azertyalex
Legacy Member
Mr. Jean zei:en wanneer je op deze schoot was het meteen game-over. Heel tof allemaal, wanneer er toevallig één kogel niet correct terecht kwam. Just sayin'![]()
akkoord.
stel je voor;
je zit in het midden van een vuur gevecht je schiet met grenade launchers, rpg's, granaten en allemaal kogels vliegen rond je.
opt gemakstjes komt den slaapkop vant dorp naar buiten en daar ligt je net gesmeten granaat voor zijn voetjes.....
niet echt leuk he.
voor hem game over en voor jou ook.



Ik ga gewoon bij EA zelf kopen denk ik, dan loop ik niets van risico's..

