Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Devian

Legacy Member
azertyalex zei:
:( heb juist een ati gekocht godverdomme

ik ook , maar ze zullen niet onderdoen ze. HOOP IK!
want met de release ga ik smorgens mijn pre order halen, en als ik na de instal ne crash krijg omdat ik een amd kaart heb, en ze het spel geoptimaliseerd hebben voor nvidia, .... dan wor ik gans zot!

Fonskuh

Legacy Member
Nog mensen die het besteld hebben op Origin? Ik kan nergens iets terugvinden van mijn pre-order maar het is wel van mijn Mastercard gegaan..

Iemand die weet waar ik dit kan terugvinden in mijn account?

Witte8

Legacy Member
Trolle zei:
zijn er meer dan ge denkt
en 580sli is nu ook zo speciaal nie

De hardware survey van steam die imo wel representatief is gelet op het ingeburgerd zijn van steam zegt iets anders.

Uiteraard op een forum voor gamers ga je meer mensen met een gtx580 tegengekomen dan bij pakweg het doorsnee gezin met casual gamers...

Steam Hardware & Software Survey

De ultra high end gpu markt is puur voor marketing en prestige...de echte winst en gegeerde marktaandeel zit in het low tot midrange gpu segment zeg maar grofweg 100 tot 200 EUR prijssegment.

Sapermun

Legacy Member
maandje geleden onderstaande pc samengesteld. 2 x 580gtx was me er gewoon over. ik dacht: ik koop het 2de of 3de beste van nvidia, omdat het nieuwste toch altijd een pak meer kost omwille van de koopzieke klanten.. k hoop da ze mij ginder bij EA en DICE nie bij mn kloten gaan hebben gvd

KoOkiE

Legacy Member
ik zou mij ook zo'n setup willen kopen maar de belastingen hebben mijn geld :p aant wachten tot ik mijn aanslag krijg zodat ik mijn zuurverdiende kluiten terug krijg

Sapermun

Legacy Member
KoOkiE zei:
ik zou mij ook zo'n setup willen kopen maar de belastingen hebben mijn geld :p aant wachten tot ik mijn aanslag krijg zodat ik mijn zuurverdiende kluiten terug krijg

om even te stoeffen over belastingen: ik mag er in begin 2012 zoals altijd weer 2800 leggen, alstublieft! Als de alochtoontjes maar gelukkig zijn.

on topic: ik versta wel dat Dice/EA nog niet zelf een berichtje online heeft gezet, aangezien het spel nog niet 100% uitgewerkt is, maar een benchmarkje uitbrengen zodat de potentiële koper een idee krijgt, is toch maar een kleintje. Hoedanook zal die game wel enorme verkoopcijfers halen, maar veel mensen bereiden zich toch graag voor op al dat grafisch geweld, dat ze het liefst vanaf de launch willen spelen. Of hebben die mannen een contractje bij nvidia/ati(amd whatever), en zeggen ze dingen zoals: ja 2x 580gtx om zeker te zijn!

CurrY

Legacy Member
Ge ga mij ni wijsmaken da ze een spel op de markt zouden brengen dat alleen maar deftig werkt met de duurste kaarten die er zijn. Al hangt het natuurlijk af van wat je wil qua settings natuurlijk.

nTFs

Legacy Member
Zorgt gewoon voor een deftige quadcore cpu en een fatsoenlijke gpu en je zit safe.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan