Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

azertyalex

Legacy Member
Mr. Jean zei:
en wanneer je op deze schoot was het meteen game-over. Heel tof allemaal, wanneer er toevallig één kogel niet correct terecht kwam. Just sayin' ;)

akkoord.
stel je voor;
je zit in het midden van een vuur gevecht je schiet met grenade launchers, rpg's, granaten en allemaal kogels vliegen rond je.
opt gemakstjes komt den slaapkop vant dorp naar buiten en daar ligt je net gesmeten granaat voor zijn voetjes.....
niet echt leuk he.
voor hem game over en voor jou ook.

coldvinc

Legacy Member
Mr. Jean zei:
Slechte reclame is ook reclame natuurlijk. En ik herinner me een game waar er burgers in zaten - kan niet op de naam komen - en wanneer je op deze schoot was het meteen game-over. Heel tof allemaal, wanneer er toevallig één kogel niet correct terecht kwam. Just sayin' ;)

In het echte militaire leven moeten ze toch ook oppassen dat ze geen burgers neer knallen? maar daar wordt het soms beschouwt als bijkomende schaden, in een spel gaat dat niet echt, dus meteen dood :)

Baats

Legacy Member
thelordofpee zei:
En de BF3 pre-order is binnen!

Waar gekocht?

Ik ben nog altijd aant twijfelen :p Ik ga gewoon bij EA zelf kopen denk ik, dan loop ik niets van risico's..

thelordofpee

Legacy Member
In de FreeRecordshop :s :p

Ik weet het, één van de duurste winkels, maar ik moest niets van voorschot betalen en ik krijg de limited edition, en ik ben van het gezaag van m'n ma af. :unsure:

Mr. Jean

Legacy Member
coldvinc zei:
In het echte militaire leven moeten ze toch ook oppassen dat ze geen burgers neer knallen? maar daar wordt het soms beschouwt als bijkomende schaden, in een spel gaat dat niet echt, dus meteen dood :)

Daar heb je zeker en vast gelijk in. Maar het verschil is dat wanneer dit virtueel is het voor sommigen echt niets zou uitmaken. Het zou dan ook niet lang duren voor er provocerende filmpjes circuleren en wie krijgt het dan weer te horen? De game industrie en wij de gamers waarvan er plots een paar mentaal ziek zouden zijn volgens de media.

Feit is gewoon dat onze maatschappij voor zo een taferelen beschermd is en er ook niet klaar voor is door die censuur. Anyway, dat begint hier wel vrij hard off-topic te gaan zeker? :$

thelordofpee

Legacy Member
Gamemania is dan ook een van de duurste winkels he :p, maar wel een goede.

homie2582

Legacy Member
Ik heb BF3 ook pre-orded in de game mania. Maar wat is het verschil met de limited edition buiten de meerprijs?

thelordofpee

Legacy Member
Normaal is de limited edition aan dezelfde prijs als de gewone, maar het verschil is dat je het "Back To Karkand"-DLC pack er gratis bijkrijgt (maps uit BF2).

Volgens mij hebben ze u opgelicht :p

thelordofpee

Legacy Member
In singleplayer? Nu heb je bijna geen games meer met punten in singleplayer.

cinde

Legacy Member
ik heb deze morgend via twitter met een duitser gepraat en daar is de prijs 55€ over het algemeen

Sapermun

Legacy Member
Ik speel die singleplayer wel in stukjes en beetjes denk ik. die 12min footage lijkt me toch nie mis.

homie2582

Legacy Member
Ik heb gisteren BF3 gepre-orderd in de game mania in merksem. Ik heb gwn gevraagd om BF3 te pre-orderen. heb ik dan de DLC er dan gratis bij?

Zentek

Legacy Member
Staat er op uw bonneke Battlefield 3 of Battlefield 3 LE?

In beide gevallen, neen.

Gratis krijg je de DLC er niet bij, zeker niet bij een winkel als game mania ;-)

Misschien een t-shirt of een energy drankske bij afhaling, dat doen ze meestal wel bij games die massaal worden gepreordered.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan