mb te upgraden naar i5 2500k en asus p8p76 pro

aangezien die 2de generatie i5/i7 een ingebouwde gpu hebben die u prestaties toch ook iets omhoog trekken.

Witte8

Legacy Member
Nighthawk zei:
denk dat hij dat gewoon zegt om de vraag beetje te omzeilen omdat hij het niet wil/kan zeggen.
ik heb een 580 gtx steken en ik draai bc2 op +- 120 fps
ben nog van plan mijn cpu en mb te upgraden naar i5 2500k en asus p8p76 pro

aangezien die 2de generatie i5/i7 een ingebouwde gpu hebben die u prestaties toch ook iets omhoog trekken.


Als je één gtx580 hebt steken en 120fps hebt in bfbc2, dan ga je toch wel een recente cpu hebben? Waarom dan naar een i2500? Ook nog vlug enkele benches van de gtx580 bekeken en ik vond niet direct 120fps terug. Is dit piek performance of average fps?

Ivm die ingebouwde gpu samen met uw dedicated gpu...in je bios kan je toch nooit beide tegelijk inschakelen? Je kan wel dit sofwarematig sturen door bv de software van "Lucid's Virtu" ,maar dit heeft vooralsnog een "beperkte" negatieve invloed op de prestaties? (over de voordelen tijdens idle gebruik gaan we het nu niet hebben want dat leidt te ver).

Born Kill3r

Legacy Member
Nighthawk zei:
denk dat hij dat gewoon zegt om de vraag beetje te omzeilen omdat hij het niet wil/kan zeggen.
ik heb een 580 gtx steken en ik draai bc2 op +- 120 fps
ben nog van plan mijn cpu en mb te upgraden naar i5 2500k en asus p8p76 pro

aangezien die 2de generatie i5/i7 een ingebouwde gpu hebben die u prestaties toch ook iets omhoog trekken.

De ingebouwde gpu op de 2de generatie intel cores is alleen maar te gebruiken met de h67 en z68 mobo's. Met de p67 dus niet. maar ik denk met een gtx 580 da ge da zeker nie nodig hebt.
En zoals witte zegt gaat da echt geen prestatiewinst geven...

Nighthawk

Legacy Member
Witte8 zei:
Als je één gtx580 hebt steken en 120fps hebt in bfbc2, dan ga je toch wel een recente cpu hebben? Waarom dan naar een i2500? Ook nog vlug enkele benches van de gtx580 bekeken en ik vond niet direct 120fps terug. Is dit piek performance of average fps?

Ivm die ingebouwde gpu samen met uw dedicated gpu...in je bios kan je toch nooit beide tegelijk inschakelen? Je kan wel dit sofwarematig sturen door bv de software van "Lucid's Virtu" ,maar dit heeft vooralsnog een "beperkte" negatieve invloed op de prestaties? (over de voordelen tijdens idle gebruik gaan we het nu niet hebben want dat leidt te ver).

die 120 is average , zakt soms tot ong.90a100 en kan ook tot 140 of zelfs soms 150 gaan hangt af van welke mappen ik speel

mijn cpu momenteel is i7 930 in combinatie met asus p6t

KoOkiE

Legacy Member
KoOkiE zei:
ik zou mij ook zo'n setup willen kopen maar de belastingen hebben mijn geld :p aant wachten tot ik mijn aanslag krijg zodat ik mijn zuurverdiende kluiten terug krijg

tis precies alsof ze me gehoord hebben.. gisteren nog de brief in de bus, terugbetaling gepland... eind oktober :rofl:

just op tijd om mij een nieuw systeem te kopen met wat toeters ende bellen.

pws

Legacy Member
die 120 is average , zakt soms tot ong.90a100 en kan ook tot 140 of zelfs soms 150 gaan hangt af van welke mappen ik speel

mijn cpu momenteel is i7 930 in combinatie met asus p6t

Wrm een i5 2500k kopen als uw cpu nog goed is. Wacht tot dat bf3 uit is en dan kunde nog altijd zien wat gedoet. Tis nog ff wachte en tis zo ver :D.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan