Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mp4me

Legacy Member
thelordofpee zei:
Battlefield is grotendeels wel modern warfare. Ik vind het ook leuk hoor, een WW2 setting (zoals die missie in BC2), maar dan mag het de naam BF3 niet dragen. Hierna zou ik er wel een wiillen in de WW2 setting.

Slaat toch nergens op de eerste Battlefield was een ww2 game O_o

bf3 kon evengoed een ww2 setting zijn,deze discussie slaat toch nergens op.

.eX3

Legacy Member
vergeet bf 2142 ook niet :)

btw ze gingen wel degelijk een ww2 shooter uitbrengen of frostwire bf 1943 maar dat is dus niet doorgegaan.....

Xtralecherus

Legacy Member
konden we maar teruggaan naar BF1942. Dat was zalig het eerste moment als ge opstart en begon te spelen. Damn ik mis het ook wel ww2.

falc.be

Legacy Member
thelordofpee zei:
Battlefield is grotendeels wel modern warfare. Ik vind het ook leuk hoor, een WW2 setting (zoals die missie in BC2), maar dan mag het de naam BF3 niet dragen. Hierna zou ik er wel een wiillen in de WW2 setting.

en opnieuw voel ik me stokoud :sad:

jij zult het niet herrineren want volgens uw profiel zat ge toen nog in de pampers

De roots van de BF serie liggen bij bf1942, een ww2 spel.

feit is dat het aantal wapens en uitbreidingsmogelijkheden nogal beperkt zijn voor die periode, wat precies een probleem is

ik hoop meer dan ooit op een remake. misschien moeten ze het FH team toegang geven tot de sdk
god i miss the old days :cry:

ik hoop meer dan ooit op een remake.

kan me Bocage al voorstellen met echte heggen, stalingrad en berlin met vernietigbare gebouwen. pacific maps met deftige jungle. russische maps in de sneeuw :love:

Walden

Legacy Member
Ik heb RO2 besteld op steam voor iets rond de €30. Had liever ook een WW2 setting gezien in BF, maar als ik een ander spel heb, die er zelfs nog meer authentiek en realistisch uitziet, kan ik niet klagen.

Wapenaanpassingen vind ik voor niets nodig. Zelfs het unlocken van wapens en items hoeft niet voor mij. Zeggen dat dit de speelduur omhoog houdt, vind ik dikke zever.

Ach, we kunnen nog altijd hopen op een deftige mod natuurlijk.

thelordofpee

Legacy Member
falc.be zei:
en opnieuw voel ik me stokoud :sad:

jij zult het niet herrineren want volgens uw profiel zat ge toen nog in de pampers

De roots van de BF serie liggen bij bf1942, een ww2 spel.

feit is dat het aantal wapens en uitbreidingsmogelijkheden nogal beperkt zijn voor die periode, wat precies een probleem is

ik hoop meer dan ooit op een remake. misschien moeten ze het FH team toegang geven tot de sdk
god i miss the old days :cry:

ik hoop meer dan ooit op een remake.

kan me Bocage al voorstellen met echte heggen, stalingrad en berlin met vernietigbare gebouwen. pacific maps met deftige jungle. russische maps in de sneeuw :love:

Ik ben misschien te laat geboren, maar ik ken de Battelfield serie wel hoor. Ik bedoel gewoon dat buiten de eerste twee games geen enkele andere game zich in het verleden afspeelt, Heroes er natuurlijk niet bijgerekend.

Devian

Legacy Member
thelordofpee zei:
Ik ben misschien te laat geboren, maar ik ken de Battelfield serie wel hoor. Ik bedoel gewoon dat buiten de eerste twee games geen enkele andere game zich in het verleden afspeelt, Heroes er natuurlijk niet bijgerekend.

battlefield vietnam was ook in het verleden

thelordofpee

Legacy Member
Tgoh, dat zal wel allemaal aan EA liggen ze, dat ze dit doen.


Maar lijkt me vree wijs, ik zou daar willen zijn!

elalexandro

Legacy Member
Ik hoop echt dat de cod spelerkes het niet in hunne kop halen om bf3 te kopen maar enfin.

thelordofpee

Legacy Member
Omg, kzit vandaag in een pistol only game in BF BC2. Twee manne van dezelfde clan, 1 medic, en 1 assault. Team damage staat aan. Ze kille mij, revive, kille, revive, kille, revive,... enz. Maar uit frustratie gestopt...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan