KoOkiE zei:
ik zou mij ook zo'n setup willen kopen maar de belastingen hebben mijn geld

aant wachten tot ik mijn aanslag krijg zodat ik mijn zuurverdiende kluiten terug krijg
om even te stoeffen over belastingen: ik mag er in begin 2012 zoals altijd weer 2800 leggen, alstublieft! Als de alochtoontjes maar gelukkig zijn.
on topic: ik versta wel dat Dice/EA nog niet zelf een berichtje online heeft gezet, aangezien het spel nog niet 100% uitgewerkt is, maar een benchmarkje uitbrengen zodat de potentiële koper een idee krijgt, is toch maar een kleintje. Hoedanook zal die game wel enorme verkoopcijfers halen, maar veel mensen bereiden zich toch graag voor op al dat grafisch geweld, dat ze het liefst vanaf de launch willen spelen. Of hebben die mannen een contractje bij nvidia/ati(amd whatever), en zeggen ze dingen zoals: ja 2x 580gtx om zeker te zijn!