Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
Eigenlijk zou je toch kunnen zeggen dat ze BC2 in een nieuw jasje gestoken hebben, ik vind dat het er vrij nauw bij aansluit :p

thelordofpee zei:
Omg, kzit vandaag in een pistol only game in BF BC2. Twee manne van dezelfde clan, 1 medic, en 1 assault. Team damage staat aan. Ze kille mij, revive, kille, revive, kille, revive,... enz. Maar uit frustratie gestopt...

:rofl: Echt hatelijk zo een mensen, geef eens uw idee, dan kunnen we eens samenspelen ;)

driezzy

Legacy Member
Net getweet:

As gamers continued to fight for prizes in NVIDIA’s Battlefield 3 tournament at PAX Prime 2011, GeForce.com’s Kris Rey and DICE Producer Patrick Liu sat down in the gameplay area for a chat about all things Battlefield 3.

Getting straight down to business, Patrick spoke of Frostbite 2, the engine powering Battlefield 3’s fantastic visuals: “We added a ton of stuff – we basically rewrote the rendering engine from scratch to add real-time radiosity on the PC… it produces amazing indoor lighting… for the scale of the maps we implemented new streaming technology, so we make bigger maps than we have ever been able to before.”

Continuing with the tech, Kris quizzed Patrick about one of our favourite topics, DirectX 11. In addition to using effects such as displacement mapping Patrick told us that Battlefield 3 will use Compute Shaders to improve the quality and effectiveness of the engine, and with regards to tessellation, which is “doing great on NVIDIA cards,” the DICE Producer simply says, “tessellation is so sexy!”

Kris then attempts to retrieve system spec information from Patrick, but as loose lips sink ships, and ruin PR plans, Patrick stays mum, though he is happy to say, “you’ll definitely be safe with dual [NVIDIA GTX] 580s in SLI.”

coldvinc

Legacy Member
"you’ll definitely be safe with dual [NVIDIA GTX] 580s in SLI."

>_> No shit

Devian

Legacy Member
weet er iemand of bf3 nu gaat geoptimaliseerd zijn voor nvidia kaarten, of voor amd kaarten?

Trolle

Legacy Member
twielant zei:
welke doodnormale gamer heeft nu 2 keer ne 580 in zijn pc steken -_-

zo veel zullen het er ni zijn denk ik

zijn er meer dan ge denkt
en 580sli is nu ook zo speciaal nie

Hellcats

Legacy Member
Hoe geraak je eigenlijk in de open beta?kan je gewoon de Beta ergens op een site downloaden dan als die er is?Wss een stomme vraag maar ik zou het absoluut niet weten:unsure:

Devian

Legacy Member
azertyalex zei:
waarom zou het niet alle twee kunnen?


ja ik weet niet zo, ik heb het gevoel dat bfbc2 beter draait op AMD kaarten
ik heb een 6970 en alles maxed out @1080p haal ik gemiddeld 120 fps en soms 140. en mijne maat met zijn 580 gtx rond de 100 fps.
Normaal zou de 580 iets beter moeten presteren dan een 6970

termee dat ik het vraag :)

cinde

Legacy Member
Zowel op gamescom als op PAX11 zie je toch de reclame van nvidia staan als het om BF3 gaat.

coldvinc

Legacy Member
twielant zei:
nee ok, maar kost wel wat geld he

En juist daarom is het speciaal voor de doelgroep,serieus, dat is bijna €1000 alleen al aan grafische kaarten, of je prioriteiten liggen echt wel op een verkeerde plek, of je hebt geld te veel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan